Accidentul s-a petrecut luni la o trecere la nivel cu calea ferată între localitățile timișene Teremia Mare și Comloșul Mare. Autotrenul încărcat cu cereale a fost lovit de o garnitură de tren, iar în urma impactului s-a răsturnat și a luat foc.
Mai multe echipaje de poliție, ambulanță, dar și pompierii s-au deplasat la fața locului pentru a interveni. Cei de la ISU Banat intervin pentru lichidarea incendiului.
„În accident au fost implicate un tren regio, în care se aflau doar 3 persoane și un autotren în care se afla șoferul. În urma impactului, cabina autotrenului a luat foc. Cele 4 persoane implicate în accident s-au autoevacuat și nu necesită îngrijiri medicale. La fața locului se intervine cu o autosepcială de descarcerare grea, o autospecială de stingere, un echipaj SMURD și 11 pompieri și 2 ambulanțe SAJ. În acest moment, se lucrează pentru lichidarea incendiului la autotren și degajarea traficului rutier și feroviar”, transmit reprezentanții ISU Banat.
UPDATE. Vinovat de producerea accidentului este șoferul tirului. Nu a acordat prioritate
Accidentul, spun polițiștii, s-a produs din cauza șoferului, un tânăr în vârstă de 28 de ani. El circula dinspre Nerău spre Comloșu Mare, iar la trecerea la nivel cu calea ferată nu a acordat prioritate de trecere trenului de călători Regio ce circula pe ruta Nerău-Timișoara Nord.
Trimite articolul
X.duoă vreo 10 evenimente tragice în ultimii 5 ani la această trecere au rezultat o grămadă de vieți pierdute și pagube colosale… efectiv NU S-A LUAT ABSOLUT NICI O MĂSURĂ .. să fim serioși un tir încărcat cu 40 de tone are nevoie de 10 secunde să treaca peste această trecere denivelată la extrem….trenul venind din curbă cu vegetatie de 4 metrii…. care șoferul lui peștre poate vedea trenul că vine cu vreo 70Kmh??????
Din contră……mecanicul de tren este mai vinovat… fiindcă pe ceață ar trebuii sa reducă viteza la pas cînd este ceață densă…. nu să circule ca orbii pe la trecerile nesemnalizate lumininos sau fără bariere!!!!
Administratia locală….. Regio trans… CFR…. CNAIR……vă doare la bască că aici mor oameni din cauza voastră……. sa modernizat trecerea de la Teremia unde nu a avut loc nici un eveniment…. am impresia că incompetența își spune și aici cuvîntul.
RUȘINE
Asta înseamnă cu adevărat tren personal, adică un tren pus la dispoziție doar pentru tine cu mecanic și controlor. Câți bani de subvenții se sifonează în modul ăsta? Cum de nimeni nu se sesizează și să ia măsuri? Mai bine ar da bani de taxi călătorului și tot ar fii mai ieftin.
In anul 2020 nu e nevoie de conectare la reteaua de energie electrica si conexiune cablata cu un dispecerat pt a avea bariere automate in mijlocul unui cimp
-
Rumburak decat sa debitezi aiureli mai bine te duci la plimbare cu Gargamel! Bariera automata este comandata de un inductor montat in cale nu dintr-un dispecerat! Actionarea se face in mod automat, nu intervine factorul uman.
Prostanul ăla nu a văzut că vine ditamai trenul?Credea că trebuie să-l ocolească trenul?
poate daca se taia jungla amazoniana de pe marginea sinelor s-ar fi vazut cei doi la timp…zic si eu
03 Februarie 2022 alt eveniment tragic cu TIR
În ultimii 35 de ani la trecerea asta au fost vreo 50 de evenimente tragice cu o grămadă de morți și pagube materiale care depășesc valoarea CHIAR UNUI VIADUCT… ce să mai vorbim de bariere… CFR, REGIOTRANS, CNAIR……. stați și tolerați situația în loc să modificați unghiul de trecere a șoselei peste calea ferată……doar la 2km la intrarea în Teremia NICI UN EVENIMENT…. fiindca vine șoseaua la unghi de 90 de grade