Accidentul, spun polițiștii, s-a produs din cauza unui bărbat de 48 de ani. Bărbatul circula pe Calea Circumvalațiunii, dinspre Pasajul Jiul, iar la un moment dat a virat la stânga pentru a întoarce deși avea obligația de a merge înainte. În timpul manevrei mașina s-a ciocnit cu o motocicletă condusă regulamentar din sens opus de un tânăr de 26 de ani.
În urma impactului, motociclistul a fost rănit și a fost transportat la spital pentru îngrijiri medicale. Polițiștii de la rutieră s-au deplasat la fața locului și au deschis acum un dosar penal pentru vătămare corporală din culpă.
Trimite articolul
XLa astfel de imbecili, ar trb anulat permisul, pe viața !
-
Așa îi învață la școala de șoferi! Zilele trecute i-am atras atenția la un instructor că elevul cu care era a trecut pe roșu și mi-a zis nesimțitul că “se mai întâmplă”! Vă dați seama că acel elev va trece tot timpul pe roșu fără nici o reținere! La fel îi învață să întoarcă unde îi apucă și să se bage în depășire sau în intersecție chiar dacă vede că nu are loc! Că alții trebuie să îi ferească pe ei! Poliția inexistentă și camere de bord care nu se iau în considerare, contribuie la amplificarea numărului de “se întâmplă”!
Într-o țară civilizată instructorul ăla se recalifica deja…
nu-i inteleg pah astia care se incapataneaza sa circule cu motocicleta in Romania…de ce isi risca viata? Sa nu-mi zica cineva ca-i vreoo placere mersul cu motocicleta in Romania, e doar stres si pericole majore exact cum ii cu masina…in Timisoara este dezastru indiferent ca esti pieton, biciclist, sofer sau motociclist. Sa lasam o clipa deoparte mersul cu motocileta…cand a fost ultima oara cand ai mers relaxat pe jos prin oras? Pana si mersl pe jos implica stres si pericole…tampiti cu trotinere si bicilcete, noroi, masini care blocheaza trotuarul…am ajuns in situatia ridicola sa ma asigur la schimbarea directiei de mers pe…trotuar, la gandul ca intra in mine vreun imbecil cu bicicleta. Despre traversarea strazilor nu mai are rost sa discut, anual zeci de timisoreni sunt omorati sau schiloditi pe trecerile de pietoni.
Ca sofer care pune vreo 400 km saptamanal pot spune ca lunar evit 4-5 accidente si sunt pe cale sa produc unul la fiecare 12 luni…saptamanal vad in timp real zeci de handicapati pe cale sa produca accidente…orice sofer intelege despre ce discut. Deci sa te bagi cu motorul printre imbecilii astia dintre care 10% sunt garantat semi-retardati si semi-analfabeti…inseamna sa iti cauti moartea.
Sfatul meu pt motociclisti (si 90% proprietari de BMW uri)…ca-i vorba de ejaculare precoce, inadaptare sociala, pla mica, lipsa de afectiune, nevoie cronica de validate/acceptare sociala, lipsa banilor…gasiti alte metode prin care sa rezolvati aceste probleme, nu va riscati sanatatea sau viata aiurea.
Nu sunteti nici macho, nici curajosi, nici rebeli, nici duri sau adrenaline junkies cum v-a spalat pah creier sa credeti industria.
moto.
Sa inchei pe un ton pozitiv…veti gasi raspunsul la problemele voastre facand sport, la psiholog, prin activitati care sa va dezvolte intelectual sau profesional, iesiri in natura, etc. Succes si vindeti partzaitoarea ASAP…cat inca sunteti sanatosi.
-
Pai riscul sa te versi dupa ploaie atunci cand traversezi niste sine de tramvai este parte din placerea motorului. Ei nu au placere mai mare decat sa se expuna pericolelor si sa excrete corpul lor adrenalina.
Acel death drive descris de Lacan este puternic in unii, oamenii nu sunt fiinte exclusiv rationale.
-
Bati campii!
Dar la felul in care aberezi, pardon, comentezi tu de obicei, este de inteles. -
Ai scris mult si prost.
-
Bagi 400 de km ? Imi tai un coi daca nu esti fumator.Mori de la tigara da tot bagi 2 pachete pe zi .Da e ok.Numa inteligenti pe aici.
Avam camera video, nu a fost asa, mototziclul a dat in mine!
