Accidentul s-a petrecut în noaptea de miercuri spre joi, în jurul orei 1, în pasajul Michelangelo din Timișoara. Un tânăr de 18 ani conducea un autoturism dinspre strada Mihai Viteazul, iar în interiorul pasajului a pierdut controlul volanului.
Mașina a lovit unul dintre pereți, iar apoi s-a izbit violent de un autocamion al STPT, folosit la intervenții.
Impactul a fost violent, iar în urma lui, o fată și un băiat în vârstă de 19 ani au murit pe loc. De asemenea, șoferul mașinii, dar și un tânăr de 20 de ani au fost răniți grav.
video: INFOTRAFIC jud. Timiș
Toate cele patru victime au rămas încarcerate și a fost nevoie de intervenția pompierilor pentru scoaterea lor din mașina distrusă.
„Ajunși la fața locului, polițiștii au constatat că un bărbat în vârsta de 18 ani a condus un autoturism pe bulevardul Vasile Pârvan, dinspre strada Mihai Viteazu înspre strada J.H. Pestalozzi, iar la intrarea în pasajul subteran Michelangelo, a pierdut controlul direcției de deplasare, a pătruns pe sensul opus de mers și a intrat în coliziune cu peretele interior al pasajului subteran, fiind proiectat într-o autoutilitară, care circula din sensul opus de mers, condusă de un alt bărbat învârstă de 42 de ani. În urma accidenului rutier a rezultat, din nefericire, decesul unei femei și al unui bărbat, ambii în vârstă de 19 ani pasageri în autoturism. De asemenea, conducătorul auto și un alt pasager, un bărbat în vârstă de 20 de ani, au fost răniți”, transmit reprezentanții IPJ Timiș.
Polițiștii de la rutieră s-au deplasat la fața locului și au deschis acum, conform procedurilor, un dosar penal pentru ucidere și vătămare corporală din culpă.
UPDATE. Unul dintre tinerii morți era campion mondial cu echipa de robotică Delta Force din Arad
Potrivit celor de la ARADON, unul dintre cei doi morți era din Arad, dar studia la Timișoara. Era în primul an de facultate. În vara anului trecut absolvise liceul. Tânărul făcea parte din echipa de robotică Delta Force și era campion mondial.
Celelalte două persoane rănite, care se mai aflau în autoturism, sunt din județul Arad.
Trimite articolul
XAmu avea 18, 19 sau 20 ani???
Cati erau in masina ? 3 barbati si o femeie? Sau erau in autoutilitara langa cel de 42?
Decideti-va jurnalistilor ca, cum relatati nu se intelege nimic !
Eu am avut 7 la Limba Romana dar am invatat sa ma exprim si sa fac cat de cat o compunere !
-
Dacă citești textul cu atenție, vei înțelege cati erau, e destul de clar. Dar asa e cu analfabeții functional, mai au și gura mare. Nu meritai nici 7 la română.
-
foarte bine spus !
-
De ce in alte țări nu vezi așa accidente grave BOULE?! Păi Ptr că POLIȚIA ACOLO EXISTĂ, ia măsuri CONSECVENT EFICIENTE împotriva vitezomanilor, nu ca la noi… Dacă Fritz ar avea COHONES, și nu ar fii o cîrpă de Primar, ar ieși public cerind DEMISIA Șefilor de la Rutieră Ptr neglijență chiar neîndeplinirea sarcinilor de serviciu, dat fiind urmările grave. SE GONEȘTE CRIMINAL pe toate bulevardele că în vestul sălbatic! Statisticile dezastruoase vorbesc de la sine !!
-
In “alte” țări, să zicem Franța dacă ești de acord, sunt cu mult mai multe accidente și cel puțin așa de grave. Nu vorbi aiurea, se vede că nu cunoști lumea, induci în eroare cititorii. Fritz nu e responsabil cu nimic. Și nici poliția. Probabil că cineva din mașină (șoferul?) era sau beat sau drogat. Altfel nu intrii cu mașina în zid cu așa viteză. NIMENI nu poate preveni asemenea accidente.
-
Fi serios după ora 22 nu mai exista poliție in România se retrag la somn
-
-
daca ar exista proba la gimnastica mentala, ai avea asigurat aurul
-
Dar de cate ori vezi scris sau comenteaza oamenii “ce atata politie suntem ca la Ceausescu“.De multe ori vedem in oras tineri scrasnind rotile ,luand viraje in viteza,conducand imprudent.Selectie naturala.
