Accidentul s-a produs miercuri dimineață pe DC54, între Giarmata Vii și Timișoara, la trecerea la nivel cu calea ferată. Un bărbat de 55 de ani conducea spre Timișoara și nu s-a asigurat suficient la traversarea liniilor. Mașina lui a fost lovită de trenul ce circulă pe ruta Remetea – Timișoara.
În urma impactului, bărbatul de 55 de ani a rămas încarcerat și a fost scos de pompieri din mașina distrusă.
„Un bărbat, în vârstă de 55 de ani, a condus un autoturism pe DC 54, dinspre localitatea Giarmata Vii, înspre municipiul Timișoara, iar la trecerea la nivel cu calea ferată a intrat în coliziune cu un tren regio.
În urma impactului, a rezultat rănirea conducătorului auto, acesta fiind transportat la spital pentru acordarea de îngrijiri medicale.
Mecanicul trenului, în vârstă de 60 de ani, a fost testat cu aparatul etilotest, rezultatul fiind negativ”, transmit reprezentanții IPJ Timiș.
Polițiștii de la rutieră s-au deplasat la fața locului și au deschis acum, conform procedurilor, un dosar penal pentru vătămare corporală din culpă.
Trimite articolul
XTrec destul de des pe la trecerile alea Și surpriza mare este că foarte mulți nu se opresc la Stop sa se asigure… Poate cu ocazia asta o sa se ascundă poliția in tufiș sa retina și niște permise și în zona aia
-
oricine poate avea un moment de neatentie de oboseala etc.. dar daca nu am avea atatea treceri la nivel de cale ferata, si am avea pasaje ar fi salvate multe vieti (soferi si pasageri nevinovati) dar heiii! … banii trebuie sa mearga la pensii speciale si la salariile pilelor angajate politic! si alegatorii sclavi accepta! dale-n aia masii de pasaje! banii sa mearga la partid si la speciale! revotam partidele care apara pensiile speciale!
-
desteptarea adormitului @ nu exista scuza cu oboseala, cretinul de sofer nu a avut chef sa opreasca si sa se asigure! Cat despre un pasaj denivelat in nici o tara nu se construieste pe un drum comunal la traversarea unei linii secundare. Dupa logica ta deficitara ar trebui in fiecare intersectie un tunel pietonal pentru ca unii nu au chef sa astepte la semafor!
-
-
Haolio chiar asa ? Sa se ascunda politia in tufis ? Ce practica este asta? Metode africane! Puneti tataie camere video sa vedeti cum se ard ciumegii.
-
Acolo e camera video…și la Giroc e.. degeaba că meltenii nu opresc din principiu! Cu să treacă altu înaintea lui?!
-
Acolo de foarte mult timp nu se mai oprește la STOP.
Multa vreme nu a mai fost trafic feroviar pe acel sector și probabil de aceea lumea nu este atenta. Asta nu scuza faptul că e nevoie sa te asiguri la trecerea cu calea ferată semnalizata cu crucea Sf Andrei
-
Asa este, si sunt destul de putine trenuri in acest moment pe aceea linie. Circa 12 trenuri sunt in total.
Daca la trecerea de cale ferata exista macar semnal luminos si sonor, omul asta probabil nu patea asa ceva, ar trebui sa nu mai exista treceri cu stop mai alea in zone circulate
-
alooo surdule – Nici o tara nu construieste un pasaj denivelat pentru un drum comunal ce traversează o linie secundară cu doar 5 perechi de trenuri/zi. Nici la trecerile cu semibariere si semnalizare acustica si luminoasă automată cocalarul român nu are chef sa opreasca. Concluzia respecti legislatia rutiera si apoi faci scandal
Se circula foarte periculos pe drumul dintre TM siGiarmata vii din 10 soferi daca opresc 2 la trecere sa se asigure eu circul zilnic pe acedt drum si din pacate am observat ca sunt uni care pur si simplu din neatentie sau nu pot sami dau seama nici nu pot sa tina banda i tra pe banda ta un drum foarte periculos. Da ar trebui politia sa faca o panda in zona
multi nu opresc sa se asigure, cu Dumnezeul inainte
mecanicul ar trebui sa sune goarna intens cind se aproepie de o trecere la nivel cu calea ferata
daca unghiul de intersectie nu este de 90 de grade, pentru soferii de camion sau dube este dificil sa se asigure
in anul 2023 ar putea ca toate trecerile la nivel cu calea ferata sa aiba bariere/semnal automat
Pai e normal, daca ani de zile nu a circulat nici un tren pe acolo de au ruginit sinele si semnele alea au ramas, cine mai are incredere in ele.
