Accidentul, spun polițiștii, s-a produs din cauza unui tânăr de 21 de ani. Acesta circula pe bulevardul Eroilor de la Tisa, la volanul unui autoturism, iar la un moment dat a virat la stânga spre facultatea de drept. Nu s-a asigurat însă și nu a acordat prioritate motociclistului în vârstă de 40 de ani, care circula regulamentar din sens opus.
În urma impactului, motociclistul a fost rănit și a fost transportat la spital pentru îngrijiri medicale. Tot la spital a ajuns și o tânără de 22 de ani, pasager pe locul din dreapta în autoturism.
Polițiștii de la rutieră s-au deplasat la fața locului și au deschis acum un dosar penal pentru vătămare corporală din culpă.
video: Facebook/ InfoTrafic Județ Timiș
Trimite articolul
Xdaca la 40 de ani nu te duce mintea sa intelegi pericolele la care te expui calarind o motocicleta prin Romania…iti cam meriti soarta.
Sa va ajut cu niste statistici…in United States riscul sa te ranesti grav sau mori mergand pe motocileta este de 17 ori mai mare fatza de riscurile la care se expun soferii. Esti pregatit sa afli statistica din jungla? Ei bine drac(g)ilor, in Romania comparat cu soferii riscul motociclistilor se moara sau sa fie grav raniti este de 57 ori mai ridicat!
Conculiile de final, vindeti partaitoarea, agatati casca in cui si gasiti-va alt hobby…se gasesc metode de validare sociala sau sa va bage cineva in seama care nu va pun in pericol integritatea fizica.
-
Nici nu se punea problema sa nu fie de vina motociclistul.
-
La fel e si daca esti sofer. Ce facem, nu mai conducem? Fiecare isi asuma riscul cand se urca pe motor. Cea mai mare stupiditate ce o puteai spune. Tot vina victimei e ca un bou a dat peste ea, nu? Gandire romaneasca de 2 bani.
-
@Gabitza e atat de simplu si totusi n-ai inteles absolut nimic! Ma repet, poate de data asta pricepi: riscurile sa faci un accident grav sau sa mori mergand cu motocicleta sunt de 57 de ori mai mari ca in cazul soferilor! Nu e vorba despre cine e sau nu vinovat, este doar o simpla cifra statistica.
Fiecare e liber sa decida daca riscul merita asumat…eu zic ca nu, dar eu am IQ 118, deci vad lucrurile putin mai bine ca vreo 80-90% dintre voi.-
IQ-ul tau e subunitar si tinde catre epsilon.
-
-
-
Validare sociala…
Esti un idiot cu ptobleme mari la cap0! -
Realistule, ai probleme grave la manarda omule, ai prea multa ura in tine si o lipsa mare de empatie. Pe deasupra mai esti si frustrat,
tragi concluzii pripite pentru a anula cealalta parte din creier, din subconstient, care iti zice ca esti un bolnav mintal. Prin felul in care iti negi problemele vei ajunge sa le agravezi si doar putin mai e pana la primul pas, cel in care iti bati nevasta si copiii. Sper ca nu ai! Hai sictir. -
Nu toti motocicliștii sunt motocicliști pentru ca isi cauta metode de validare sociala sau sa-i bage cineva in seama, asa cum observ ca o faci tu lăsând comentariul tau “inteligent” aici.
-
Cine stie ce parere ai si despre Isle of man TT ?!
Ca motociclist as alege oricand motocicleta, indiferent de riscuri.
Dar sunt lucruri pe care unii nu si le asuma in viata, pentru ca vor sa moara “frumosi” si linistiti (care este de fapt cel mai mare risc posibil 🙂 ).
Dar tu confunzi riscurile cu prostia umana.
Ce sa iti zic, enjoy life asa cum stii tu!
-
Carnetul de donator de organe l-ai vizat pe anul asta BB? Ca vad ca esti mare viteaz, genul YOLO
-
GJ
După starea de urgenta au ieșit toate jafurile în trafic, ca ți-e groaza sa mergi si pe jos sau sa stai în casa la cum vibrează pereții.
Oricum nici trotuare nu mai sunt.
Trebuie cumva sa se dea și romanul în spectacol cu cotețul cu care își ia pâine de la colț.
Soferul vinovat, daca se poate numi sofer, ar trebui sa faca puscarie minim o luna si alte cateva luni munca in folosul comunitatii. Pe urma ar trebui dat exemplu pe toate canalele media. Politia si ea sa iasa in strada, ma bucur sa vad ca mai nou ies, isi fac treaba. Doar atunci vom scapa de acesti idioti inconstienti pentru care viata altora valoreaza 0, cam cati neuroni au ei in cap. Puscarie!
Accidentele cu motociclete, biciclete produse de autovehicule pe patru roti prin neacordarea de prioritate la viraj stanga sunt foarte frecvente.
O cauza poate fi o limitare fiziologica la nivelul perceptiei conducatorului auto numita “Motion induced blindness”.