-
Cati politisti ar trebui sa avem in Tm ca sa punem cate unul non stop la fiecare 200m?! Oare cei 2 sau 1 parinte / fiecare copil nu e de ajuns? Din punctul meu de vedere singurii vinovati sunt parintii soferului plus soferul.
-
Si toti cei din masina care au acceptat sa mearga cu un iresponsabil. Nu trebuie sa fi sofer sa sti ca 140/ora este mult prea periculos.
-
-
-
-
Se înțelege foarte bine de la prima lectură.
Dar dacă tu citești în diagonală, ce să-ți fac? -
Ai avut nota 7 la romana! Bine ca ai putut sa citesti, aici ai primit 9. Si la cat ai inteles din ce ai citit cred ca ai avut nota 4.
Media deci, 9 + 4 = 13 Impartit la 2 iese rotunjit si cu indulgenta un 7. -
de aia ai primit 7 pt ca nu esti in stare sa pricepi un text la prima lectura :))
-
Vai de capul tau, stai in casă doar supravegheat.
-
Tu chiar nu pricepi. Stai în banca ta și nu mai comenta.
-
cristian tu ar trebui sa te intorci in clasa a I-a sa mai inveti putina aritmetica si logică. Dar pentru ca esti prea incuiat sa-ti traducem noi. In accident au murit soferul de 18 ani si cel din dreapta lui, tanarul de 20 de ani. Alti doi pasageri, baiat si fata din spate de 19 ani au murit pe loc
Bravo parinti! dati masini puternice pe mana beizadelelor drogate! droapa este sigura!
-
Ai impresia ca nu prinzi aceasi viteza cu un Logan? Diferenta de 3 secunde.
-
Dap, nici o legatura intre putere si viteza cu care in general sunt conduse masinile. Nici una mica. Se stie ca cei care conduc masini de sub 100 cp, conduc la fel de agresiv si tare in medie ca cei care conduc masini de peste 150cp, pentru ca si ei pot prinde 170km/h; “logic”; iar exceptiile nu confirma regula. deci hai cu masini cat mai puternice la tinerii incepatori. mai tre’ sa le explicam si la asiguratori ca statisticile lor is gresite, sa taxeze mai mult nici pe incepatori si nici pe aia masini puternice in toata lumea. de fapt e o conspiratie la scara planetara a asiguratorilor. sunt sigur ca tu poti sa le explici logic cu calcule matematice cum sta de fapt treaba. succes.
absolvent de poli? pe bune? ce-a ajuns si politehnica asta… uite cum imi stric eu ziua citind comentarii la stiri dramatice.
“Iarta-i Doamne, ca n-au stiut ce fac”
-
@antiVrajeala Am mers personal cu Dacia Sandero 1.6 de 90 CP cu 170 km/h si daca comuti agresiv din a 5a in a 4a viteza, depasesti fara probleme Asiguratorii taxeaza sa faca bani, nici o legatura cu riscul real. Dimpotriva, o masina puternica compenseaza lipsa de experienta. Ex: Te bagi intr-o depasire riscanta. Cu logan iti ia 5 secunde. Cu Sa zicem un Ford mai maricel iti ia 4 secunde. Fix acea diferenta de 1 secunda poate sa fie diferenta dintre accident si claxon + injurat. Aici insa nu e cazul, nu viteza ci balansul l-a nenorocit (nu a luat in calcul faptul ca pasajul coboara destul de abrupt, asa ca efectiv a zburat prin aer
-
avem pareri diferite, eu sustin ca statistic tinerete + lipsa de experienta + masina puternica sunt factori care duc la accidente. Iar ideea ca te bagi la limita in depasire fiindca iti permite cuplul dat de turbo ori de treapta inferioara ori de ce stiu eu ce… pentru ce? cat timp castigi versus ce risti? Cam asa se fac accidente, nelasand o “margine de zgomot” / toleranta, ori cum vrei sa-i zici. Oricat de sofer ai fi, in jurul tau sunt si alti soferi mai mult sau mai putin buni De cate ori nu se intampla ca cel pe care-l depasesti sa accelereze din pacate , deodata cu tine sa se mai bage si cel din spate in depasire, sau cel din fata ta, sau altul de pe contrasens, sau de pe un drum lateral sa iasa cineva etc. etc. Sa zic si de starea drumurilor?
