Accidentul s-a petrecut luni, pe sensul de mers spre Timișoara, în zona localității Belinț. Un conducător auto circula spre Timișoara, iar la un moment dat a pierdut controlul volanului și a lovit parapetul median. Mașina a ricoșat și s-a oprit între cele două benzi de mers.
Conducătorul auto a reușit să iasă din mașina avariată chiar înainte ca aceasta să fie lovită de un alt conducător auto care nu a putut opri la timp. A fost ulterior transportat la spital pentru investigații medicale.
Din cauza accidentului, traficul pe autostradă a fost dat peste cap până la eliberarea benzilor de circulație.
foto: DRDP Timișoara
Trimite articolul
XAm mai scris odata ceva despre autostrazile din Romania.
In Romania parapetul din stanga (cel dintre cele doua sensuri) este pus prea aproape de banda de circulatie. Tendinta actuala la contructia de autostrazi in Europa este ca acest parapet sa fie pus maideparte de banda de circulatie. daca se renoveaza in Europa o autostrada se cauta sa puna parapetul cat mai departe. Uitati-va numai la Ai in Austria, la autostrada ce duce de la granitza la Viena si mai departe spre Linz, la ce distanta au pus parapetuele. In general este la peste 1 metru si unele locuri unde se poate, este chiar mai mare. De ce? Fiindca astfel folosesti la maximum suprafata, . daca se depasesc TIR-urile ai loc suficient sa eviti, sa stai departe de camion. Sa nu vorbesc ca daca un TIR depaseste pe un altul este loc suficient si poate TIR-ul ce depaseste sa fie cu rotile din stanga si pe banda alba, ca nu se intampla nimica.
In Romania, de si autostrazile se construiesca acuma, se construiesc inca dupa vechile mosele. Si asta cand alte tari cu mai multe autostrazi in dotare fac deja de mult altfel.
Nu stiu de ce trebuie asa de mult spatiu la noi intre cele 2 parapete din mijloc. Ati vazut ca la Austrieci se inlocuiesc cele doua parpete metalice cu o singura bordura de beton. Si ala prefabricat,.
Probabil ca la noi este cineva care nu gandeste pentru siguranta circulatiei, ci gandeste lacine va livra.
Si sa ma scuzati dar aceste lamele antiorbire de la noi sunt o gluma proasta . Peste tot in lume pe unde am fost, lamele am vazut numai in cazuri exceptionale. Stiu un caz unde erau pe un pod. Dar atata, cateva sute de metri. Dupa aia vine iarasi la mijloc vergetatie. Sau vine ca la unguri plasa antiorbire.
Numaila noi se pun killometri intregi de chinezarii ieftine si care la ceva vantiel sunt bune de adunat de pe carosabil, daca nu au reusit sa loveasca un camion sau o masina mica..
Luati ca exemplu ce fac altii, cum fac altii si la nevoie modificati STAS-urile de pe timpul lui Gheorghu Dej si ghidati-va dupa Normele europene . Ca doara de la EU primiti banii si nu de la parlamentarii nostrii scoliti la scoala de tractoristi
-
Pana acum strigau toti cocalarii ca sunt accidente pentru ca nu avem autostrazi, acum avem (cateva bucati 🙂 ) striga cocalarii ca nu sunt bune sunt ca nu sunt ca alea ce duce de la ¨granitza¨ la Viena, auzi tu, unii dintre ei au ajuns si pe acolo, apropo’ zine si noua pe unde canti la acordeon sa venim sa-ti dam ceva banuti. Ale noastre sunt construite dupa vechile ¨mosele¨ aici m-a pierdut, nu am inteles, are durere de masele, sau ce? Parlamentarii nostrii sunt scoliti la “scoala de tractoristi” da tu unde esti scolit baiete ca nu prea stii sa “scri”.
De unde e? O Belinț’o.
Politia cu ZERO PREZENȚĂ.și zero PREVENȚIE. la fel și Ministerul Transporturilor care a TOCAT MILIARDE fără sa pună DISPLAYuri cu avertizoare RADAR
Norocul celui cu Dacia ca s-a refugiat la timp, alfet era acum MORT
Va dați seama ce viteza avea cel care nu a putut opri la timp…ca daca mergea regulamentar cu 130 oprea liniștit
daca pui pe Golan cauciucuri la promotie de la metro debica , cormoran … etc asa patesti :)))
“A pierdut controloul volanului”.
Adica volanul e de vina. Soferul a condus regulamentar, atent, a pastrat distanta fata de restul masinilor, a respectat limita de viteza, a avut cauciucuri de iarna, masina a functionat impecabil, doar volanul – bata-l vina – a decis sa se revolte si sa nu mai asculte de comenzile soferului. Cand tragea dreapta, masina o lua la stanga. Interensant cum eufemismele de genul ascund adevarul legat de situatie.