Accidentul s-a produs aproape de intrarea în Timișoara. Motociclistul venea dinspre Lugoj și se afla pe prima bandă de mers, iar când a intenționat să treacă pe banda a doua nu s-a asigurat și a intrat în coliziune cu un autoturism condus de un bărbat în vârstă de 45 de ani, care circula în aceeași direcție de mers.
Impactul i-a fost fatal motociclistului. Medicii ajunși la fața locului nu au putut face nimic să-i salveze viața.
Polițiștii vor deschide un dosar penal pentru ucidere din culpă.
Trimite articolul
XViata omului trece repede trebuie avut grija de ea.
Berbecul mort a depasit prin dreapta!
-
Așa sa îți ajute și tie Dumnezeu, câine ce ești. Din cauza sălbăticilor ca tine, umanitatea piere!
-
selectia naturala ! dreapta moare, stanga traieste
-
-
Pe ce te bazezi tu cand afirmi asta ?
De ce ar fi depasit pe dreapta,daca nu sunt martori si era doar motociclistul si acea masina in trafic la acel moment.
Drumul este suficient de lat.
Doua familii distruse 🙁 -
Am venit care este problema ta 🙂
-
Ce vrei mai pedalatule 🙂
Can multe accidente în ultimul timp pe acea porțiune. Politia ar trebui sa fie mai prezenta in zona respectivă.
-
Politia? Prezenta? Hahahahaha
S-a obisnuit lumea sa depaseasca pe banda din dreapta. Din pacate.
-
Care parte din banda întâi și trecerea pe banda a 2-a nu ai vazut-o în text??? Sti măcar care sunt benzile de circulație?? Unde e banda a 2-a…?
-
daca din banda 2 treci pe banda 1 atunci nu ai voie sa depasesti vehicolul din fata ta. Atentie la nuanta.
-
banda 1 e cea de langa axul dumulu, banda 2 a doua de langa ea banda 3 a doua de langa banda 2 banda 4… tot asa pana la ultima banda de langa bordura…
-
Nu te supara mai trebuie sa iei cateva ore de sala sa inveti,cunostintele tale eronate duc si pe alti in deruta.Numerotarea benzi de circulatie se ia in calcul de la marcinea strazi in sensul de mers,spor la invatat!
-
Ai cumva permis? Banda 1 este la marginea din dreapa.E bine ca ii inveti pe altii.
-
-
-
-
Pentru ca banda din stanga e mereu plina de retardati care habar nu au sa conduca, sa se uite in retrovizoare, in timp ce banda unu e fie libera, fie ocupata cu altii care ii depasesc, dar tot ei se uita mirati, nu inteleg de ce. Blitzuri sau claxoane e nepoliticos, depasit prin dreapta e ilegal, singura solutie e sa astepti vesnic in spatele unor hoituri in aceasta tara de needucati egocentrici si individualisti.
-
Ai dreptate partial.In oras de multe ori pe banda din dreapta e plin de canale sau gropi.Pentru asta mult tin banda din stanga, mai aproape sau mai dreparte de viteza maxima admisa.Cu toate astea e bine sa tii minte (nu tu, in general) ca depasitul prin dreapta e riscant, mai apoi ilegal si ca motociclist esti total expus la o asemenea manevra.
In final, nu are legatura cu cazul descris aici, unde e vb de o depasire legala dar fara a se asigura.-
Nu vreau sa fiu nepoliticos, dar, te lamentezi. Tine banda din stanga, daca nu ai bani de pivoti, dar uita-te in oglinda si cand ai pe cineva in spate, ori o calci, ori faci loc. Simplu, pt orice om cu 4 clase facute pe bune.
-
-
-
S-a obisnuit lumea sa mearga pe banda din stanga, adica banda 2 fara motiv vrei sa zici! In codul rutier scrie clar ca daca e libera banda 1 pe aia se circula. La noi e exact invers, banda 2 e coloana si pe banda 1 te duci pe langa coloana linistit.
Prea multi posesori de permis si prea putini soferi.-
Ai perfecta dreptate, doar ca nu este cazul aici.