Zic sa conducem ca in tarile unde nu se intampla atatea accidente, si sa nu fim noi mai “destepti”. Si sa nu ne bazam pe masini, cu atat mai putin pe cele “inteligente”. Hai sa fim noi inteligenti, sa nu lasam masina sa compenseze o prostie de moment.
Cat despre a comenta la stiri de genul, imi propun inca o data ca pe viitor sa ma abtin.🕯️
-
Corect că o mașină puternica și sigură și aș adăuga și cu sisteme moderne de siguranta compensează lipsa de experiență.
Încă un exemplu că ar trebui interzise in trafic cazanele pe 4 roti!
-
-
Stii ce e ironic? Ca era un volvo vechi de vreo 20 de ani. Max 150 CP cand era noua. Nu ai nevoie de masina puternica sa decolezi, sa te izbesti de un paratept si sa ricosezi inr-un camion.
-
antivrajeala @ inainte de a da lectii mai deschide cartea si mai invata. Puterea in tehnica ‘doar’ de vreo 40 de ani se exprima in kW nu in CP. Pe viitor ar fi cazul sa nu mai citesti presa si cu atat mai putin sa comentezi pentru ca tu ne strici ziua cu aburelile tale. Apropo vechea unitate de masura CP se scria cu majuscula!
-
promit sa deschid cartea aia cu CP vs kW si sa citesc din ea, daca si tu promiti sa citesti temeinic despre disonanta cognitiva. din mai multe surse, pentru exemple cat mai variate.
varsta(indiferent care) nu e o virtute. “Eu ca tine am fost, tu ca mine inca nu”. si nu ma refer doar la varsta. Dar din pacate tu o sa fii ca mine doar ca varsta, si nici aia nu e sigur, desi iti doresc numai bine.
-
-
-
Dar ce viteza poti avea sa faci un asemena accident?
Selectia naturala! Pacat de ROMAN – ul de la STPT, ca era de colectie.
sa mai vina plica ala de la politie sa ne zica cum biciclistii si pietonii sunt cauzele accidentelor
-
True, my brother. Partial vinovati moral sunt exact cei din conducerea IPJ Timis care refuza sa ia masuri corecte pentru reducerea accidentelor grave cu victime. Acesta este inca un accident grav al carui motiv este viteza, exact asa cum tot viteza a dus la uciderea unui om de 64 de ani si a unui copil de 10 ani in Calea Sagului si respectiv in zona fostei Fabrici de Zahar din Freidorf. Acei oameni chiar daca traversau neregulamentar strada, azi ar fi fost in viata daca viteza vehiculelor care i-au ucis era una redusa.
-
Minti in ambele cazuri. Ordinar si cu tupeu grobian. In ambele cazuri a fost traversare neregulamentara, in ambele cazuri au traversat fara sa se asigure peste linia continua si in ambele cazuri a fost stabilit ca viteza era normala, regulamentara. Nu-ti mai varsa frustrarile ca nu ajuta la nimic. In acest caz a fost vorba de inconstienta, lipsa de experienta si teribilism. Specific varstei.
-
Si l’ar mai fi’nvatat la fel si pe copil astfel.
-
Paraschive,bați câmpii. In cazul copilului de pe str. Polonă – zona este restricționată la 30 km/h din cauza trecerii pietonale. Nu cred că autoturismul a avut 30-35 km/oră…. Așa ca documentează-te înainte de a spune tâmpenii.
-
Ba da are dreptate. Am vorbit cu martori ce au dat inclusiv declaratie la politie si au spus ca masina nu avea viteza mare. Binenteles nu aveau radar, dar de obicei martorii unui accident nu tin partea soferului. Oricum judecatorii vor stabili cine si cat e vinovat, dar clar nu a fost vorba de viteza mare, cum a fost, in mod evident, in cazul de fata.