-
jonny locul tau este la stana de oi pe acolo nu trece trenul. Nu este o scuza ca nu a circulat trenul. Ca sofer respecti legislatia rutiera indiferent de tara, zi/noapte sau starea vremii! P.S. pentru informarea ta corecta acea linia a fost inchisa doar un singur an, nu ani fara numar asa cum gandesc manelistii
Mai in gluma, mai in serios, la un trafic de … 5 persoane (in tren, care era de fapt un automotor), oare n-ar fi mai bine sa puna bariera pentru tren? Cat o fi de rentabil sa misti ditamai magaoaia pentru … 5 persoane? Si dintre cele 5 una era mecanicul. Totusi, cine plateste toate astea? Evident, intr-un fel sau altul tot noi. Iar unii ar vrea sa mai construiasca acolo si un pod. Rentabil, frate! Investitie cu cap.
-
marius @ magaoaia aia trebuie miscata pentru cateva zeci de elevi care vin la licee din Tm. A fost redeschisa linia pentru acei oameni care nu detin masina. Si ar putea fi plin trenul daca romanul ingamfat, comod si lenes nu ar circula doar cu masina. Retine ca nici macar ICE sau TGV nu sunt rentabile, costurile de exploatare fiind mult mai mari decat castigul din bilete, peste tot in lume este considerat un serviciu social asigurat obligatoriu. Dar mai la vest de noi cetateanul prefera un abonament la tren in detrimentul masinii personale care este blocata in ambuteiaje!
-
Si unde erau zecile de elevi?
Dar oamenii nedetinatori de masina?
Erau 4 ( P A T R U ) calatori. Pricepi? Conducatorul trenului putea sa-i aduca cu masina personala si daca avea Matiz.
Asigurarea unei rentabilitati cat de cat este elementara. Cu cat mai spre vest te duci, cu atat mai usor o sa constati asta. De fapt si spre est, si in orice directie. Acum ca si altii au socialistii lor e drept. Frantujii cu atat mai abitir. Dar noua ne-a cam ajuns “Epoca de Aur”. Vrei tu sa-i fericesti pe oameni cu de-a sila cu trenul, dar nu-ti prea iese.-
mariusica @ 1. Mai intai eu zic sa consulti calendarul pe anul 2023, poate esti defazat si traiesti pe vremea lui Burebista!
2. In ziua accidentului 4 Ianuarie era vacanta atat pentru elevi cat si pentru studenti! Pricepi? Apropo… conducator este un sofer sau un sef de aprozar. In Romania cel de pe locomotiva sau automotor se numeste mecanic. Doar proastele care citesc stirile de pe promter mai afirma conductorul era pe locomotiva!
3. Cat despre socialistii tai esti cam limitat, ca sa nu zic analfabet functional, nu intelegi ce este un serviciu social pe care tu il confunzi cu o conducere …socialista. In toate tarile din vest cetateanul a inteles ca timpul si banii conteaza mai mult decat ingamfarea de a conduce un cazan si a te misca ca melcul
P.S. La 4 dimineata fie esti la servici si inseamna ca tai frunza la caini, daca esti acasa dormi nu filosofa altfel doar debitezi aiureli!-
Ba pameni buni toti sunteti buni la comentat ! Cati din voi ati cunoscut soferul ? De ce semnul de stop este vopsit cu alb ? In orice tara civilizata in astfel de zone este prezenta o persoana cand se redeschide o linie de tren …mai terminati dracu cu ala e de vina ala e de vina fac priu ca din cati comentati aici nu ati trecut macar odata pe acolo
-
-
-
Afara legea te educa , bariere cu lanțuri pana jos ,camere la semafoare cu blitz pe loc și pe toate drumurile , ar trebui legile sa fie ca în Uniunea asta de rahat
-
Ce bariere ce camere ? Acolo semnul de stop este vopsit cu alb unu si unul intors mai vrem o tara ca afara vai de pl noastra