Accidentul s-a produs marți dimineață pe Calea Timișoarei din Giroc. Un bărbat de 62 de ani circula la volanul unui autoturism dinspre Timișoara spre Giroc, iar la un moment dat a lovit biciclistul, în vârstă de 66 de ani.
Cel pe două roți traversa strada pe trecerea de pietoni, pe bicicletă, în momentul accidentul. În urma impactului, el a fost rănit grav și a fost transportat la spital pentru investigații medicale.
Polițiștii de la rutieră s-au deplasat la fața locului și au deschis acum un dosar penal pentru vătămare corporală din culpă.
Trimite articolul
XSunt necesare limitatoare de viteza, dar acelea din beton turnat, precum in Dumbravita.
Si nu numai la 4 benzi se circula cu viteza, inclusiv pe stradutele din comuna se circula cu viteza.
Ar trebui implementate limitatoarele turnate din beton la toate stradutele.
Iar pe trecerea de pietoni nu se traverseaza pe bicicleta. Se traverseaza pe jos, pe langa bicicleta.
Poate trebuie modificata legislatia in acest sens.
-
Dupa mintea dtale ar trebui sa se construiasca baraje din beton la fiecare 50m pe fiecare straduta?
Dupa ce debitezi ineptiile de rigoare tragi concluzia ca accidentatul tocmai nu a respectat Codul rutier!?
Nu ar fi mai simplu sa invatati legile si sa le si respectati, dar mai ales SA VA ASIGURATI inainte de a da buzna pe trecerea de pietoni? -
dupa mintea ta ar trebui construite niste ziduri de beton,desi ar fi mai simplu ca biciclistii sa coboare de pe bicicleta cand traverseaza
-
Este prevazut in legislatie, doar ca trebuie respectata. Pe trecerea de pietoni, chiar daca esti biciclist, trebuie sa mergi pe langa bicicleta. Speram ca Dumnezeu sa faca inca o minune, iar cel grav accidentat sa ramana in viata. Doamne ajuta!
-
Sunt necesare echipaje de Politie care sa amendeze mai des biciclistii si pietonii care nu respecta codul rutier ca deh, ei cred ca lor nu li se aplica legea daca nu au permis
-
Daca mergi pe jos sau cu bicicleta nu implica neaparat ca nu ai permis. Eu merg si pe jos si cu bicicleta si cu masina, doar ca nu le pot face concomitent, dealtfel, ca majoritatea dintre noi, oamenii.
-
Daca el crede ca cei care merg pe jos sau cu bicicleta nu pot avea permis,inseamna ca el e un puturos care de cand are permis isi plimba fundul doar cu masina.
-
-
-
Serios nu trebuie puse limitatoare peste tot trebuie sa fim noi civilizați oamneni
-
Stirb Mihaela, art 72 din oug 195/2002 il cunosti?
ziua si accidentul in aceasta zona., Felicitari politia romana si primaria care nu fac nimic de ani de zile. Se vorbeste de 3 sensuri aici, aia pot dura si 5-10 ani la noi si pana atunci plin de accidente o sa fie. JALNIC
Daca are culoar pe langa zebra, poti pe bicicleta.faptul ca soferul a fost neatent asta e altceva, faptul ca se circula cu viteza si politia doarme in papuci asta e f grav.dar ca la noi la nimeni, deja politia egal ZERO.
-
Esti constient ca trecerea nu se rezuma la marcaj? Daca e trecere nu poti trece pe bicicleta. Ce e asa de greu de inteles?
Parca vad ca respectivul mergea pe marginea drumului dupa care a cotit pe trecere fara sa se asigure. Nu de alta dar am reusit pana acum sa evit niste norocosi…-
Clar ca nu s-a asigurat.daca se oprea , se asigura ca se opresc masinile, se urca pe bicla si nu era nici o problema daca mergea pe ea, pe trecere.clar nu a facut acest lucru.daca s-ar intelege ambele lucruri, si de soferi si de biciclisti/pietoni sa se asigura, s-ar evita multe.
-
-
Culoarul ăla de lângă trecere nu reprezintă marcaj rutier legal și nu înseamnă că nu trebuie să se asigure că nu vine nici o mașină înainte de a traversa! Dacă a fost lovit, clar nu s-a asigurat! Mai mult are obligația la mijlocul drumului sa se oprească și să se asigure că nu vine nici o mașină din sens opus (nu poate face asta cocoțat pe bicicleta!) pentru că la decret zice clar că nu sunt obligat să dau prioritate la pietonii de pe trecere care nu sunt pe banda mea de mers (e obligația lui să se asigure că nu vin înainte să ajungă pe banda mea de mers)!
-
Daciane, ai o logica de fier. deci tu nu esti obligat sa dai prioritate pietonilor care nu is pe banda ta, deci drept urmare pietonii trebuie sa se asigure ca nu vii tu, inainte de a intra pe banda ta….
-
Fiind în decret e lege! Logic sau nu… Biciclistul a greșit…pariu că nici nu a semnalizat că schimba direcția de mers?
