Numai în 2020, inspectorii RAR Timiș au verificat în trafic 1374 de autovehicule. Au aplicat, în urma controalelor, 357 amenzi și au retras 293 certificate de înmatriculare.
„În județul TIMIȘ au fost verificate, pe parcursul anului trecut, 1.374 de vehicule. Dintre acestea, 23,94% prezentau diferite neconformități tehnice sau legate de acte. Din totalul autovehiculelor oprite, în 5,44% din cazuri s-au constatat deficiențe din sfera poluării, 0,36% aveau probleme legate de identificare și 2,55% aveau ITP fals, expirat sau anulat”, transmit reprezentanții RAR Timiș.
La nivel național, în 2020, cei de la RAR au verificat 64.096 vehicule. Dintre acestea, 45,61% aveau deficiențe tehnice majore și/sau periculoase. Cifrele nu reflectă însă situația generală a parcului auto din țară. Asta pentru că inspectorii opresc și controlează numai vehiculele în cazul cărora există posibilitatea să fie depistate defecțiuni.
Trimite articolul
Xiar restul de 70% au dat spaga si 10% erau prea noi. hai sa fim seriosi. cine a dat numerelea astea? o bransa a guvernului? ma PIS pe guvern. 0 incredere in guvern. trebuie sa fii mincinos, partas, sau spalat pe creier sa crezi macar o vorba din partea guvernului
-
Eu zic sa nu, ca poate ramai fara indemnizatia de handicap. Intrebarea este alta: pentru ca si-au luat salariile, cand au verificat (aproape) 4 autoturisme pe zi?
-
Corect, si rintre alea au verificat cu prioritate masinile de pe care cadea tabla in mod natural, sau lasau in urma fum de riscai sa te ratacesti in el. Defecte care au nevoie de verificari indelungate. Alti bugetari care se cred pe mosia proprie, sa mulga tot ce pot de pe urma privilegiilor pe care le-au primit.
-
Este recunoscut faptul ca cei de la rar sint cei mai corecti dintre cei mai corecti,si avem si o legislatie desteapta,un exemplu,adica auto cu volan pe dreapta din Irlanda,Cipru,Malta se pot inmatricula in RO iar cele din GB nu se pot,foarte inteligent,alta perla de inteligenta,auto mai vechi de 15 ani parca au valabilitatea itp de 1 an,celelalte doi ani,la fel de inteligent,valabilitatea ar trebui sa fie in functie de starea tehnica,ma intreb cum trec de corectii de la rar auto diesel unde filtrul de particule care costa si mii de euro nu mai exista ca doar nu o sa il schimbe romanul atunci cind spune la carte si sa plateasca cit jumatate din pretul masinii,asa ca terminati cu articole despre acest rar stie toata lumea cum functioneaza lucrurile pe acolo,nu mai prezentati statistici,nici nu intereseaza pe nimeni si este foarte posibil sa fie destul de eronate.