Cat despre mersul pe banda 2 (banda pentru depasiri si urgente, dupa codul rutier) se practica deoarece pe banda 1 (banda de circulatie, tot dupa codul rutier) e plin de obstacole neprevazute gen: pietoni neatenti, biciclisti indisciplinati (unii, nu toti), caini, cersetori, betivani, gropi si canale de-ti rupi roata in ele, masini parcate, idioti ce ies cu botul in drum la intimidare si altele. -
Asa ii invata cei mai multi instructori,pentru a evita masinile ce pot iesi din parcare.Ar fi buna o reexaminare a tuturor posesorilor de permis si a instructorilor.In Germania trebuie sa treci “testul idiotului” daca ti se retine permisul,motiv pentru care nu au “smecheri” pe sosele.
-
O fi asa, n-o fi asa? Daca nu-i filmat sau martori audiati imediat, automat vina trece pe mort. Adevarul conteaza prea putin.
-
Cred ca se poate vedea dau urmele de pe caroserie din de parte a fost lovit
-
Exista filmarea de pe camera soferului implicat in accident Fara sa fac reclama, intra pe stirile protv, urmareste filmarea, si dupa aceea, fiecare poate s-o interpreteze cum crede de cuviinta.
R.I.P. 🙁
Soferul nu a avut nici o vina. Cel mult putea sa aibe o viteza mai mare decat limita, dar asta nu se poate masura. Cel mult estima, ceea ce nu este o proba concludenta in instanta.
In schimb vinovati sunt soferul ce a intrat pe banda intai fara sa cedeze prioritate motociclistului si motociclistul care a schimbat banda de deplasare fara sa se asigure, fortat de intrarea celui dintai.
Am vazut filmarea cu camera de bord din masina celui implicat in accident. Am gasit filmare pe site la Protv. Nu era rau sa fie pusa si aici sa vada fiecare cu ochii lui cum a fost. Cred ca ar fi bine ca aceste camere de bord sa devina obligatorii. Verificate, omologate, cum o fi, dar sa aibe toti. Nemernicii ce omoara oameni nu ar mai scapa nepedepsiti si nici nevinovatii nu ar mai avea de suferit.
In rest politia stie ce este de facut, iar pe motociclist Dumnezeu sa-l ierte!
-
Dacă este un motociclist din ăla care iese sa își tureze motorul,ia hai să nu-l ierte dumnezeu…păcat ca a plecat așa târziu.
-
Viteza se poate masura din filmare. Am inteles ca viteza era limitata la 50km/h iar soferul avea avea peste 100km/h. Cine foloseste camera de bord poate confirma dupa frecventa dungilor albe
-
Din pacate motociclistul este vinovat. De aceasta data EL nu sa asigurat cand a schimbat banda de mers, greseala platita cu viata.
A schimbat banda ..probabil a fost surprins/ speriat de masina ce cobora de pe centura.
Daca mergea mai repede.. nu avea nici o problema. O viata pierduta aiurea…
Pe cand centura de ocolire la Remetea? Ar reduce mult aglomeratia spre autostrada…
Din păcate motociclistul este vinovat 100%. Din postarea de la Pro TV,acesta nici măcar nu s-a uitat in spate când a schimbat banda de mers. Legea este aceiași pt toți.
Din nou selectia naturala,nu e de mirare,zilnic vezi motociclisti cum se strecoara,cum iti taie calea,fac zgomot etc
Daca va uitati peste filmarea de la protv o sa vedeti pe camera ca avea 92 mile/h asta inseamna o viteza de aprox 148 km/h … deci nu dor motociclistul este vinovat…
92 MPH x 1,6 = 147 KMPH! Deci cu 107 KMPH mai mult decat limita de viteza de la fata locului. Evident ca “mortu` e de vina” si nu vitezomanul. Asta pentru ca multi dintre voi goniti pe DN de parca ati fi pe Autobahn in Germania. De asta va grabiti sa aruncati vina pe motociclist. Daca vitezomanul ar fi circulat macar cu 90 KMPH ar fi avut toate sansele sa evite impactul. Dar la 150 de kilometri pe ora, cam imposibil.