Au fost controlate 1.340 de autovehicule și au fost aplicate 387 de sancțiuni contravenționale în valoare de 133.730 de lei fiind reținute 61 de permise de conducere, dintre care 30 pentru conducerea unui autovehicul sub influența băuturilor alcoolice.
Totodată, au fost retrase 27 de certificate de înmatriculare.
Cu ocazia activităților de control desfășurate, polițiștii rutieri au constatat 14 infracțiuni la regimul circulației rutiere după cum urmează:
- 6 pentru conducerea pe drumurile publice a unui autovehicul sub influența băuturilor alcoolice;
- 3 pentru conducerea pe drumurile publice a unui autovehicul fără permis de conducere
- 3 pentru conducerea pe drumurile publice a unui autovehicul sub influenta substanțelor psihoactive
- 1 pentru conducerea pe drumurile publice a unui autovehicul neînmatriculat.
Serviciul Rutier Timiș organizează permanent astfel de acțiuni pentru menținerea unui climat de siguranță rutieră pe drumurile publice din județ. Siguranța dumneavoastră constituie prioritatea instituției noastre.
editor Dan Oancia
Trimite articolul
XIarasi noaptea?? Si ziua toti isi fac de cap! Cica pentru combaterea principalelor cauze! Conform statisticilor igpr principala cauza cu 25% din numarul accidentelor cu victime este INDISCIPLINA PIETONILOR! Cum ati combatut-o asta noaptea????
-
stiu si eu daca o fi cum zici? nu neg ca ar trebui niste actiuni mai dese cu privire la pietoni, biciclisti(astia noaptea sunt dezastru, fara lumini,catadioptrii, vesta) dar sa nu exageram zic https://www.politiaromana.ro/ro/prevenire/buletinul-sigurantei-rutiere
-
Cu ce sa exageram? Tu ai citit ce ai trimis?
Raportul pe 2019 zice de 1864 de decedati. La pag 50 si 51 ai numarul pe cauze. Din 39 de cauze traversarea neregulamentara a pietonilor are 330 de morti, cel mai mare numar din toate cauzele, la care poti sa adaugi 170 de morti din cauza circulatiei pietonilor pe carosabil. Deci cauzele imputate pietonilor fac 500 de morti din 1800. Mai mult de 25% care ti-am zis eu.
Asa si cate actiuni se fac pentru verificarea pietonilor, cate amenzi? 0, zero, nada, nula!
Dar pe unu care merge cu 20 km/h peste limita imediat sar pe el din boscheti!-
Pai nu prea ne contrazicem, numa daca nu tzii tu neaparat, fiecare poate sa adune sau nu ce vrea si ne “batem” in rezultatul in procente. Si eu am scris de necesitatea educarii pietonilor si biciclistilor, apoi a sanctionarii acestora. Daca ne uitam la varsta celor implicati(pietoni) intelegem si de ce sunt asa multe victime. Dar cam lipseste din statistica responsabilitatea administratorului drumului? cam da. Ei, pietonii pe carosabil, biciclistii victime in sate, de ce or fi?Nema trotuare, nema piste de biciclisti. Eu zic ca o cauza mai profunda e un fel de lupta intre categorii: biciclisti vs soferi, pietoni vs soferi, biciclisti vs pietoni… Fiecare stie indatoririle celorlalte categ., ref. la asigurare, prioritati, echipare bicla, vesta, semnalizare carute, in loc sa si vada de obligatiile lui intai. Iar trolli gen Beske fac si mai mult rau, in inconstienta lor tinereasca. Ba tu esti mai vinovat, ba tu, ba pe naiba. Buletinul ala de am pus link la el, tre citit mai cu atentie si corelate diverse info(Categ. drum, varsta, tip greseala, meteo etc)Minimal, soferii care depasesc cu “doar 20 km/h” sa vada macar ca viteza neadaptata e principala cauza, biciclistii sa vada ca is responsabili in 60% din cazurile in cares implicati(se aude, Beske?) pietonii sa caste ochii si urechile cand traverseaza iar pe carosabil sa circule pe stanga a.i sa vada masinile.. Hai sa nu mai pasam vina, si sa fim mai putini inversunati unii impotriva altora. Iar administratorul drumului sa si faca treaba lui, ca asa s au redus accidentele in “vest”. Drumuri bune, piste de biciclisti multe(pe carosabil), semafoare inteligente si primari cu creier va doresc.
-
-
-
Soferu, nu te bucuri ca nu i vei intalni pt o perioada in trafic pe cei carora le a fost retinut permisul, sau plac. inmatric, sau pe aia prinsi fara permis? eu da. Si sper ca or mai prins si pe unii dati in urmarire. Multumesc politiei rutiere.
-
Din păcate suspendarea permisului nu îl împiedică pe respectivul șofer sa se urce la volan. Avem n cazuri când acest lucru se întâmplă. Privarea de libertate pe o anumită perioadă ar rezolva acest aspect .
-
caz concret, Ruben Latzcau… scutit de procuror de a fi penal in functie publica… bun exemplu dat societatzii
-
-
corect,dar daca ar face aceeasi chestie ziua, cifrele ar fi de 10 ori mai mari
-
-
Bravo ba… Așa-i că nenorociții ăia de pietoni sar în fața mașinii în timp ce ei au verde? Fac pariu că ești un burtos care tureaza mașina și nu frânează când trebuie sa treacă pietonii PE ZEBRA CAND ESTE VERDE. Că tu te grăbești…te grăbești la dracu sa te ia.
-
Pietonii au obligația să se asigure că nu vine nici un autovehicul înainte să se angajeze în traversare (indiferent dacă au verde sau nu) și să se reasigurare la axul drumului! Șoferii au obligația să le acorde prioritate doar dacă sunt deja angajați în traversare și pe sensul de mers al autovehiculului! Așa că poți să fi pe trecere și să te calce…și nu el e răspunzător!
-
… îmi pare rău, dar ești cam cretin. Dă tu numa peste mine pe trecere că îți jupoi 5 generații de bani. Gunoi ce ești.
-
-
De ce crezi că au dat acuma lege că nu ai voie sa traversezi cu căști pe urechi? Că poate aude că vine mașina și nu se mai aruncă boii să traverseze!
-
Sunt de acord cu asta. Când treci strada nu îți înfunzi căștile în urechi și le dai la maxim și nici nu te uiți în telefon, te uiți de mașini și treci. Problema numărul 1 este că șoferii chiar daca te uiți fix la ei în timp ce treci ei accelerează ca să nu te lase să treci. Daca nu ai mai trecut de mult o zebra pe jos te invit sa o faci. Și vorbim după.
-
-
Respect maxim pentru polițiștii rutieri. Cat mai mult va rog frumos. Poate o sa se învețe minte să meargă cum trebuie cu mașinile.
Consumul de alcool si alte substante este de mult incetatenit in obiceiul conducatorilor auto de la noi iar cu o floare nu se face primavara.
Si poate domnii politisti ar trebui sa presteze si prin intersectii la dirijarea si indrumarea traficului ca sint foarte scumpi la vedere in ultimii vreo 15 ani.
Si poate legislatia ar trebui schimbata ai peste o anumita limita la alcool sau ai consumat diverse substante faci si inchisoare ca sa simti ca esti pedepsit si ai interdictia sa mai conduci 10 ani dupa,daca se continua tot asa cu masuri blinde situatia va degenera si mai mult.
La fel daca depasesti viteza legala cu sa zicem 50 km la ora.
Si poate ar trebui mult mai multa activitate de preventie.
Si multe altele.