Accidentul s-a produs duminică după-masă pe DJ592D, între Timișoara și Urseni. Un bărbat de 65 de ani circula dinspre Urseni, iar la trecerea la nivel cu calea ferată nu a respectat semnificația indicatorului STOP. Mașina a fost lovită de trenul care circulă pe relația Timișoara-Lugoj și a fost târâtă aproximativ 100 metri.
„În accident a fost implicat trenul R 9621, Timișoara-Lugoj, și un autoturism în care se aflau 2 persoane. În urma impactului, autoturismul a fost împins de tren pe o distanță de aproximativ 100 m, oprindu-se într-un cap de pod, iar o persoană din autoturism (sex feminin) a rămas încarcerată. Echipajele de descarcerare au extras victima, în stare de conștiență, cu politraumatisme, și a predat-o unui echipaj medical. Ambele persoane din autoturism au fost transportate la spital”, transmit reprezentanții ISU Banat.
La fața locului s-au deplasat 17 pompieri cu o autospecială de primă intervenție, două autospeciale de descarcerare, una de stingere cu modul de descarcerare și două echipaje SMURD. De asemenea, la locul accidentului au fost trimiși și polițiștii care au început o anchetă.
„Un bărbat, în vârstă de 65 de ani, a condus un autovehicul pe DJ592D dinspre Urseni spre Timișoara, iar la trecerea la nivel cu cale ferată a fost surprins și accidentat de un tren de călători, care se deplasa dinspre Lugoj spre Timișoara. În urma impactului, conducătorul auto și o femeie în vârstă de 64 de ani, pasageră în autovehicul, au fost răniți. Polițiștii au întocmit un dosar penal sub aspectul săvârșirii infracțiunii de vătămare corporală din culpă”, transmit cei de la IPJ Timiș.
La momentul producerii accidentului în tren se aflau 60 de persoane, care nu au necesitat însă îngrijiri medicale.
foto: ISU Timiș
Trimite articolul
XDai în masa de consiliu local , o grămadă de treceri îs fără bariera în TM , cât costa un maxim 2-3 mii euro una . Leprele naibii sa își mărească beneficiile și sa își crească sporurile îs buni sa facă ceva minimal nu.
-
Probabil sunt proiecte blocate de CFR. Exista multe exemple in tara unde sunt treceri, poduri, viaducte etc. care nu pot fii renovate sau modernizate din cauza CFR.
-
popescule ramai in banca ta si mai studiaza Regulamentul de circulatie pe drumurile publice. In orice tara trenul are prioritate fata de masini. Cat despre costuri acestea sunt mult mai mari si nu se justifica la o trecere la nivel a unui drum judetean cu o linie secundara!
-
Lasa ca asa mai invata uni sa conduca, sa vezi cu o sa acorde prioritate si la trecerile de pietoni.
-
Astia de nu se opresc sa se asigure la crucea sfintului Andrei sint tot aia care ocolesc barierele. Singura masura cu adevarat eficienta ar fi sa nu se mai acorde dreptul de a conduce autovehiculul pe drumuri publice la rumegatoare.
@Popescu Trebuie facute de cfr, dar noi ne ambitionam sa avem treceri la nivel cu calea ferata ca acum 50 de ani. Singurul noroc este ca trenurile circula cu viteza de tractor.
-
astea trebuie făcute de CFR , spitalele de ministeru sănătăți, autostrăzi cel al transportului , restul de probleme ne rezolvate de X-ulescu si Y-ulescu . In 33 de ani nu am fost instalare sa facem 4000 KM autostrada atât dacă ar fi în Ro nu ai mai avea nevoie de nici un metru în plus, Nu am făcut un spital nou județean de 33 de ani etc exemple cu nemiluita . De vina, NOI ăștia de votam aceeași hoți de 33 ani.
-
@ rumburak nici in Germania pe un drum cu trafic redus cu trecere peste o cale ferata secundara nu se investeste in instalatii automate de semnalizare. In primul rand soferul trebuie sa respecte indicatorul STOP! Prioritate la investitii sunt pentru drumurile nationale si europene care inca mai sunt cu treceri la nivel!
Aveti dreptate! Ca biciclist am trecut si eu pe acolo cu vreo 7 coelgi . La iesirea catre Urseni atat am fost de aiuriti si de neatenti incat trei dintre noi au trecut la limita peste trecerea de cale ferata iar dupa ceilalti patru am urlat sa se opreasca, neobservand niciunul apropierea trenului! Cum spunea si colegul, noroc ca locomotivele au viteza de tractor, altfel ceilalti trei colegi erau trei cruci la marginea caii ferate! Asta este rezultatul neatentiei soferilor , biciclistilor sau chiar a pietonilor!