Accidentul, spun polițiștii, s-ar fi produs din cauza unei femei de 38 de ani. Ea circula dinspre Cărpiniș spre Beregsău Mare, iar la un moment dat a pierdut controlul volanului și a intrat pe contrasens. A lovit din lateral o autoutilitară, apoi un autoturism condus de un bărbat în vârstă de 54 de ani.
În urma impactului, șoferița și bărbatul aflat la volanul celeilalte mașini au fost răniți și au fost transportați la spital pentru îngrijiri medicale.
Polițiștii de la rutieră s-au deplasat la fața locului și au deschis un dosar penal pentru vătămare corporală din culpă.
Trimite articolul
XFacea selfie ca sa ii vedem buzele alea senzuale
-
Sa te iau in pula si pe tot neamu tau cu buzele lor
LiPSA patrulelor POLITIEI SI CONTROALELOR FACUTE precum in Vest, CU PRICEPERE, NU IN SICTIR DE CAP SEC, AU DUS JUDETUL TIMIS in topul NATIONAL LA ACCIDENTE GRAVE.
-
Situatia actuala nu se datoreaza numai Politiei.
Treaba este ca legile in Romania privind circulatia rutiera sunt asa de elastice ca exista dar nu trebuie sa se aplice deloc.
Traiesc de zeci de ani in Germania si mai vin cam o data pe an prin Romania si ce imi povestesc rudele despre cum se aplica legile in RO ma in grozeste.
Radarele nu sunt folosite in RO ca se contesta peste tot si e pierdere de timp a Politiei sa faca masuratori. Parcarea prin oras , fiecare pe iunde apuca, pe cand in Germania, este reglementata si se respecta,
Numai ca exemplu, in Germania sunt radare fixe in orase, dar si mobile, unde stau Politistii in boscheti. Radarul este omologat, iti face poza si primeste cel pe care este inregistrata masina prin posta cat are de plata. Daca e depasire minimala (cam pana la 10 km/h) nu se intereseaza Politia cine a condus. Insa daca este depasire a vitezei ce intra ca infractiune si se pedepseste cu suspendarea permisului si / sau puncte se cere confirmarea numelui soferului la acel moment. Daca nu el, posesorul masinii, a fost la volan este obligat sa dea numele si adresa celui care a condus atunci. Nu o face este considerata infractiune refuzul de a da numele, ce se amendeaza sau are alte prejudicii. Nu se contesta si nu are sanse de reusita o contestatie ca nu tu ai fost, ca radarul nu ar fi omologat, ca nu a fost anuntata dinainte ca e radar instalat, ca pisica nu a avut clopotei, …. bla, bla. Contestatiile in Germania in proportie de 99,9 % sunt respinse.
(si e cam scumpa pierderea unui proces in D) In RO se circula cat are fiecare chef, radarul e pentru prosti, La fel si cu parcarile prin oras, fiecare pe unde apuca. In Germania se ridica masinile la greu, si e totul legal. O contestatie este cam fara reusita, cazurile exceptionale mai sunt cu reusita, ca exemplu ca iti naste nevasta in masina…. ceea ce este foarte improbabil.
Dar toata lumea in Romania admira ce ordonati este circulatia in Germania, dar toti accepta balamucul din RO.
Faceto odata legi clare si precise, fara zeci de portite de scapare si daca il arzi la buzunar pe soferul indisciplinat se va potoli. Puneti amenzi clare si precise si nu legi de guma lasate la interpretari ale Politistului, ale judecatorului, etc. Daca legea spune ca depasirea cu 10 km/ora este amenda pentru oricine de 100 lei , fara drept de apel, nici un judecator nu va zice ca nu e corect si va anula amenda.
Nu seful Politiei din RO a intrat pe contrasens, nu politistul e de vina ca ai mers cu 80 prin oras.-
@Mihaiu De aceea circulatia din RO e mult mai fluida si rapida, nu stai cu orele in oras. Ceea ce vezi tu ora de varf in Timisoara e mic copil pe langa taratul cu viteza melcului la patrat din Germania.
-