-
-
paraschiv tu esti prea ingramadit si nesimtit ca sa-ti poti da cu parerea vis a vis de viteza la accidentul de pe starada Polona. In acea zona pe intreaga portiune este restrictie de 30 km/h. In plus chiar daca e semafor o conduita preventiva te obliga sa reduci viteza si sa circuli cu atentie sporita. Linia continua este pentru soferi nu pentru pietoni stimate muzicantule
-
-
-
goagla ne traduce “Eșecul generalizării pripite este uneori numită eroarea generalizării excesive. Practic face o afirmație bazată pe dovezi că este prea mic. În esență, nu puteți face o afirmație și spune că ceva este adevărat dacă aveți doar un exemplu sau două ca dovezi.
Exemplu:
Unii adolescenți din comunitatea noastră au vandalizat recent parcul din centrul orașului. Adolescenții sunt atât de iresponsabili și distructivi.”-
Nu e o generalizare. Tocmai a iesit statistica anuala si suntem campioni(din nou) la decese rutiere in Europa. Sigur politia intra la responsabili aici. Sau cum ai explica jungla din trafic la nivel judetean si national?
-
eu vorbeam de eroarea de generalizare(hasty generalization fallacy) ce razbate din cele 2 cazuri aduse ca argument, in loc de o statistica pe bune.
Cum imi explic? daca ar fi o singura cauza… dar nu e, sunt o hoarda de cauze. O sa le grupez insa sub explicatia “#idiocracy” la nivel de sistem. de obicei folosesc si un emoticon care insa nu-si are locul la asa tragedie.
Dupa cum zice “Dede”, sa ne fie o lectie. Altceva ce sa mai si zici.
🕯️ -
Se explică simplu: meltenii aciuați aici îs vinovați de traficul actual! Și îi învață și pe alții că nu doar ei sa stea la semafor și restul să treacă pe roșu și să blocheze intersecția sau să circule cu viteză excesivă fără să primească amenzi!
-
Sunt pedepsele prea blande. In cazul asta soferul ar trebui condamnat la inchisoare cu executare. Asigurariile ar trebui sa ia in calcul si cati conduc masina si varsta lor.
-
-
-
Ca Lady Diana !
-
Ahahaha. Buna asta.
-
Top :)))))
Cu cât l-a ”prins” radar-ul la intrare în pasaj?
Și zic ”prins”, că e doar de informare panoul ăla, dar probabil există înregistrarea.
Aici e in cauza educatia parintilor care nu au stiut sa isi educe povara de 18 ani si uite asa a ajuns un vitezoman fara experienta. Se pare ca mintea micutului era cam intunecata in acest sens…din pacate. La cum arata masina, aveau cel putin 100km/h. TRIST
-
nu prea tine de educatie, si nu tine nici replica “i-au luat parintii masina puternica”… accidentul se putea petrece si cu o conserva de 50 CP, e drum drept acolo, viteze mari se pot atinge cu orice masina… si nu e nici Politia, si nu e nici lipsa radarelor fixe de vina… e pur si simplu explozia hormonala a unui pustiulica aflat in masina cu o gagica si niste amici, carora trebuie sa le arate cat e de jmecher el… e un fel de selectie naturala, cu totii ne-am dat mari la 18 ani, insa unii din noi au fost mai norocosi sau totusi ceva mai cumpatati… na pacat, dar eu zic ca si cu radar fix in nebunia momentului pustiulica tot 100-120 km/h ii dadea
-
‘pustiulica’ nu-i omara pe ceilalti copii daca erau radare fixe in oras, ca in germania! avem radare fixe in oras, chiar la intrarea in pasaj! trebuie doar schimbata legislatia! dar psd-pnl sunt ocupati cu salavarea pensiilor speciale! asta-i preocupa pe ei!
-
Nu trebuie schimbată legislația! Trebuie doar ca să doneze primăria camerele de la intersecții la poliția rutieră ca să poată da amenzi!
-
-
lipsa in educatia parintilor. Cum sa lasi un incepator la ora aia pe sosea, sa nu vorbesti cu el sa aiba grija…vai vai, pacat
-
Probabil studenti ce stateau in chirie in Timisoara.
-
sunt foarte multi din arad si din timisoara care locuiesc in ambele orase…detin locuinte in ambele..de fapt din arad in tm ajungi mai repede ca si daca ai traversa timisoara…
-
-
Depinde mult de “aluatul ” fiecăruia. Dumnezeu sa I odihnească și sa fie o lecție rutiera pentru noi toți acest episod trist!
-
Nu avem nevoie de lectii de moarte, ci de politie pe strada… Libertatea nu inseamna anarhie rutiera.
