Accidentul s-a produs miercuri dimineață, în jurul orei 6, în localitatea timișeană Giarmata Vii. Autoturismul condus de femeie a fost lovit de trenul Regio 2231 care circula pe relația Remetea Mică – Timișoara. În urma impactului, mașina s-a răsturnat, iar șoferița a rămas încarcerată fiind rănită grav.
„În tren se aflau 30 de călători care nu au necesitat îngrijiri medicale. În autoturism se afla doar șoferul, o persoană de sex feminin, care în urma impactului a rămas încarcerată. Victima a fost extrasă de echipajele de descarcerare și predată în stare de inconștiență, dar cu semne vitale, unui echipaj SMURD cu medic, care a transportat-o la spital. Pompierii au intervenit cu o autospecială de primă intervenție, două autospeciale de descarcerare, 3 echipaje SMURD și 17 subofițeri”, transmit reprezentanții ISU Banat.
Din cauza accidentului, traficul feroviar a fost oprit în zonă. Polițiștii timișeni s-au deplasat la fața locului și au deschis acum un dosar penal pentru vătămare corporală din culpă.
„În urma accidentului, a rezultat rănirea gravă a conducătorului auto. Traficul feroviar este întrerupt pentru aproximativ 30 de minute pentru efectuarea cercetărilor la fața locului”, au transmis reprezentanții IGPR prin centrul INFOTRAFIC al Poliției Române.
Trimite articolul
XCrucea Sf.Andrei nu este vizibila, din directia din care venea soferita,este obturata de un stalp de electricitate.Din doi in doi ani se pastreza traditia unui accident la aceasta trecere.
-
În plus mai trec puține trenuri pe linia spre Lipova, motiv pentru cei care știu de trecere sa nu fie vigilenți.
-
Cele 3 balize te obliga sa reduci viteza,Din nou femeia la volan,nu e zi fara accident provocat de ele.In acest caz selectia naturala.
-
Urât comentariul rau. Era o tânără de 34 de ani plina de viață .Mai bine spui..doamne fereste…, toți avem in viața momente de rătăcire
-
Sper ca data viitoare sa fie Mata, sora ta sau tarfa de tine, Asa, pe principiu selectiei naturale…
-
Femeia la volan a decedat si era o fata de milioane o fata prlina de zambete si de viata ceea ce nici o fata din viata ta nu va fi…
-
-
-
Aha … si daca vezi ca urmeaza sa treci peste o cale ferata, dar nu se vede Crucea Sf. Andrei … treci fara sa te asiguri, nu-i asa ???
Pai … aia care fac asa … ia ghici … chiar isi merita soarta. -
Bai, da-o naibii. Dar calea ferata nu se vedea? La ce trecere la nivel cu calea ferata nu e obligatorie oprirea? Aia cu bariera? Pai bariera unde e? Nu e. Daca nu a vazut bariara, dar calea ferata e acolo, ce trebuia sa faca?
-
La trecerea de cale ferată fără bariere și cu lumini nu este obligatoriu sa oprește cât timp este in funcțiune lumina albă.
-
Este clar…….trenul nu a acordat prioritate unuia dintre ,, sofer care are intotdeauna prioritate”…….oricum trenul a facut ceva, altfel nu imi explic.
Acum vor aparea unii care ne vor explica cum ca rumania este singura tara care mai are treceri la nivel de cale ferata fara bariere.
Ca de … la rumani nu este suficienrta Crucea Sf. Andrei.
Bine … nici semibarierele nu sunt bune pentru ca ei trec printre ele.
Asa ca … ori le faceti pasaj ori ziditi soseaua in dreptul caii ferate.
Dacă într-adevăr nu se vede semnul, oare va acționa cineva in instanța administratorul drumului ? Oare Poliția, ce a menționat in PV constatator ? Pe de alta parte, când vezi ca îți apar in fata liniile de tren, cu sau fără bariera, nu te gândești sa încetinești ? Ca de, poate mai vrei sa treci și mâine …
Acolo au loc accidente grave și nimeni nu ia nicio măsură. Cat de greu e sa se monteze o barieră?
E clar oamenii sunt inconștienți dar nici autoritățile nu își asumă responsabilitatea de a ne feri de astfel de evenimente.
-
Am masurat eu. Ecartamentul este 1.435 mm.
Mai vrei vreo masura?
Ca trenu oricum te calca daca te bagi. -
hahaha ecartament 1435 milimetri dar sa nu uitam gabaritul de libera trecere. Adica trenul este mai lat decit ecartamentul. Zic sa nu cumva sa stea careva la 200 de milimetri de sina de cale.
-
Circul foarte mult pe acel traseu si n-am chef sa stau la bariera pentru ca la un moment dat un un sofer este neatent, nu respecta regulile sau se crede mai tare decat trenul. Tren care circula si asa din an in pasti.
Am inlocuit instinctul de conservare, bunul simt si respectarea regulilor cu drepturi. Avem drepturi, statul – sau oricine altcineva dar nu noi – trebuie sa ne faca, trebuie sa ne asigure, trebuie sa ne protejeze de ignoranta noastra.
Trecand pe-acolo zilele trecute ma gandeam cu naivitate ce fain ar fi sa valorificam linia respectiva – si nu numai, sa avem si noi ca in Germania transport periurban din jumatate in jumatate de ora. Mi-a trecut.
In tampit vorbeste der selectie naturala