Accidentul, spun polițiștii, s-a produs în momentul în care o femeie, în vârstă de 36 de ani, care conducea un autoturism dinspre bulevardul Antenei înspre pasajul Iulius Town, a surprins și accidentat un tânăr în vârstă de 22 de ani.
Acesta traversa strada printr-un loc special amenajat pentru pietoni, pe bicicletă. Din primele informații, e vorba despre un curier de la o firmă de home-delivery.
În urma impactului, tânărul a fost rănit și transportat la spital în vederea acordării de îngrijiri medicale.
Conform procedurii, polițiștii s-au deplasat la fața locului și au deschis un dosar penal pentru vătămare corporală din culpă.
Trimite articolul
Xce natie era livratorul?
gaborii nu au facut etilotest?
oricum vom avea primar nou in toamna
-
Si ce legătură este între fritz și accident. Oricum daca votezi Robu votezi PSD, sau vrei sa fie primar doamna Sosoaca ?
-
1) Era fratele tau
2) Au facut
3) UE la vopsit
primar nou, se intorc la munca : alamorean, borha, oancea, ciuhandu, boxig vopsit. fritz ramane
Trecerea de pietoni de la pasaj este foarte periculoasă! Vizibilitatea soferilor este ingreunata de spatiul verde de pe mijlocul drumului. Săptămâna trecuta era sa dea peste mine o mașină cu număr de MH acolo. Dar evident că este și vina livratorului care probabil s-a “aruncat” pe trecere fără să se dea jos de pe bicicleta sau măcar sa încetinească si sa se asigure. Ii era teamă ca se răcea mâncarea și nu îi mai tinea de cald la spate…
Livratorii provin din tari unde regulile de circulatie nu prea exista, parca sunt camicaze. Au casti , asculta muzica si nu au nici o treaba. Politia nu ii sanctioneaza. Treerile sun de pietoni sau de biciclete?
-
Casca ochii la indicatoare si citeste legislatia !
exista si treceri de pietoni cu pista de biciclete langa. Toate aceste piste de biciclete aflate langa trecerea de pietoni sunt presemnalizate cu indicatorul “ATENTIE BICICLISTI ” . Daca aveti permis…mai cititi legislatia sau predati permisul-
Cand ziceti cuiva sa citeasca legislatia, aveti dvs initiativa si indicati articolul din legislatie care credeti ca va da dreptate. Probabil in acest caz dvs confundati traversarea pentru biciclisti cu pista pentru biciclete(sunt definite separat in legislatie) si confundati indicatorul de avertizare “Biciclisti” cu indicatorul de obligare “Pista pentru biciclete”
Biciclistii pe bicicleta pe traversare NU au prioritate(art 135 din OUG 195 se refera la prioritatea biciclistilor pe pista, nu pe traversare). Iar indicatorul de avertizare “Biciclisti” nu reglementeaza prioritatea de trecere prin el insusi in absenta unei piste pentru biciclisti.Pista: in lungul drumului
Traversare: transversal sau oblic fata de axul drumului.OUG 195/2002
25. pistă pentru biciclete – subdiviziunea părţii carosabile, a trotuarului ori a acostamentului, special amenajată, semnalizată şi marcată corespunzător.Regulament de aplicare al OUG:
art 81.
(4) Marcajul transversal constand din linii discontinue paralele, aplicate perpendicular sau oblic fata de axul drumului, indica locul destinat traversarii partii carosabile de catre biciclisti.Faptul ca administratorul drumului nu respecta standardul de marcaje SR1848-7(vedeti acolo cum trebuie de fapt marcate traversarile pentru biciclisti si apoi comparati cu ce vedeti in Timisoara), ca vopseste pistele cu vopsea pe care bicicleta aluneca, ori ca amplaseaza indicatoare aiurea incalcand dispozitiile legale privind distanta la care trebuie amplasate nu ar trebui sa va mire mai mult decat incalcarea legislatiei privind latimea minima a benzilor de circulatie in functie de categoria drumului ori acoperirea cu vopsea gri a marcajelor STOP la inceputul unor traversari pentru biciclisti(de ex in cartierul Soarelui pe Rebreanu, pe Orion etc). Pentru multe accidente rutiere, din punct de vedere moral cel putin, o mare parte din vina o are administratorul drumului care fie din incompetenta fie din interese electorale incalca legea privind mentinerea drumului in bune conditii, efectuarea marcajelor si reaplicarea la timp a acestora, parcari “amenajate” pana in coltul intersectiei, amplasarea ori intretinerea semnelor de circulatie sa fie vizibile etc.
Biciclistul caruia ii este greu sa coboare de pe bicicleta ar trebui sa se adreseze administratorului drumului pentru realizarea unor adevarate piste de biciclete in loc sa se inflameze (necunoscand macar legislatia ci doar repetand alte prostii gasite pe internet scrise de alti biciclisti carora le e greu sa inteleaga ori sa citeasca legislatia si se opresc la art 135 alin g) ) pe internet impotriva soferilor.
Cand vorbiti de lege, ar fi bine sa vorbiti PE lege, indicand legea si articolul, si avand grija sa nu omiteti vreun articol relevant, altfel oricine poate indica oricui sa citeasca diverse, indiferent ca are sau nu dreptate.
Sper ca nu aveti permis dar ca o sa-l obtineti in viitorul apropiat. Toate cele bune va doresc.
-