Incidentul s-a petrecut luni dimineață în Calea Șagului din Timișoara. Șoferul unui autobuz M37 care circula pe ruta Parța – Timișoara a frânat brusc la unul dintre semafoarele din apropierea intersecției Căii Șagului cu bulevardul Liviu Rebreanu.
Din cauza manevrei, două femei de 28 și 47 de ani au fost rănite și au fost transportate la spital pentru îngrijiri medicale.
„Un bărbat, în vârstă de 50 de ani, a condus un autobuz pe Calea Șagului din municipiul Timișoara, spre bulevardul Liviu Rebreanu, iar în momentul în care a frânat, pentru a opri la culoarea roșu a semaforului electric, 2 femei, pasagere în autobuz, s-au dezechilibrat și au căzut, rezultând rănirea acestora.
Cele două femei, în vârstă de 28 și 47 de ani, au fost transportate la spital pentru acordarea de îngrijiri medicale. Conducătorul auto a fost testat cu aparatul etilotest, rezultatul fiind negativ”, transmit reprezentanții IPJ Timiș.
Polițiștii de la rutieră s-au deplasat la fața locului și au deschis acum, conform procedurilor, un dosar penal pentru vătămare corporală din culpă.
Trimite articolul
XOare pt ce sunt toate barele si manerele in interiorul autobuzului? Ca sa te tii de ele!
Dar daca stai cu mainile pe telefon asta e.
Saracul sofer!
-
Eu am patit sa ma invart in jurul barii, si sa ma lovesc de scaunul de langa, asa manevra desteapta facuse un sofer pe linia 33. Deci tinutul de bara si chiar opintintul in podea nu ajuta cand soferul a lucrat la Contim sau CAP.
-
Cracanat ai stat?
-
-
“Saracul sofer” ar trebui sa stie ca nu transporta saci de cartofi, ci oameni. Nu se franeaza la semafor in ultima clipa. Probabil se uita in telefon, la fel ca 60% dintre soferi.
-
I-a intrat unu’ cu un autoturism brusc in fata prietene ! Dacă nu ar fi frânat , ala din ‘turism probabil acum era la cer …
-
la semafor, de unde sa intre masina ?
-
-
Într-adevăr e și vina pasagerelor care nu s-au ținut da Bari, caci dacă nu ma înșel exista și semne care indica ca in timpul mersului trebuie sa te ți de ceva. Dar din ce am mai întâlnit eu, exact pe linia M37 sunt șoferi agresivi atat in trafic cât și in comportament. Șoferi care se comporta execrabil in trafic, nici animalele nu sunt carate așa. Ce viteza trebuie sa fii avut sa pui frâna și sa rănești de a dreptul doua ființe? Ca se mai întâmpla sa se împingă din cauza cranii înțeleg, dar asta?
-
Iartă.ma că te întreb, ai fost carata cu animalele de știi cum sunt carate ?
-
A fost carata cu un BMW,cu 4 animale, pe câmp lângă oraș.
-
-
Platiti bilete si abonamente, sa se poata angaja soferi decenti daca nu va convine.
Si tineti-va de bara. -
BAR, bari, s. m.
Unitate de măsură a presiunii atmosferice egală cu un milion de barii.BÁRĂ, bare, s. f.
Bucată lungă de lemn sau de metal căreia i se dau diferite întrebuințări.Pasagerii unui autobuz se pot tine doar de bare.
In proportie de 95% din soferii de tramvaie si autobuze sunt vai p…….lor. Niste ” sloaseri analfabeti ” care ”le mana” de zici ca sunt singuri intr-un tico, dar ei sunt intr-un bus de 4/5 tone plin cu oameni.
Toti veniti din cucuietii din deal fara asfalt si semafoare/ trafiic .
Veniti aici la noi in TM si fac ei legea ca sunt transport in comuni si sunt mari.
Toti is pe telefoane si cu mi se rupism la max…
Unii sunt ferm convins ca mai si beau probabil cu o seara inainte.
-
Să ne spui impresiile tale după o lună lucrată ca șofer sau vatman la RATT.
In timpul mersului, te tii de bara, nu te scarpini la gaură. Soferul nu are nici o vina. Pe traseu iti poate sării un tampit in fata si franezi.
Este un sofer la RATT cam la 50 de ani carunt cu mustata care de o obicei tine o casca bluetooth in ureche si tot vorbeste la telefon. Problema este ca de cate ori l-am prins pe 4B anul trecut avea un comportament mai gresiv, vorbea tare si urat si se enerva in urma conversatiei si conducea cam agresiv. Are o privire cam dubiosa. L-am vazut si in trafic cu masina personala conduce un ford Kuga visniu cu numar de TM si tot asa conducea.
In cati metri franeaza ün aütobüz de la 50km/h la 0 km/h astfel incat ün pasager de varsta a 3 a ce se tine de cürele/bare/manere sa nü fie doborat in caz ca e vreün pieton care forteaza “galbenül”, saü vreün caine saü cine stie ce apare brüsc?
Cate secünde düreaza franarea de la 50km/h la 0? Dar cüloarea galben la semafor?
Aütobüzül are reviziile facüte? Dar soferül?
-
Adevărül este că uneori este mai interesant să ne punem întrebări noi, decât să primim aceleași răspunsuri la cele vechi.
-
Varsta a treia sa stea pe scaun in masura in care varsta a doua mai are vreo urma de bun simt si nu e cumva prea obosita de atata fitness(fit for what?), “sala”, cycling, inot, fotbal, squash, tenis si alte sporturi care-o istovesc peste masura.
Ar trebui toate traseele sa aiba banda dedicata. Soferii de masini sa sufere sau sa ia si ei mijloacele de transport in comun.
Aceiasi situatie a fost azi dupa amiaza in autobuzul E3 la intersectia Martirilor cu L.Rebreanu. Soferul grabit a vrut sa prinda semaforul verde si pt ca s-a facut rosu a pus o frana brusca . Noroc ca ma tineam bine,dar o doamna s-a oprit in mine,norocul ei ca altfel sigur dadea cu capul in bara sau ar fi cazut.
Sa stiti insa ca intr’un caz similar, victima s’a ales cu o fractura cel putzin la o m^na parca, a dat in judecata si a si castgat procesul.
Circul zilnic cu mijloacele de transport,dar aproape toti soferii sunt preocupati de telefon si de video-clipuri.
Bruscheaza calatorii punand frana in ultimul moment, jalnic ca nu se iau masuri !
Asa salarii asa soferi. Nu va convine, circulati pe jos sau cu taxi.
A fi sofer de autobuz ar trebui sa insemne si un mod de conducere prietenos cu pasagerii. La noi, orice tractorist poate lua permisul categoria D si poate conduce autobuze exact asa cum transporta sacii de cartofi cu tractorul.