Alerta a fost dată în jurul orei 17.30, atunci când un autoturism și un tir s-au ciocnit între Șag și Jebel. În urma impactului, șoferul autoturismului a decedat.
UPDATE. Accidentul s-a produs din cauza șoferului mașinii
Accidentul mortal s-a produs din cauza șoferului autoturismului, care a intrat pe contrasens. Coliziunea cu tirul a fost iminentă.
„Un bărbat a condus un autoturism pe DN59, dinspre Șag, înspre Jebel, iar la un moment dat a intrat în coliziune cu un autoturen care circula regulamentar. În cauză a fost întocmit dosar penal pentru ucidere din culpă”, au transmis reprezentanții IPJ Timiș.
Trimite articolul
XDesteptii aia care stau cu mainile in buzunar sau incrucisate reprezinta intocmai imaginea romanului incompetent, care nu e in stare de nimic, dar care e primul la depasiri si din intamplare mai si ajunge in starea de fata sub rotile unui camion.
Tara de lumea a 3-a.
intre Sag si Moravita doar “fraierii” circula cu mai putin de 140 kmh. Cum de nu se intampa 2-3 accidente mortale saptamanal pe tronsonul asta e un mister pentru mine…zilnic sute de dereglati psihic conduc cu viteze de 140-180 kmh depasind aiurea si de multe ori la limita. Ocazional Prostia Rutiera sta la panda cu radarul in Sag, Jebel sau in benzinaria MOL…sa isi faca norma de amenzi.
In ultimii 30 de ani sute de mii de oameni nevinovati au fost ucisi sau schiloditi pe viata de tot felul de dementi care datorita coruptiei si nepasatii institutiilor statului mafiot au reusit sa obtina si pastreze permis de conducere. O simpla evaluare psihologiga facuta pe bune ar elimina 10% din posesorii permiselor auto din Romania….nu mai discutam ce ar insemna ca Prostia Rutiera sa foloseasca masini neinscriptionate si sa poata scrie amenzi pe seama probelor video oferite de participantii la trafic.
Daca aveam putere de decizie vindeam oricui interesat camere video de bord omologate si oricine inegistra si sesiza depasiri pe linia continua, treceri pe rosu, neacordare prioritate pietoni…primea 50% din valoarea amenzii. Sa vezi cum in maxim 6 luni s-ar reduce cu 90% nr accidentelor
-
Mare dreptate ai.
-
Preferabil un trafic rapid si mai periculos decat taraitul de melc din tarile vestice. Tu te uiti doar la numarul de accidente nu si la numarul de masini care trec pe acolo fara sa se intample nimic
-
Se putea sa nu apara si un analfabet obsedat de viteza care nu respecta nici o lege si merge cum vrea el pe soselele vai de ele.
Asa e cand te doare in cot de restul fraierilor din trafic, auzi la el, tarile vestice se misca incet.-
@Asae Nimeni nu zice sa ii dai 180 pe ora, dar 90 km pe drum cu 4 benzi, drept, fara viraje mari (am inteles ca e drumul de Moravitza).. hai sa fim sinceri, cine nu o calca cu un 120
-
Patru benzi pana la Sag, apoi doua si intersectii din km in km aproape. Bonus tufe de spini pe ambele parti, pe care cei de la drumurile nationale le taie maxim o data pe an, doar 1 metru-doi de la asfalt si aia la insistentelor primarilor din comunele de pe traseu. Le mai taie astia “la negru”, ca e drum national si daca se baga ei la cheltuiala oficial, vine Curtea de Conturi si le imputa. Atat de bine facuta e legea in Romania. Fereasca Dumnezeu sa faci ceva bun ca vei fi pedepsit cu siguranta.
-
-
-
Politia stie ca umbli liber?
-
Ce ineptii debitezi. Romania este pe primul loc in Europa la numarul de morti pe sosele. “dar este preferabil asta, decat sa ajungi cu 10 minute mai tarziu”.
-
Germania e țară vestică și nu are limită de viteză pe autostradă! Acolo se circulă “ca melcul” doar în zonele rezidențiale unde e normal!
Se vede că ești un bozgor amărât care vede restul Europei prin geam la televizorul vecinului!-
Ai fost vreodată în Germania?sau vorbești din auzite? chiar daca pe anumite autostrăzi nu este limită de viteză,tot cu viteza melcului turbat se merge.accidente, aglomerație, lucrări,etc.
