Accidentul s-a produs luni seară la intersecția bulevardului Regele Carol I cu strada Ion Ghica. Vatmanul, în vârstă de 45 de ani, circula dinspre Piața Sinaia spre Piața Iosefin, iar la un moment dat a trecut pe roșu.
Tramvaiul a lovit un autoturism, condus de un tânăr de 34 de ani, iar în urma impactului acesta a fost rănit ușor. Șoferul a fost transportat la spital pentru îngrijiri medicale.
Polițiștii de la rutieră s-au deplasat la fața locului și au deschis acum, conform procedurilor, un dosar penal pentru vătămare corporală din culpă.
Din cauza accidentului, circulația tramvaielor în zonă a fost dată peste cap.
Trimite articolul
XTramvaiul putea sa ramine fără frine și sa treacă pe rosu fără vina directa a vatmanului. Acum citiva ani un tramvai a plecat din piață 700 fără vatman și a mers singur pina a lovit din spate alt tramvai. Doar norocul a făcut ca la intersecția cu Circumvalatiunii sa nu lovească o mașină sau pieton. Costa o secunda sa te asiguri chiar dacă ai verde. Sănătate șoferului nevinovat.
-
nu este cazul, a trecut pe rosu pt ca asa se trece peste tot in oras, toata lumea trece pe rosu, politia lucreaza doar la accidente si la raziile pt alcool, preventie la neacordari de prioritate, viteza sau treceri pe rosu 0, in 1 ora in trafic doar eu vad cel putin 10 treceri pe rosu
-
Rumburak ramai la desenele tale animate. Un tramvai nu poate ‘pleca’ la plimbare fara vatman decat daca niste cretini din deppu au anulat sistemul de siguranta proiectat si montat din fabrica! Cat despre frâne retine ca tramvaiul are 3 sisteme de frânare față de cele două de pe masina ta. Nu erau toate trei sisteme stricate astfel incat sa-l scoti nevinovat pe vatman
-
si tu crezi ca daca treci cu masina pe rosu si spui ca ai ramas fara frane, te disculpa de o sanctiune?
Iulia, de ce nu ne zici dacă aplicația csuki a detectat intarzierile cu accidentul asta? Sau e ca toate celelalte?
-
Nope, nu e la fel! Banii de pe reclame din aplicatia asta nu merg unde merg banii de pe reclame din alte aplicatii. Asa-i Ioana? In rest, datele au aceeasi sursa, stpt-ul, exceptand cazul in care Ioana a instalat propriile gps-uri in mijloacele de transport in comun si are propriile servere pe balcon. De aia eu folosesc alta aplicatie, careia nu o sa ii fac reclama gratuit, castiga suficient de pe urma mea(si eu de pe a lor, pe cat de corecte is datele stpt).
-
Or fi datele tot de la stpt, dar să vezi timpii ca pe panourile din stații, eu n-am vazut nici macar in infoTrafic, care e facuta de stpt. Moovit și city radar mi se pare pentru turiști. Nu sunt turistă în Timișoara.
-
Draga Iulia, n-am absolut nimic impotriva aplicatiei sau a dezvoltatorilor. Am insa ceva impotriva VRAJELILOR. Reclama nemarcata ca atare e VRAJEALA. Monetizarea unei aplicatii prin afisarea de reclame imi aduce aminte de “doriti carea X de Preda? atunci trebuie sa o cumparati la pachet cu teancul asta de carti cu ideologia tovarasului si de asemenea cu tehnica moderna a sericiculturii”. Nu vreau nimic gratuit, vreau un pret decent, de ex. 1 leu/an. La 100000 de “abonati” zic ca ar fi ok. Si fara vrajeli, bineinteles.
-
-
-
Fiecare cu ce-l doare!
-
Nu stiu, nu circul pe acolo cu tramvaiul. Mie îmi plac vatmanii mai tineri, care nu trec pe roșu.
