Accidentul s-a petrecut în noaptea de sâmbătă spre duminică, la intersecția Căii Martirilor cu strada Mureș. Un șofer în vârstă de 64 de ani circula dinspre strada Lidia, iar la intersecție cu Mureș a vrut să vireze la stânga. Nu a acordat prioritate unui autoturism condus din sens opus de un bărbat de 50 de ani.
„În urma impactului, 4 persoane au fost rănite și transportate la spital, respectiv conducatorul auto de 64 de ani și 3 femei în vârstă de 19, 26 și 50 ani, cele din urmă fiind pasagere în autoturismul condus de barbatul de 50 de ani”, transmit reprezentanții Inspectoratului de Poliție Județean (IPJ) Timiș.
Polițiștii sosiți la fața locului au simțit că ambii conducători miros a alcool și au decis să îi testeze. Rezultatul etilotestului a fost identic în ambele cazuri, 0.45 miligrame de alcool pur per litru în aerul expirat.
Oamenii legii au deschis dosare penale pentru conducere sub influența alcoolului, dar și pentru vătămare corporală din culpă.
editor Dan Oancia
Trimite articolul
Xse poate inventa masina care nu porneste daca esti beat. Dar mai toata societatea este interesata sa nu existe aceasta lege. Doctorii au de lucru, preotii multumesc lui Dumnezeu, Politia…Politia…!!!, si domnii judecatori cu zecile de mii de avocati. Are de lucru si presa. in lipsa de alte idei, subiecte, analize, anchete!
-
Update, EXISTA masini care nu pornesc daca emani aburi de alcool…cu restul, de acord !!!!
-
Suntem printre singurele 4 tari din UE unde limita la alcool este 0 si suntem pe primul loc la accidente! Concluzia: lipsa de educatie si legi prea blande. Unii si fara alcool la bord tot cretini sunt.
-
Trezeste-te la realitate! Sunt 4 tari care au limita 0: romania, ungaria, cehia si slovacia. Restul permit consumul. Tarile vestice permit chiar 0,5, adica mai mult decat la noi e dosar penal. Mi se pare ca anglia si america au 0,8 permis.
Nu alcoolul e problema. Dincolo esti tras pe dreapta daca conduci prost, daca esti un pericol pentru ca asta se intampla si daca esti nebaut.
Chiar si la noi in tara unde limita comunista de 0 a ramas daca te uiti pe statistici o sa vezi ca in statisticile cu cauzele accidentelor cu morti alcoolul e unde jos de tot pe lista.
Dar sigur, noi romanii suntem cei mai destepti si toti ceilalti care permit condusul cu 1,2,3 beri la bord sunt niste idioti. Noi suntem buricul pamantului!-
Doar ca ai uitat sa specifici ceva, la aia e inradacinat condusul prudent, in Romania e inradacinat condusul furios, prin urmare daca mai adaugi si un paharel devine condus extrem sau la limita extremului… prin urmare e bine ca nu se accepta alcoolul al volan pana nu ne domesticim…
-
Tu iti dai seama ce prostii debitezi? Cum sa permita alte tari condusul cu 0,5 sau 0,8? Pai 0,8 in aerul expirat e mai mult decat dublu in sange. Limita in majoritatea tarilor este de maxim 0,08!!! Este o mare diferenta intre 0,8 si 0,08!!! Un 0,08 inseamna maxim o bere bauta. Pai la noi umbla toti beti si drogati cu limita 0, nici nu vreau sa ma gandesc ce ar insemna sa creasca limita peste 0.
-
Voi mai cititi pe net una alta, mai cautati ceva sau numai va dati cu parerea din putul gandirii?
Acum vreo 2-3 sapt au aparut o droaie de articole cum s-a schimbat codul rutier in grecia. 0,25 mg/l in aer expirat alcool permis. Pana la 0,4 e CONTRAVENTIE, dar fara suspendarea permisului.
Si da, tarile vestice au 0,5 si 0,8.
0,5 inseamna cam 30-60 min dupa ce bei cam 3 beri. Bineinteles foarte relativ la fiecare corp omenesc.
Uitate pe youtube la tavi pertea ca a facut o droiaie de masuratori cu alcooltestul.
Si inca o data doar 4 tari au alcoolemie 0.
Umbla “toti” beti pentru ca ai limita 0. Si daca opresti 10 care au sa zicem 0,3, o sa zici ca ai oprit 10 bauti. Daca ai limita 0,5 si opresti 10 cu 0,3, cati bauti ai in statistica? 0. Zero, nada, nula, niet. Intelegi de ce stam noi rau pe statistici? Ca ala care e baut in romania, in franta nu e, conform legii lor!-
Normal… Românii, vor ei să fie mai șmecheri ca de obicei. Și dacă, sa zicem, se schimbă legea și ne permite să avem acolo puțin alcool, cu ce ne ajută? Că nu vă puteți voi abține fără să beți ceva, e problema voastră, dar nu mai conduceți după ce ați băut. Nu înțeleg de ce vreți voi să conduceți după ce ați băut? Ca să ce? Ce e așa interesant? Daca acuma o să apară vreo știre în care unul cu mașina a lovit un biciclist și după se află că biciclistul era băut o să înjurați toți pe aici că de ce era biciclistul băut. Dar voi ca șoferi vreți să beți și după să conduceți și să nu vă zică nimeni nimic nu? Faină logică.
