Accidentul s-a produs la intrare în Deta dinspre Timișoara, vineri dimineață, la ora 8. Patru persoane au fost rănite după ce un autoturism s-a ciocnit cu un tir. Șoferul mașinii a rămas încarcerat.
Pompierii militari au trimis la fața locului o autospecială de stingere cu modul de descarcerare, un echipaj SMURD, opt pompieri și două ambulanțe SAJ.
„Ajunși la locul interventiei, pompierii au constatat că accidentul s-a produs între un autotren, în care se afla doar șoferul, și un autoturism în care se aflau 4 persoane. În urma impactului, șoferul autoturismului a rămas încarcerat. Pompierii au acționat de urgență pentru extragerea victimei. Aceasta a fost predată unui echipaj medical, în stare de conștiență. De asemenea, celelalte 3 persoane din autoturism au necesitat îngriji medicale, urmând a fi transportate la spital”, transmit cei de la ISU Banat.
Din cauza accidentului, traficul în zonă a fost oprit.
„Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliției Române informează că un autotren și un autoturism au fost implicate într-o coliziune pe DN 59, la intrarea în orașul Deta, dinspre municipiul Timișoara. Traficul este oprit în ambele sensuri”, au transmis cei de la DRDP Timișoara.
UPDATE. Șoferul tirului a pătruns pe contrasens, spun polițiștii
Accidentul s-a produs după ce șoferul tirului a pătruns pe contrasens. El circula dinspre Deta spre Timișoara și s-a ciocnit cu autoturismul. Șoferul a fost rănit grav, iar celelalte patru persoane din mașină, toate femei, au fost rănite ușor.
Polițiștii de la rutieră s-au deplasat la fața locului și au deschis un dosar penal pentru vătămare corporală din culpă.
editor Amalia Kui
Trimite articolul
XNu spun ca soferii de TIR sunt sfinti. Dimpotriva, foarte multi sunt niste salbatici pe sosele. Dar, masina aceea ar fi trebuit de mult timp casata. Sarantocii nu isi permit masini sigure. Multe au probleme cu directia si mai ales cu franele. Nu mai zic de airbag generatie anii 90. Te mai miri atunci ca se ajunge la accidente cu atatea victime.
-
Tu esti bogat rau!
Azi noapte la 10 spre Metro pe C. Torontalului se gonea cu 150 kmh
Deci ce va mirati de accidente grave? Dacă NOAPTEA pe o întrare în Timisoara și TRAFIC INTENS, fara vizibilitate bună se făceau în zona aeroport utilitar depășiri ultrariscante de crettini la viteze ametitoare ptr condițiile alea, e clar ca POLITIA RUTIERA E PRAF, iar șefii ei sunt profesional ZERO BARAT. Își dau zilnic DOVADA INCOMPETENTEI CRASE, cu atitea dotări și agenți sub coordonarea lor. Sub ochii mei era sa se intimplă o tragedie din cauza lor.
De 10 ANI, nu s-a mai făcut niciun control, cu vreun RADAR pe acolo. Trimisul e VESTUL SĂLBATIC RUTIER, la fel ca în OLTENIA, I MOLDOVA. zonele gri a României. Dar ei se falosesc în fruntea Politiei Bănățene… 😠
-
Asa si? A fost vreun accident sau ce? Eu vad ca s-au ciocnit astia 2, un tir cu o rabla. Sigur nu aveau nici care 150 km/h. Deci despre ce vorbim?
Tu esti bogat rau! 75% din soferii de tir romani sunt cu afectiuni psihice! Sufera de boala ,,a depasi” in orice conditii!
-
Cred ca 100% din soferii romani de tir is calariti de patron prin timpii de ajuns la destinatie, dar sunt platiti cu salariul minim pe economie si ei lucra de fapt pt. diurna. Mai cred ca nu au unde sa se odihneasca decent sau sa faca un dus, cred ca sunt mai tot timpul plecati de acasa, cred ca multi sunt pusi sa incarce peste masa maxima autorizata sau cum i-o zice. Cred ca e o meserie extrem de grea mai ales la traficul si infrastructura rutiera din Romania. Cui ii pasa? Cine ii testeaza psihologic si de ce trec testele? Daca nu trec testele, intra in concediu de boala platit din care sa traiasca decent si sa mearga la refacere in statiune, sau doar isi pierd locul de munca? Cand le va pasa tuturor de intreg sistemul, vom avea o sansa, insa de ceva vreme societatea romaneasca e divizata in tot felul de categorii asmutite una impotriva alteia, de exemplu bugetari vs privati, soferi vs biciclisti, banateni vs “vinituri”, pensionari vs tineri, saraci vs bogati, soferi profesionisti vs amatori. Asadar nu stiu ce sa zic de procentul spus de tine cu 75%, dar si daca ar fi asa, cam cum ii “vindecam”? sau poate vrei sa ii inlocuim fara sa ne pese de ei, ca doara noi suntem alta categorie, dar banuiesc ca nu putem brusc renunta la 75% din ce cumparam. deci?