-
Libertatea insamna responsabilitate.
-
-
Pai na, cand platim si noi politia sa isi faca treaba eventual? Mai luam si noi un carnet pe viteza si conduita in trafic? Mai stam si noi prin oras? Ca sincer de ani de zile nu mai vad nimic de genul… Numai articole la comanda cu nu stiu ce razie de 2-3 ori pe an….
Folositi centura de siguranta inclusiv in spate. Nu inlocuieste condusul regulamentar, dar nici nu strica.
-
Aici nu se vede foarte bine. Dar am văzut imagini la tv în știrea de pe digi.
Mașina a intrat cu spatele în camion și era deformată până la
ușile din față. De aia cei din spate au murit și nu cei din față.
Nu ar fi contat centura în cazul ăsta, din păcate.-
Ești expert în dinamica accidentelor? Centura contează totdeauna în accident. Eu zic sa nu o mai porți, mai scăpăm de niște tampi.
-
In spate, cel mai probabil, nu purtau centura de siguranta, evident nu stiu daca in cazul de fata facea diferenta. Parinti iresponsabili. Am avut un coleg de liceu care a murit fiind pe bancheta sin spate fara centura. El centura scapa.
‘pustiulica’ nu-i omara pe ceilalti copii daca erau radare fixe in oras, ca in germania! avem radare fixe in oras, chiar la intrarea in pasaj! trebuie doar schimbata legislatia! dar psd-pnl sunt ocupati cu salavarea pensiilor speciale! asta-i preocupa pe ei!
-
Exact. Pe undeva unii comentau de camion, ca din cauza acestuia. Daca nu era camionul era zidul. Rezultatul era același.
-
Ii comanda prin unde 5G radarul fix șoferului sa nu mai apese asa de tare pe pedala de sub piciorul sau?? Ce tot ii dați cu radare și politie ca doar șoferul controlează mașina… Și dacă e vrea sa o calce o calcă…
Eu tot nu înțeleg cati pasageri au fost in mașina care S-a izbit de pasaj.
Șofer neexperimentat, viteza mare cu siguranta…..dar am o singura întrebare, era masina SPTT semnalizata corespunzător la intrarea în pasaj cu semnale luminoase? Acest lucru se poate verifica cu siguranță pe camerele din intersecție.
-
mdah…facea toata diferenta daca avea semnale luminoase masina SPTT din moment ce masina a intrat si perete si dupa a RICOSAT in masina SPTT…..
-
Citeste, te rog, cu mare mare atentie comunicatul politiei. De la cap la coada. Cred ca o sa constati ca intrebarea ta nu are nici un rost…
-
Era si Marte retrograd? Era si luna plina? Ti-ai dat seama ce absurditate ai scris?
-
Nu, cica Luna ar fi de fapt acuma vizibila intre Venus si Jupiter, in alt articol. Sper sa apuc sa vad cand o mai fi senin noaptea inainte de culcare.
-
Sunt absolut sigur ca nu am scris o absurditate. Dacă ai trecut prin acel pasaj o sa vezi ca are o panță f înclinată. Asta înseamnă ca orice mașina staționata în pasaj o vezi f târziu. Pentru un șofer de 3 luni care merge cu viteza e suficient sa te panichezi sa pierzi controlul volanului și sa intri în zid.
-
Ca sa intelegi de ce comentariul tau este o absurditate:
– masina STPT era pe contrasens. Asadar, daca iti iti vezi de banda ta nu conteaza cat de mare e panta, daca il vezi sau nu pe cel de pe contrasens, daca e oprit sau in miscare, cu luminite sau fara.
– masina nu s-a izbit de masina STPT ci a ricosat in ea in urma impactului cu peretele.Speculatii poate face oricine: de exemplu te intreb, daca nu era masina STPT ci una obisnuita, in care erai tu cu familia ta, cam ce crezi ca se intampla?
-
Citez din articol: “fiind proiectat într-o autoutilitară, care circula din sensul opus de mers”. Deci, mai inteligentule, ce semnalizari ar fi trebuit sa aibe? In afara numarului de inmatriculare? Tu semnalizezi (😄) de prost si mai si insisti pe deasupra. In afara de aburii mintii tale unde ai mai vazut sa spuna ca stationa in pasaj?