-
-
-
Cred ca este al 2-lea accident cu victime accidentate usor cu soferi bauti. Restul ies de pe drum, iau tufisuri, sensuri giratoriu la pachet.
Si de retinut ca ambii soferi au cazane pe roti si au o varsta. Adica nu sunt ceva tineri din club cu “bolizi de lux” asa cum tot ii infiereaza lumea. Si daca aveau ceva masini mai normale si centura toti nici macar nu era vreun pasager atins. Inca o data masina face diferenta.
Stop cazanelor pe roti in trafic!
-
soferu ”expertul” in materie de soferie isi da iarasi cu parerea ”de retinut ca ambii soferi au cazane pe roti”. Un Matiz cumparat de nou si utilizat in conditii normale este un cazan pe roti sau cazane sunt acele bemewe-uri si audi aduse de prin cimitirele de masini din Germania cu sute de mii de km, implicate in accidente cu dauna totala care apoi sunt revopsite si revandute cocalarilor de Romania
-
Bai asta de nu ai imaginatie nici sa nu iti iei un nickname: si unele si celalalte din exemplul tau sunt niste cazane pe roti.
Cazan nu este aceea masina care are 5 stele de siguranta euroncap. Nu are legatura cu vechimea. Iacata ca dacia noua anul acesta a punctat 2 stele. Degeaba e noua ca e un cazan pe roti din fabrica.
Si oricand, la orice, la siguranta, la comfort, la fiabilitate, la franare, accelerare, orice e mai buna o masina second hand la acelasi pret decat un logan nou.
Uitate ca dupa boomul de vanzari pe care l-a avut si in europa de vest loganul, dupa cativa ani cand s-au convins ca e un cazan, vanzarile au scazut drastic. Doar prostul de roman tot multumit de el e.
Si suntem singura tara in care guvernul face concurenta neloiala impunand achizitionarea marcii Dacia de institutii pe motiv ca e fabricata local, dar dand mai multi bani in timp pe intretinere si punand in pericol si in ridicol angajatii statului sa umble cu asemenea rable de noi.-
@Soferu: Cerintele pentru stele NCAP nu sunt la fel ca acum 5, 10, 15 ani. De aceea un logan nou este semnificativ mai bun decat un BMW din anii 2000-2010. BMW e o masina grea, il ajut tonajul si atat. La impact tot la fel de terci se face, vezi poze pe tion cand ies astia in decor intre Timisoara si Ortisoara.
-
Da, ai dreptate. Anul asta s-au schimbat conditiile de acordare a punctelor si includ si sistemele masinii in punctare.
Acuma ai intins-o pana la bmw de 2000. Si ala deja e cazan pe roti. Unul din 2010…discutabil. Dar daca are nivelul maxim pentru vremea respectiva e mai sigur decat un logan nou. Am avut golf 5 fabricat in 2005 care avea airbag la genunchi. Nu cred ca dacia are nici in ziua de azi asa ceva.
Repet: la acelasi pret orice masina second cu un logan nou e mai sigura si mai cum vrei tu decat loganul.
-
-
-
Nici o tragedie se inteleg amiabil…..si asteapta fiecare urmatoarea betie ca sa se suie la volan si sunt surescitati de adrenalina de data asta ce mai patim
tot mehedinti
Singura stire ce ma bucura ca s-au intalnit in trafic
doi tampiti care intr-o alta lumesunt probabil frati de cruce din moment ce aveau la bord amandoi 0,45 alcool. Soarta a vrut sa ii reuneasca :))
Saracul sofer cu prioritate l au prins si pe el cu ocazia asta ca a baut :))).
Parintii is de vina ca le cumpara masini scumpe
Vajnici șoferi…
Superb!
romana e campion mondial la depasiri iterzise la neacordarea de prioritate si patrundere in contrasens fara motiv
dar in timisoara toata lumea conduce beata caci e un oras fara nici un evenimente sau localuri interesante, in afara sa te plimbi ca lesinatu cu masina si sa bei nu ai ce face.
Unde sunt baietii care se dau cu curu de pamant cand stirea este legata de motociclisti? sau asta e normal?
-
Da pai șoferii ăștia vor numa ei de toate după ce că tot ei îs ăia care produc mii de accidente pe an. Dar noi restul nuuuu să nu cumva sa mergem pe drum cu motocicleta, bicicleta sau ATV că dacă nu e mașina nu ai ce căuta pe drum. Doar ei vor drepturi și priorități și tot. Le-aș mări taxele cu 300% până nu mai pot și își vând mașinile și se învață minte să conducă și să îi respecte pe ceilalți în trafic.