Accidentul s-a produs duminică la prânz, pe strada Arieș, pe sensul de mers spre bulevardul Liviu Rebreanu. Femeia în vârstă de 65 de ani mergea pe trotuar, nu a fost atentă și a intrat pe pista de biciclete. A fost lovită în plin de un curier pe bicicletă electrică care nu a mai avut timp să o evite.
În urma impactului, femeia a fost rănită grav și a fost transportată la spital pentru îngrijiri medicale.
„Un bărbat, în vărstă de 30 de ani, ce conducea o bicicletă electrică pe pista de biciclete de pe strada Arieș,pe partea dreapta a sensului de mers dinspre strada Surorile Martir Caceu înspre bulevardul Liviu Rebreanu,iar la un moment dat a surprins și accidentat o femeie, în vârstă de 65 de ani, care se deplasa pe pista de biciclete, desi era amenajat trotuar pentru circulația pietonilor. În urma impactului, a rezultat rănirea femeii”, transmit reprezentanții IPJ Timiș.
Polițiștii de la rutieră s-au deplasat la fața locului și au deschis acum, conform procedurii, un dosar penal pentru vătămare corporală din culpă.
Trimite articolul
XLipsa polițiștilor locali, cit și a unor reglementări DURE împotriva bicicliștilor VITEZOMANI, care gonesc printre pietoni, aici a dus. Toate sesizările cetățenilor AU FOST IGNORATE!
-
Daca doamna accidentata era pe carosabil si o calca o masina spuneai de lipsa politie rutiere si de soferii vitezomani? Pista de biciclete este fix pentru biciclete, nu pentru pietoni. Faptul ca pistele sunt trasat cu vopsea pe trotuar in loc sa fie facute cum trebuie separat, asta este alta discutie. Dar pana acolo piestele de biciclete sunt destinate biciclistilor si celor cu trotinete, NU pietonilor.
-
@Ion Ca sa ranesti grav pe cineva cu bicicleta trebuie sa ai ceva viteza sau frane varza. Daca tragi ambele frane, nu exista sa nu opresti intr-un metru, daca mergi normal
-
ma sa stii ca nu tre sa ai nu stiu ce viteza, eu merg cu 25 de km pe ora foarte lejer….la 25km pe ora daca lovesti pe cineva nu cred ca-i placut, deasemenea cu bicicleta, o bitigla buna si un biciclist ok, ajunge la 35 km la fel destul de usor
-
Avea bicicleta electrica! Alea merg lejer cu 90km/h! Avea și sonerie și venea din față cu viteză redusă, așa-i?
-
-
nagy pentru tine fizica este ceva SF. Nici daca mergi cu 10 km/h adica normal cum ai zice tu nu franezi intr-um metru! Un barbat plus o bicicleta cantaresc aprox 100 kg, opresc intr-un metru (asa cum visezi tu) doar daca merg cu 3-4 km/h adica in ritmul pietonului
-
Nico, eu am 85 kg și bicicleta are 11-13kg. La 10km/h în orice moment a zilei atâta timp nu e gheata pe jos opresc în maxim 1 m. La 3-4 km/h opresc în 10-20 cm. Nu e chiar asa de greu. Voința trebuie multa.
-
-
-
mizeriile trasate pe trotuar nu sunt piste de biciclete!
Trotuarul trebuie sa aiba latimea minima de 1.50m!
-
-
In articol se mentioneaza ca femeia era pe pista de biciclete, desi avea la dispozitie trotuarul.
-
Da ce cauta vita pe pista daca avea trotuar???Daca era biciclistu’pe trotuar mai ziceam, da era “pietoana” pe pista! Maine poimaine ne trezim cu senilii astia in plina sosea ca deh, tre sa circule..
-
stai tranqil ca sunt doar niste desene. nici voi nu le respectati. daca ar fi sa ma iau de toti care circula pe sosea desi au ” pista ” de jucarii pe trotuar .. pe trotuar, din cate stiu .. au prioritate pietonii .. desenele astea sunt mai mult cu scop orientativ.
-
Tot din niste “senili” ai ieșit și tu!!!
-
-
Cand va intelege cineva oare din cei care proiecteaza pistele de biciclete ca acestea trebuie separate clar de trotuar si de sosea>??? Acesta e doar unul din multiplele accidente care au loc intre pietoni si biciclisti in fiecare saptamana.
-
Cand citesti si nu intelegi ce citesti ..
“a surprins și accidentat o femeie, în vârstă de 65 de ani, care se deplasa pe pista de biciclete, desi era amenajat trotuar pentru circulația pietonilor.”
E de dorit asa ceva? Nu.
Se putea evita in situatia data? Poate da, poate nu, nu putem sti.
Se poate evita pe viitor? Da, cu acceptarea faptului ca locul pistelor de biciclete nu este pe trotuar (linii trase in bataie de joc SINCE 2012 .. si continuate si azi din pacate, sub obladuirea politiei rutiere – vesnica pomenire).Dar sa citesti articolul si sa ajungi la concluzia la care ai ajuns tu, pare dubios si trist (vorba aia: cand esti mort, nu tu nu simti nimic, sufera doar cei din jur …).
Pistele de biciclete pe trotoare sunt un real pericol de accidente!
În cazul unui accident, cum nu există asigurare RCA, victima (biciclist, pieton etc) poate rămâne nedespăgubită de un insolvabil.
Cand nu poti face un lucru bine, mai bine nu il faci deloc,. TROTUARUL ESTE doar PENTRU PIETONI, NIMIC ALTCEVA. O linie si o mazgalitura nu inseamna nimic.
-
Am din mai o sesizare deschisa la primaria Timisoara referitoare la “pistele” nou inaugurate pe strazile Orastie si Alpinistilor, bineinteles tot pe trotuar. Sesizarea este in continuare, azi 21 noiembrie, “in lucru”.
-
exact, acum cu siguranta Romania nu-i tara unde femeia ar face milioane dintr-o judecata contra primariei si politiei care a aprobat acele “piste” dar o indemn sa se indrepte in instanta, postele de biciclete trebuie facute conform unui stas valabil in toata Europa, nu trasate de niste betivi cum cred ei, acelasi lucru il poate face ai bicicliatul