-
La tine toata lumea e proasta?
Pana sa realizezi ca nu esti atat de stiut, iti spun ca, în limba română, se spune corect: sa aiba, sa aibe este incorect! -
Bai gramaticologule, nu-mi da lectii de romana ca nu e cazul. Ti-ai dat seama ca ai fost un Lache si te-ai oparit. E evident ca desi citesti nu intelegi. Asa ca ramane cum am stabilit. N-ai cum sa “depasesti” un vehicul ce vine din sens opus. Si, apropo, eu semnez cu “marius” nu cu “Marius”. Probabil nu faci diferenta. Si nici macar nu sunt singurul care semneaza asa. Ce sa faci? E un nume destul de uzual. Si nu ma pricep la tot. Sunt altii care comenteaza la orice. Eu nu. Dar acolo unde spun ceva consider ca am dreptate. Daca vrei sa ma contrazici, fa asta cu argumente, nu pe presupuse greseli gramaticale. Stiu care e forma literara, dar aici este un forum in care folosim o vorbire colocviala, limba de zi cu zi. Asa ca raman la felul meu de a vorbi, chiar si atunci cand nu e 100% literal. Cu totii suntem influentati de dialectul local. Pentru mine, cel putin, local e de aici din totdeauna. Ca-ti place, ca nu-ti place, egal. Sa-ti dau un exemplu: normal scriu “sunt” dar intotdeuna pronunt “sânt” sau “sînt”, cum vrei. Asa ca intelege sensul si nu te lega de forma, ca nu intotdeauna este vorba de o greseala. Uneori e ceva asumat.
-
-
Dar de unde ai dedus ca masina RATT-ului era stationata? Probabil lucra la firele de tramvai sau de firobuz?
-
-
imi pare rau de acest accident, dar imi doresc ca daca soferul scapa cu viata, sa nu mai aiba voie niciodata carnet! Simplu. Oare se va aplica asa ceva? Ma cam indoiesc
Ganditi-va ca masina aia inainte sa fie impachetata la marimea unui Lupo era un Volvo 740 combi care e o masina lunga. Deci viteza a fost foarte mare, asa e cand te crezi invincibil.
-
De aia s-a împachetat așa – că era combi! Alea au spațiu mare in spate fara nimic care să opună rezistență! Dacă era Sedan poate scăpau…
-
Pai soferul este “invincibil”, el a scăpat. Bine, cine știe cu ce traume, dar măcar e în viata.
De ce nu se iau in calcul vitezele indicate pe tabela de la inttare in pasaj cu amenda si punctele aferente?
-
este blocata legea de vreo 10 ani. s-au istalat radare fixe, dar nu este lege pt a fi luate in considerare. romanica, ce sa mai
Ar trebui sa se faca constientizari la scolile de soferi cu astfel de accidente,urmari,statistici,asa cum sunt mesajele si imaginile de pe pachetele de tigari.Dar cine sa faca asta,cand orele de teorie se fac doar teoretic.
-
‘Da, dar mie nu mi se poate intampla pentru ca eu sunt deosebit’
Si din pacate acesti ‘deosebiti’ ce se cred soferi ori chiar piloti de raliu iau si pe altii cu ei. Ai zice ca puzderia de accidente pe care le vezi fie in trafic, fie la stiri ori in ziare, ar trebui sa aiba un efect. Nu are. -
Ceva efect au scolile de conducere defensiva, unde esti pus sa simti si impact, si derapaj si multe altele, dar cei care merg nu sunt cei care au cel mai mult nevoie de ele, cu exceptia celor trimisi de firmele care angajeaza soferi.
-
Cei ce produc astfel de accidente grave, ar trebui ca instanta sa ii condamne la o pedeapsa complementara (pe langa pedeapsa primita) de a efectua un anumit numar de ore (zile) de serviciu la morga. Sa asiste la autopsia unor victime ale accidentelor sau ceva de genul si sa le transmita familiilor victimelor vestea. Sa simta ce efecte are inconstienta lor. Acolo sa vada urmarile unor fapte ca si ale lor.
au venit la oras sa se incoarde cu coteturile inscrise in alte judete
Centura salvează vieți, cam in 99% dintre cazuri.
Sunt aproape sigura ca cei din spate nu au avut centuri.
Volvo, cat de vechi e el, e o masina sigura la impact, daca ai centura!