-
-
Culoarul ala de langa zebra este creat special pentru ca biciclistii sa poata traveraa PE BICICLETA! Doar daca e doar zebra, au obligatia sa circule PE LANGA BICICLETA! Bineinteles, DUPA CE AU RESPECTAT OUG 195/2002 ART 72!
-
Clar ca nu s-a asigurat.daca se oprea , se asigura ca se opresc masinile, se urca pe bicla si nu era nici o problema daca mergea pe ea, pe trecere.clar nu a facut acest lucru.daca s-ar intelege ambele lucruri, si de soferi si de biciclisti/pietoni sa se asigura, s-ar evita multe.
-
Din Torontalului pana in Piata Marasti am vazut vreo 30 de participanti care bolizii cu viteza peste medie si cu telefonul la ureche. Evident Politia Romana doarme. Sau sunt rude si prietenii cu ei…. vezi dansatorul Sabie ruda cu Nica.
Trecere de pietoni lata de 4 metri este solutia.
-
Dar hai sa punem zebra peste tot asfaltul din scoarta in scoarta, sa poata trece care pe unde vrea. Asta e solutia. Bravo, acum stai jos.
-
Un zbor doar dus pentru psdauraldeppuslappadnperpvprorodemogunoieri inspre Rusia este solutia. Ti-l rezervam, stefane?
Romanii in marea majoritate sunt dispusi sa faca orice numai sa nu respecte reguli, indiferent de natura lor, gasesc tot felul de motive/scuze pentru a le evita. In Timisoara si in localitatile limitrofe este o aventura sa traversezi strada. Avem cei mai multi morti in accidente rutiere din E.U., dar tot nu luam masuri.
Tatal meu a scapat ca prin minune tot la acea trecere de pietoni si el mergem pe langa bicicleta, au oprit soferii la 3 benzi si cel mai “viteaz” nu a oprit la a 4-a banda, era un grec cu o masina de BH. Din fericire, tata a avut noroc, dar este ridicol cum se circula pe drumul Giroc-Tm, limita aia de 50 e fix degeaba. Din partea mea ar fi bine sa puna 10 sensuri, nu 4. La fel si bordurile catre trotuar, fix degeaba. Sunt parinti care se plimba cu carucioarele aproape pe strada…. Ce sa mai si zici, administratie de tot rahatul!
-
Tanti, bucata de drum dintre Timisoara si Giroc este in propietatea CJ Timis nicidecum a primariei Giroc, cind sa construit, printrun artificiu fara respectarea punctului de vedere al politiei rutiere s-au facut acele devieri de reducere de la doua benzi la o banda pentru a nu mai respecta legislatia si a fi necesar construirea sengiratoarelor! Deci CJ Timis este vinovat si tot ei trebuie sa faca acele sengiratoare, dar pina atunci se pot monta calmatoare(militieni culcati) pentru reducerea vitezei de catre descreerati din alte judete aciuiti la Giroc, aviz CS, MH, GJ, HD, AB……mai nou Ucraina si Moldova
-
Și la 50km/h tt nici te face! Belește ochii înainte să te arunci că poți să mori cu dreptatea în mână!
Pe bicicleta e voie doar pe traversarea pentru biciclete marcata conform cu standardului SR 1848-7.(Marcajele din Timisoara pe langa zebre sunt doar o inventie cauzatoare de moarte).
Pe traversare, biciclistii NU au prioritate. Traversarea NU e acelasi lucru cu pista pentru biciclisti, traversarea e transversala sau oblica, pista e in lungul drumului. Biciclistii au prioritate doar pe pista, cand soferii vireaza peste aceasta ca si cum ar vira peste o banda de circulatie (in lungul drumului, de ex pe Eneas, Calea Martirilor etc).
-
intrebarea ii cine controleaza si amendeaza….la semafoare la orice semafor stai 15 min trece cel putin 1 pe rosu….sa nu maizic ca pt pietoni ii o a aventura ca nu ajungi niciodata sa traversezi pe verde ca tine exact cat ajungi la jumate
Care este obligația șoferului când se apropie de trecerea de pietoni?
Legislația în domeniu este ciudata, dar clară. Astfel exista 2 situații:
1. Când biciclistul este pe pista și își continuă direcția înainte, paralel cu drumul și ajunge la o trecere de pietoni de la un drum perpendicular, șoferul care circula in paralel cu el și are indicatorul atenție bicicliști, triunghi roșu și schimbă direcția de mers, adică stânga sau dreapta, are obligația de a ceda prioritatea biciclistului care merge înainte.
2. Dacă biciclistul schimba direcția și vrea să treacă pe o trecere perpendiculară pe drumul lui pierde prioritatea și e obligat să se de-a jos de pe bicicleta, devine pieton și recăpăta din nou prioritate, dar ca și pieton!
Și să nu uităm că anul trecut parcă s-a modificat legislația și pentru tricicletele electrice și se menționează clar că la orice schimbare de direcție utilizatorii sunt obligați să se de-a jos de pe tricicleta!
Pe acolo stai și 3 minute pana poți trece pe zebră pt ca se bagă numai de la 100 în sus și nimeni nu frânează, de aia unii mor pe zebră