Banda 1 liberă, prostu, cox pe banda 2, vedeți dupâ cât timp apar și mașinile care vin după boul de motociclist ? Deci cum a plecat ăsta de lasemafor !
-
A plecat exact cum pleaca o motocicleta boule , ca doar nu e tir.Si folosesc motocicleta sa ajung mai repede din punctu a in punctu b pentru ca toti pufosii va suiti in masina sa mergeti 200 de metri pana la lidl sa va luati o punga de seminte si o sticla de babanu.Ca atat inseamna viata pentru toti aia care nu inteleg multe lucruri.
Alt posesor de plastic cu un cazan pe roti care intoarce unde vrea p.. a lui. Mai avea de mers 20 m si intorcea la semafor linistit. Adica asta e nesimtire si prostie crasa. Pentru asta ar trebui anulat permisul. Chiar daca nu era accident, daca intorci ca nesimtitul sau prostul la 20 m de semafor anulat permisul!
Acuma pentru ca nici un accident nu se intampla dintr-o singura cauza ci dintr-un cumul de cauze si motociclistul trebuie sanctionat si chiar permisul suspendat. Ce cauta motociclistul pe banda 2 cand banda 1 era libera? Daca motociclistul respect codul rutier, mergea pe banda 1 si mergea preventiv adica incetinea viteza in intersectie mari sanse sa nu se fi intamplat accidentul. El avea timp sa il vada pe cel cu cazanul pe roti si sa franeze sau invers avea timp sa il vada cel cu cazanul si sa se opreasca din intoarcere.
Practic s-au cam intalnit 2 prosti, nesimtiti si indolenti in intersectie.
Si bineinteles Stop cazanelor pe roti in trafic!
-
hm……sincer, eu cand am luat permisul pentru categoria A (dupa 6 ani de B) respectam chestia asta cu “motocicleta pe banda 1” pana cand mi-am dat seama ca daca merg pe banda 1 imi apare (extrem de des) cate o masina care iese dintr-un loc de parcare sau de pe o strada cu “stop/cedeaza trecerea” si trebuie cumva sa o evit. Mai nou circul si pe banda 2 deoarece riscul este (in mare parte) sa imi taie calea cineva care schimba banda (de pe 1 pe 2), lucru care se intampla de cele mai multe ori la viteze mai mari decat daca iese careva dintr-un loc de parcare. Mai rar patesc cum a patit motociclistul din acest accident. Acum ce e drept, aplic si principiul “soferii sunt batuti in cap si nu vad o motocicleta mare si grea care vine cu 50km/h” (lucru pe care nu il prea inteleg)si asta ma ajuta sa previn aceste situatii. Dar legislatia prevede ca masinile sa circule si ele pe banda 1. Adica banda 2 pentru devansare si dupa te intorci pe 1 (ca pe autostrada). In plus, nu o data am patit sa stau pe banda 1, sa faca careva sofer manevra pe care a facut-o respectivul si sa se puna pe banda 1 pe care veneam eu. Sau si mai interesant, fix pe mijlocul liniei de demarcatie a benzilor de circulatie. In multe cazuri motocicleta m-a ajutat, fiind mai mica decat o masina (chiar daca este o motocicleta mare). Asa ca faza cu motociclistul prost care era pe banda 2….discutabila. Daca avea viteza, atunci da, are partea lui de vina. Dar putea fi si o masina in locul motociclistului care sa vina cu viteza. Sau sa vina o masina care circula regulamentar, sau un vehicul de pana la 3.5 tone (care nu este chiar mic…). In orice caz, daca banda este pentru “inainte” nu faci “cealalta dreapta”. Simplu…
Eu am vandut motocicleta baiatului. din filmare. si pot sa va spu. cand a venit sa o cumpere se vedea pe el ca, are nu nici o treaba cu mobrele.
Motociclistul imbecil avea peste 100 /oră, și Dzeu i-a făcut o farsă… De învățare de minte. În oraș nu gonesti ca un descreierat. Dacă ai respect+ oleacă de minte
Ba omule! Cat hate intre noi, incredibil. Ce conteaza ca era cu motorul, putea sa fie cu tirul, atat timp cat nu dai cedeaza sau intorci pe interzis. inseamna ca esti constient de ce faci si o faci intentionat, atunci asuma-ti cacatul si cu asta basta.