Înclin să cred ca au dorit să depășească acea masina si in loc sa intre pe banda au intrat în zid. (Evident, acolo depășirea e interzisă, fiind pasaj) .
Păcat, mare păcat!
Dumnezeu sa i odihnească pe cei decedați!
Din nou, ne dorim multa poliție in trafic 24/ 24, camerele video aprobate pt a fi luate în calcul de MAI etc, etc, până atunci, conduceți prudent si purtați centurile de SIGURANTA!
-
Nici tu n-ai citit sau nu ai inteles. Citez din articol:”…a pătruns pe sensul opus de mers și a intrat în coliziune cu peretele interior al pasajului subteran, fiind proiectat într-o autoutilitară, care circula din sensul opus de mers…”. Daca nu poti, sari peste articolele mai lungi de doua – trei propozitii.
-
Mitrita, ca nu mă pot adresa mai elegant, a pătrunde pe sensul opus de mers, nu presupune o depășire?! Nu ai mâncat tu pâine cate biblioteci am citit eu!
Somn usor!
-
Pentru cel ce a semnat “Pardon!” Ma tu ai probleme de discernamant? Eu am scris un raspuns la cel care a scris urmatoarele: “Înclin să cred ca au dorit să depășească acea masina si in loc sa intre pe banda au intrat în zid. (Evident, acolo depășirea e interzisă, fiind pasaj).” Tot n-ai priceput mai “mancatorule” de carte? Sa pierzi directia nu inseamna ca depasesti. Mananca si codul rutier sau macar gusta un pic din DEX. Sa depasesti, cu referire la circulatia automobilelor, inseamna sa faci o manevra prin care sa treci in fata celui depasit, indiferent daca este un alt vehicul ori un obstacol. Doamne! Chiar toti prostii comenteaza aici?
-
Sa depășești inseamna sa depășești chiar si o linie continua, un marcaj, un etc. De la faptul ca nu s a depasit o masina dar s a depasit o linie continua, ati pornit cu jigniri si alte comentarii ce nu isi aveau rostul, nu aici! Va recomand un stresclin, calmogen, etc! Dumneavoastră v ati cam depășit limita bunul simt, prin aroganța, vocabular, si istețime care ne inundă!
Aici nu e despre noi(ca am citit sau nu in totalitate un articol, ca am gresit in pareri fara a vedea o expertiza criminaliatica in acest caz), aici este despre drama unor familii si despre niste încălcări cu urmări tragice. În concluzie, refuz sa mai am vreun dialog cu dumneavoastra!
Da, am mâncat cărți, spre deosebire de alții care suie, eu inca urc!
Si paletul era de lemn! -
Ma “Pardon, din nou!” clar esti dus cu becul. Bine faci ca refuzi un dialog, dar si mai bine l-ai fi refuzat de la bun inceput. E clar ca nu esti in stare sa-ti asumi o greseala. Rastalmacesti vorbele ceva de groaza. In contextul articolului e clar ca nu a fost vorba de nici o depasire. Mai ramane sa spui ca orice miscare e depasirea pozitiei anterioare. Deci esti doar un nesimtit ce nu poate admite ca a vorbit fara sa inteleaga despre ce e vorba. Cat despre cat de infatuat esti … Ha! Urca in continuare (cu grija sa nu sui 😄). Poate, in timp, ai sa ajungi un zero.
-
-
-
Noi discutam despre greseala/ greselile ce au dus la accident, unde a gresit soferul, nu despre fizică și cauzele deceselor! Inclusiv lipsa centurilor e una din cauze.
-
NU inteleg. Eu nu am pomenit de greselile soferului, fizica, cauze de decese, etc. Cu atat mai putin de centuri de siguranta. Eu am pomenit de discutii aiurea cu parerea ca ar fi intentionat sa depaseasca un alt vehicul, in speta, autoutilitara. Dar aceasta venea din sens opus. Despre ce depasire vorbiti? Restul discutiei e tot asa de lucida si la obiect? Pareti drogati. Dar, probabil si comment-ul meu l-ati citit si inteles la fel ca si articolul, sarmanilor (daca sunteti mai multi si nu acelasi, cu mai multe nickname-uri).
