Sindicaliștii din CFR spun că au recurs la aceste măsuri pentru că în ultimii ani nu s-a schimbat nimic, iar situația în industria feroviară este una mai gravă decât comunică guvernanții. Ei îi acuză pe cei de la putere că nici la începutul acestui an nu au un plan serios pentru evitarea „colapsului generalizat al industriei feroviare”.
„Concret, cele patru motive care stau la baza escaladării dialogului social dintre sindicaliști și guvernanți sunt:
- Lipsa investițiilor din infrastructura feroviară
- Lipsa investițiilor în materialul rulant
- Falimentarea CFR Marfă
- Amânarea aplicării Statutului personalului feroviar
Aceste teme esențiale pentru păstrarea activității de la calea ferată în parametri acceptabili, din toate punctele de vedere, au fost comunicate în ultimii ani tuturor prim-miniștrilor, tuturor miniștrilor Transporturilor și tuturor adminitrațiilor care s-au perindat în fruntea companiilor feroviare subordonate Ministerului Transporturilor”, transmit sindicaliștii.
Acțiuni similare de protest au avut loc în fața prefecturoilor din Craiova, Timișoara, Cluj-Napoca, Brașov, Iași, Galați și Constanța.
Trimite articolul
Xcat timp a fost pesede la guvernare si majoritar in parlament, ati tacut din gura…fiindca v-a mituit cu salarii / prime etc.
De ce nu ati protestat de pe vremea lui Ponta ca vreti investitii in infrastructura?
DE CE NU ATI APLICAT, CEI DE LA CFR INFRASTRUCTURA, LA FONDURI EUROPENE?
luna de luna luati salarul si nu faceti nimic ptr acei bani- cei de la CFR infrastructura!
suntem in UE din 2007, adica de 13 ani si nu ati facut proiecte de modernizare pe bani europeni!
ar trebui dati afara toti directorii incompetenti de la CFR infrastructura!
-
Dar cand se cumparau 100000 de lopeti fara coada,cand se cumparau echipamente de scafandru ce ati facut “CIOCUL MIC”ca va taiem din salariu???Ca pe timpul DEGENERATULUI CEASCA erau bani pentru intretinerea cale,bani pentru ciocanarul ala de se plimba pe jos si verifica starea liniei
,pomii fructiferi de a lungul terasamentului si se mai si stropeau cu tren de ierbicidat,Dar ce ne trebuie asa ceva trenul in 1938 facea Timisoara-Bucuresti 7 ore acuma in epoca TJW,Intersiti trenuri care circula cu 280 kn/ora Timisoara-Bucuresti se face 11 ore cu mult noroc atunci cum sa fie atractiva calatoria cu trenul
Ce a fost CFR-ul si ce a ramas din el.
Unde erati voi la vot? Sau ati pus botu si voi la minciunile liberale si usriste? Asta ati votat, asta aveti!
-
Asa au votat asa trag ponoasele,isi merita soarta.
-
Da, asa-i? Din decembrie si pana acum au pus astia pe butuci firma infloritoare ce era pana anul trecut CFR.
Sindicalisti in slujba psd au protestat e mai aproape de adevar! Simu-director, membru psd, toti sefii de divizie membrii psd, Nedela-revizor, actual lider sindical MC, membru psd! Asta a fost realitatea in vremea psd, Acum ridica capul! Pai ce investitii au fost in vremea psd la calea ferata?
Corect… da cam mai in toate instituțiile statului lucrează numai lichele… pile si posturi pentru membrii partidelor aflate la putere. Stie toata lumea ca angajarile la stat nu se fac pe criterii de competență profesională. Atunci ce asteptări aveti?…cum vreți să meargă lucrurile bine? Faceți reforma in toate structurile…. angajații persoane calificate pe posturi si pe urma cereți servicii de calitate. Din pacate asa ceva nu se va întâmpla niciodată în România.
C.F.R. SA SE DESFIINTEZE.
CFR falimentar si din cauza voastra. Ati mentinut institutia “nasului” si putini cumparau bilete. Ati furat motorina, ulei de motor, vopsea, scule, timp de lucru, adica cam tot. Salarii enorme, pensii de la 50 de ani. Rusine sa va fie.