-
@Dacian Am umblat pe 3 continente. Cel mai bine se circula in Croatia si Macedonia-Grecia, toata Turcia, respectiv Szeged-Budapesta in Ungaria. Liber, drum drept, nimeni nu are treaba ta. Austria (Germania nu am fost) e foarte lenta. Anglia iarasi e super lenta. Finlanda e ok, cata vreme nu e zapada.
-
-
In tarile vestice se circula cu viteza, pe autostrazi, fiindca exista…, probabil esti unul din aia care sta in…fundul celui din fata, se baga in depasire fara sa vada nimic in fata, in curba si pe linia continua.Din pacate sumt multi inconstienti ca tine!
-
-
Pt asta trebuie voința ! In paralel, as propune și înjumătățirea efectivelor poliției rutiere. Dacă tot nu ii vedem in oraș la treaba, măcar sa nu le mai plătim nici salariile.
-
“Sute de mii de oameni au murit”. Serios?
-
Se referea inclusiv la raniti, nu doar la morti. Si oricum, din 2001 pana in 2020 au murit in accidente rutiere peste 43000. Daca-i iei in calcul si pe cei raniti treci lejer de suta de mii.
-
Pai da. In Siria. I-a calcat tancul.
-
Amanunte maine?
Bune loganurile.
-
Adica vrei sa insinuezi ca daca era un Passat TDI cu rosu facea praf TIR-ul. Nu? Articolul ar fi zis ca a murit soferul de TIR. Multi destepti pe lumea asta.
-
Nu exista siguranta in accidente atat de grave. Exista doar sanse mai bune sau mai rele de supravietuire. Masinile premium te protejeaza muuuult mai bine si ai sanse mult mai mari sa scapi. Dar siguranta 100% nu exista.
Deci, da, o masina de genul celei pomenite de tine ti-ar fi dat o sansa. (Sau macar ca in bancul cu centura de siguranta cand politistul de circulatie spune: Uite, aia ce purtau centuri parca-s in viata! – Asta ca sa adaug o nota vesela unei stiri triste.)
-
Foarte bine. Putea fi o masina mica si criminalul bine ca a murit el si nu a facut victime. Cum a facut Huidu.
Inca un criminal in minus. La mai multi. Poate se curata putin si soselele.
În general nu doresc moartea nimănui; dar dacă se dovedește ca retardatul a murit de la viteza, atunci e un caz fericit. Căci se pare nu a ucis pe nimeni altcineva. Deci ar fi o veste bună
Imi plac dramele…..Stiu,stiu a fost un om bun…. ce bine ca a plecat si au ramas doar oameni rai.
Normal ca nu putea sa fie decat o rabla de masina sau un logan. Posesorii de logan sunt cei mai periculosi: au impresia ca au masina, ca au frane, ca au airbaguri, sunt foarte fericiti si mandri de ei ca au masini noi, dar de fapt ce au ei este un cazan pe roti cu tabla noua, dar cu un motor cu putere de acum 20 ani, 90 cp, care nu ajuta deloc in depasire, niste roti inguste care pierd imediat aderenta si siguranta de 3 stele euroncap care nu se mai gaseste pe masinile noi, decat pe logan, de vreo 10 ani.
Cand o sa vrem sa reducem drastic numarul accidentelor trebuie sa interzicem in trafic cazanele pe roti si loganurile.
-
S daca era BMW la impactul cu TIR-ul rezultatul era acelasi.Te dai si tu mare specialist.
-
Corect…. partial! Daca era un bmw de 20 ani vechime, care are acelasi nivel de siguranta ca un logan nou.
Daca era un bmw cu vechime 5-7 ani, poate murea, poate scapa, dar erau sanse muuult mai mari de supravietuire.
Si nu eu sunt specialistul, ci cei din domeniul auto, cei de la ADAC, care exact cu asta se ocupa. Dar noi romanasii, aici pe romanica, ca si tine le stim pe toate si stim noi, baaaa, cum e, nu ne trebuie noua testele lu aia!-
Pai, romanasule, ne explici ce masina nu te omorara cand intra sub un TIR? Ca vad ca tu le stii pe toate.
