Aplicația va reduce astfel, spun polițiștii locali, comunicațiile radio, dar și timpii alocați pentru transmiterea datelor și verificarea lor în baza de date a serviciului. De asemenea, oamenii legii vor verifica în timp real datele pentru identificarea societăților comerciale și situația contravențională a acestora.
„Totodată, prin implementarea acestei aplicații, se reduc deplasările suplimentare realizate pentru documentare ceea ce duce la reduceri ale cheltuielilor de funcționare, de personal, logistica, etc, eliminarea greşelilor privind datele de identificare, în special a celor cu semnificație deosebită a căror înscriere eronată constituie, în instanțele de judecată, motiv de nulitate absolută a proceselor verbale de constatare si sanctionare a contraventiilor, conform legislației, eliminarea omisiunilor, documentele fiind validate numai atunci când toate rubricile impuse de lege sunt completate.”, spun cei de la Poliția Locală.
Monitorizarea activității se va face în timp real, polițiștii urmând să aibă în dotare opt tablete și două imprimante mobile.
„Polițiștii locali, care vor avea în dotare un număr de 8 tablete și 2 imprimante mobile, vor accesa mai rapid şi în siguranţă bazele de date existente, atât la sediul Direcţiei Poliţiei Locale Timişoara, cât şi pe teren, iar monitorizarea activității se face in timp real, schimbul de informații si inregistrarile fiind realizate online”, transmit reprezentanții Poliției Locale Timișoara.
Aplicația este conectată cu platformele electronice existente la nivelul instituției precum și la autoritățile publice locale. În funcție de buget, reprezentanții instituției vor mai achiziționa în viitor și alte echipamente folosite.
Citiți principiile noastre de moderare aici!