Accidentul s-a petrecut marți dimineață în apropiere de Albina. Un tânăr de 24 de ani circula dinspre Timișoara spre Buziaș, iar la un moment dat nu a păstrat distanța regulamentară în trafic față de mașina din fața sa, condusă de o tânără de 24 de ani. În urma impactului, mașina șoferiței a fost proiectată într-o alta, al cărei șofer circula în fața sa.
Femeia de 24 de ani a fost rănită și transportată la spital pentru îngrijiri medicale. Tot la spital a ajuns și o tânără de 27 de ani, pasageră în mașina condusă de femeia nevinovată.
Polițiștii de la rutieră s-au deplasat la fața locului și au deschis acum un dosar penal pentru vătămare corporală din culpă.
editor Dan Oancia
Trimite articolul
XUnde este desteptul, care a comentat accidentul de la groapa de gunoi, care sustinea mult si tare ca nu are importanta distanta dintre masini, poate fi 1 m, sau 4m ca tot poti oprii masina,din spate daca cel din fata se opreste brusc, tare l-as dorii sa fie in masina din spate sa l vad cum opreste la 80km, pe ora masina in 2 m, ca sa mai ramina 2 m , pina la aia din fata……
Daca mașina șoferiței a fost proiectată într-o alta, al cărei șofer circula în fața sa, inseamna ca si soferita era prea aproape de cel din fata, fie din vina ei, fie cel din fata a franat violent din ceva motiv.
Din ce in ce mai multe accidente pentru nepastrarea distantei, mai alaltaieri la fel spre Sag. Inconstienta? Oare cati sunt respinsi la examenul psihologic? Se pare ca nu suficienti.
E asa greu sa stai la 2 secunde de cel din fața ta? De ce?
-
Ce distanta este legala a se pastra?
Exista o legatura existica oare intre tehnologie, viteza de reactie, conditii de drum? Oare?-
Nu e trecuta in legea din Romania o distanta anume(exista in lege in alte țari in functie de viteza cu care circuli), dar se preda la scoala de soferi la teorie despre timp de reactie, distanta de franare, Abs, acvaplanare, condus pe zapada afanata sau polei, conduita preventiva etc.
O regula minimala: stai la minim 2 secunde in spate, iar pe autostrada la minim 3 secunde in conditii de carisabil uscat, si dublu plus reducerea vitezei in conditii nefavorabile.
-