Accidentul s-a produs sâmbătă după-masă, pe DJ 592 D, dinspre Sârbova înspre Racovița, la intrarea în localitatea Hitiaș, din județul Timiș. Un șofer de 51 de ani a pierdut controlul volanului și a intrat pe contrasens. Ulterior, a ieșit de pe carosabil și s-a izbit de un cap de pod.
În urma impactului, bărbatul a murit. Acesta se afla singur în autoturism.
Polițiștii s-au deplasat la fața locului și au deschis acum, conform procedurilor, un dosar penal pentru ucidere din culpă.
Oamenii legii continuă cercetările în vederea stabilirii cauzelor și condițiilor producerii accidentului.
Trimite articolul
XUn “destept” fara centura mai putin. De parca aia-i facuta nu sa salveze vieti, ci sa-ti restranga libertatea (de a muri).
Se continua uciderea soferilor cu aceste monstruozitati a-tehnice numite Capete de Poduri .Un proces pierdut la CEDO, unul singur ar conduce ca Statul sa plateasca zeci de milioane de euro pentru capcanele de pe marginea drumului
-
Nu mai departe decât pe Circumvalațiunii spre pasajul Jiul, la demarcarea pt. Lidl este un beton de culoarea asfaltului. Benzile de circulație fiind ingustate artificial e un risc serios de accident.
-
Capul de pod nu era pe mijlocul drumului!
In Romania inca mai avem normele de constructie de pe timpul lui Pazvanti-Chiorul, si la drumurile nationale si la constructia de autostrazi.
Capetele astea de pod sunt o relicva, din acest timp.
Multi si-au pierdut viata acolo si vad ca si la noile constructii de drumuri nu se renunt ala ele.
La fel si la autostrazi, se pune parapetul din stanga, asa de aproape de banda de circulatie. Ca urmare la o depasire a unui camion, multi “sterg” parapetul. Ce sa spun ca la o depasire TIR cu TIR, spatiul este ingust si ca urmare sunt accidentele.
Uitati-va numai in Austria acolo unde s-au reabilitat autostrazile cat spatiu ai la stanga! Peste 1 metru . Stiu ei de ce. La ei sunt rare aciidente la depasiri TIR cu TIR La noi ai insula din mijloc, lata si frumoasa. La austrieci nici macar nu mai pe A1 parapete metalice, ci ai din prefabricatre din beton. Si nici nenorocitele alea panele antiorbire nu le trebuie la nimeni acolo. IN RO precis ca are cineva contracte banoase cu aceste chinezarii carec la prim afurtuna sau vant mai taricel zboara de la locul lor. Arata ca o baba stirba aceste panouri antiorbire de proasta inspiratie.
Dar cine sa faca noile norme la noi? ca cei buni au plecat si au ramas numai “geniile” la noi in tara care o au greu cu tehnica..
La facultatilöe fara frgventa si fara calitate, gen XXX nu s-a predat asa ceva.
Si ministerul tranbsporturilor e interesat de taiatul panglicilor si nu de calitatea pe drumurile patriei.
Se pare că problema e capul de pod nu viteza.