-
-
-
Hai sa nu ii odihnească pe prosti. A vrut viteza!…acuma șoferul sa își facă ONG și sa ii învețe și pe alții cum se întra în parapet
-
Esti rau. Soferul (18 ani) nu a murit. A murit un tanar de 19 ani si o fata. E drept ca nu a fost o dovada de mare precautie sa se suie in masina cu acel tanar, dar nici sa moara nu cred ca s-au asteptat. Oricum, raspunzator este numai cel ce este la volan, nu si pasagerii. De obicei, ca doar nu a tras altul de volan ori sa apese pe acceleratie. Deci: “Dumnezeu sa-i odihneasca!” ca din comentariile tale de pana acum n-am retinut ca ai fi ateu, nu ca m-ar interesa parerea altora despre religie. Fiecare e liber sa creada ce vrea, doar sa nu incerce sa oblige si pe altii sa creada la fel.
-
Ce plimbări nocturne în loc să se odihnească și să învețe ziua. Viața de student, păcat de tinerețea lor și de necazul părinților.
Politia doarme. Cand traversi strada te uiti 3 din 10 soferi fie au telefonul la ureche fie tasteaaza…. NU EXISTA POLITIE si fiecare face ce vrea in trafic.
Zilele trecute zbura unu cu BMW pe torontalului… l-a amendat cineva? L-a oprit cineva? NU! Poate doar cand omoara un alt participant in trafic.
-
Politia ar fi in strada, daca s-ar da ordin si ar si lucra, daca s-ar mai da un ordin. Intretimp se plang de salarii, iar sefii lor isi fac selfie cu interlopii.
-
S-o fi dat ordin sa se planga de salarii! 🤣🤣🤣
-
Foarte trist! Condoleante familiilor!
Cetatene Jurchela, asteptam un update privitor la sofer. In afara de varsta, lipsa de experienta (carnetul luat de 2 luni) poate aflam si noi cata alcoolemie, sau/si cate droguri avea la bord. Viteza: cat avea peste 70km/h?
Instructori auto, examinatori, faceti-va datoria si fiti mai exigenti!
-
Instructori auto, examinatori, faceti-va datoria, nu-i lasati in timpul orelor de scoala sau examen sa conduca tare si fara cap(bautura droguri). Sau implantati-le un cip 5G prin care sa-i controlati pe tot restul vietii cumva.
Tu te vezi ce scrii cetatene TM?
-
Da vad ca faci copy paste la ce-am scris eu. E bine ca suntem de aceeasi parere.
Care-i problema ta?
-
Pai prostii ziceau ca volvo e tanc,mai ales alea vechi ca au tabla groasa si ca nu a murit nimeni in volvo.E, uite ca a murit.
-
Pai a murit printesa lui Charles in Mercedes 600 SEL.
La 200km/h s-a incolacit Mertzanul de stalpul de beton. Asa ca cine are creier trage concluziile.
Multe discuții pe problema, adevărate mai mult sau mai puțin.
Dar principala e soarta. In cazul băiatului pe care a căzut poarta din Timișoara, dacă era cu 1 m mai in fata sau mai in spate astăzi trăia. Așa și la ăștia dacă camionul de RATT era cu 5 m mai in fata sau mai in spate mari șanse să mai fi trăit astăzi. Când e sa nu mai ai zile, soarta nu te uita!
Și restul aspectelor contează: viteza, experiența, lipsa poliției etc. Dar cel mai important din cele tehnice: mașina. Care în cazul asta iarăși a fost un cazan pe roti, de vârsta bunicilor. Cum se face că nu vedem accidente grave sau vedem 1, 2 pe an cu mașini mai noi sigure, medii sau mari, firme bune gen Mercedes, BMW, audi, etc??? Cate accidente ați văzut cu un x5, gle, seria 7, seria 5, s clasa, e class, c class, Q7, q5, A8, A6, A5, passat, xc 90, xc 60, s 90 și multe altele??? Vedeți accidente numa cu rable, care ar trebui interzise!
Un motiv bun ca primarul sa faca bani cu radarele fixe .
Ce este ciudat că nu se prezintă de unde venea autocamionul , sau daca era stationat . Multe semne de intrebare.
Poate gresesc eu dar filmarile sunt prezentate doar de o parte .
Condoleante familiilor indoliate .o pierdere a unui viitor care aducea un plus valoare tuturor .
Odihneascăse in pace .