-
-
@Soferu’, acu cativa ani aproape in aceeasi zona(intre Sag si Padureni) murea patronul de la Edy Spedition, era cu un S-Class daca nu ma insel, nu prea l-a ajutat masina cu 5 stele, cai multi si cauciucuri late cu aderenta buna…reeducare si amenzi de nu poti duce, asta ar fi raspunsul la dilema ta.
-
-
Deci masinile sunt de vina ca soferii sunt prosti!!Super!!
-
Un logan, chiar si un tico, nu au nicio sansa sa te omoare daca nu mergi ca bezmeticul.
Cazanele ar trebui interzise pe motiv de poluare, soferii ar trebui sanctionati pe motiv de idiotenie in trafic. Masina nu se conduce singura cand face un accident, asta daca nu e masina autonoma.
Dar tu, mare sofer, ai impresia ca ti-ai luat drumuri. Toata lumea sa mearga cu viteza de decolare a unui airbus a380 si cine nu poate, nu are ce cauta pe drum. Asa-i?
“ În cauză a fost întocmit dosar penal pentru ucidere din culpă” cui?? Soferului de tir care circula regulamentar? Pai eu daca merg in centru linistit si vine un b0u cu bicicleta si intra in mine eu primesc amenda ca ala e tampit?
-
nu a primit nimeni amenda, s-a întocmit dosar penal, este procedura standard, nu fi retardat.
-
Da, dar procedura standard presupune ca nevinovatul sa mearga la politie sa dea declaratie. Daca superiorii sau procurorul considera ca ceva e neclar te mai cheama de 1, 2 ori sa dai declaratie. Apoi dupa ce se inchide dosarul, primesti prin posta sa te prezinti la tribunal sa ridici solutia in dosar. Nu iti spune in hartie daca ai luat nup, daca esti introdus ca martor sau ca vinovat in dosar. Te duci, stai la coada, au program scurt, nu apuci sa ridici. Mai vii o data.
Asa a patit fratele meu.
Toate astea ca nevinovat, pe timpul, nervii, stresul si banii tai, pentru o procedura handicapata sustinuta de handicapatii din sistem cu salarii si pensii nesimtite.
-
sport national in Romania, graba si depasiri, pentru ca toti sunt soferi profesionisti.
de ce in tara lui Hans sau Attila se circula frumos unul dupa altul?
-
Pentru ca acolo folosesc masina doar aia care ai nevoie de ea, fac kilometrii multi si prind experienta si restul merg cu transportul in comun.
La noi fiecare care merge pana la serviciu si inapoi isi ia o masina si dupa cand iese cu ea din localitate si ajunge la 90 km/h se panicheaza si “pierde controlul volanului”.-
ai o parere gresita. absolut toti colegii mei stau relativ aproape de serviciu, intr-un oras cu trafic foarte lejer si cu transport in comun destul de bun, si totusi vin 90% cu masina, zilnic, la serviciu. Neamtu e nascut in masina (pentru ca isi permite = mentalitatea lui). Totusi conduce relativ cuminte pentru ca e fricos, comparat cu noi! Asta mi-am dat seama din discutii. Plus ca politia nu iarta.
-
Am remrcat ca sau facut cateva grupuri impotriva politie rutiere radare incidente etc vedeti rezultatele ….. regulile de circulatie trebuie respectate dar romanii nu respecta nimic niciodata ei se cred destepti ….
Mi-e scarba ca traiesc intr-o tara in care oamenii prefera sa comenteze fara sa stie despre ce este vorba!Nu era nici vitezoman,nici retardat,ba din contra,era un om cum putini mai exista!Voi nu aveti vieti personale?Vai de capul vostru…
Pentru a reduce drastic numarul accidentelor rutiere si, cum e in cazul de fata, pierderea de vieti omenesti, tot ce trebuie este aplicarea a 3 reguli simple:
– respectati prevederile Codului Rutier
– pastrati distanta de minim 50 de metri fata de masina din fata dumneavoastra
– circulati cu prudenta si preventiv
Suficient de simplu incat si un copil de gradinita, grupa mica, sa inteleaga. De ce adultii au o problema cu asta, insa, este o cu totul alta poveste …
-
Ce spunea Realism e foarte adevarat…daca s-ar reglementa acceptarea filmarilor din trafic cu camera video ca probe pentru amenzi, iar cel care le ofera sa primeasca o cota parte doar din banii de amenda, s-ar normaliza foarte mult traficul…