-
Salut! Mulțumim pentru interesul față de aplicația noastră. Aplicația este nouă, nu are decât 100+ descărcări din Google Play Store și arată care sunt următoarele trei plecări din stația de plecare selectată. Noi am folosit ani de zile alte aplicații, dar după ani de reclame afișate când ți-e lumea mai dragă, am decis să facem noi o aplicație pentru oamenii care folosesc zilnic mijloacele de transport în comun. Momentan nu afișăm reclame în aplicație, iar când va veni ziua în care va trebui să plătim pentru serverul nostru Amazon, vom porni afișarea lor intr-un mod care să nu deranjeze informațiile utile pentru utilizatori. Sursa noastră de informații despre traficul mijloacelor in comun din Timișoara este STPT, dar nu acele date ajung la utilizatorii csuki. Noi le analizăm, le procesăm, și în aplicație sunt afișate estimările noastre, care după măsurătorile pe teren sunt mult mai robuste (nu se schimbă minutele aiurea) și mai precise decăt datele de la STPT. Cu csuki aveți pe telefon informațiile ca pe panourile din stații, și mai mult. Detalii în Play Store.
-
googleplay zice ca “contains adds”, eü acüm eü pe cine sa cred? Cat despre algoritmii aia minüne ai vostri, pai astept sa fie si Timisoara digitalizata cüm se tot laüda niste nimeni. Ma si gandesc cüm ar fi sa folosesc google maps pentrü transport in comün ca in orice oras civilizat si sa nü-mi zica we dont have the timetables for this area.
Altfel, toata lümea viseaza pasive income, fac o “investitie” si apoi doar sa astept sa cürga banü’… astea-s valorile tineretülüi cültivat de shelly, bühnici si kiyosaki… capitalismül rentier… ün fel de feüdalism “progresist”. Trist. N-ati mai avüt in programa lectia cü “banül müncit”, nü? Spor la codat saü ce faceti voi acolo, dar sa inveti sa fii om e mai important decat sa inveti nü stiü ce tehnologie trecatoare. cand o sa intelegeti (daca), va fi prea tarziü, veti fi püs deja ümarül la solidizarea acestüi sistem de pe ürma carüia credeti ca o sa profitati. vorbesc prostii, este? eh, sarac si prost, mai ramolit asa, ce sa faci, varsta, neadaptarea… d’astea, nü ca la “lüpii tineri” care vor cüceri sistemül. 🤪 Saü poate faceti ün algoritm mai bün ca al lüi goagal? Sa nü üitati de Braess’ paradox. iar vorbesc prostii. Hai pa.-
Sperăm că ne credeți pe noi. “Contains ads” din Google Play Store indică faptul că aplicația poate să afișeze reclame, nu că le și afișează. Noi încă nu le afișăm, pentru că nu avem de ce. Serverul Amazon încă nu ne costă nimic. O aplicație din domeniul transportului public nu credem că intră în categoria passive income. Zilnic lucrăm la algoritmii noștri de pe server. Cîteva aplicații similare din Timișoara s-au stins și din cauză că programatorii lor au devenit pasivi și nu au mai putut investi timp în întreținerea lor. Noi am automatizat cât de mult s-a putut tocmai pentru ca dacă plecăm toți în concediu o saptamână, iar STPT modifică online un traseu, csuki să fie la zi cu modificarea, chiar dacă nu e nimeni la birou. Părerea noastră este că problema Google Maps nu sunt algoritmii lor, ci faptul că nu sunt la zi cu Timișoara. Daca v-ați propune, de exemplu, să mergeți din Piața Bălcescu până la Sala Olimpia, Google vă spune și astăzi că e bun și tramvaiul 8. O să ajungeți pe Bulevardul Liviu Rebreanu cu 8-ul. Csuki vă indică corect doar tramvaiul 6b. Adică ne-am făcut timp să putem dezvolta csuki, nu o să fim ocupați cu verificarea zilnică a modificărilor facute pe trasee de către STPT. Dacă ne mai rămîne timp, studiem si paradoxüri interesante despre care doar am aüzit prin facültate 🙂
-
v Deocamdata nü are reclame. ünde cüvantül cheie este “deocamdata”. Eü cred ca veti ramane cü experienta, ceea ce e bine pentrü voi si pentrü cv. Dar viitorül este al gigantilor din pacate. Tot goagal va afisa candva timpii aia, ca in orice oras civilizat. Trecand de experienta pe care o acümülati, ganditi-va ce püteti oferi in plüs saü altfel decat goagle. sau decat aplicatia oe care o folosesc eu. Exemplü waze vs gmaps. Si rügati-o pe iülia sa nü va mai faca reclama, gasiti alta metoda 🙂
Püblicül vostrü tinta cati ani are, ce tipologie? Circüla des cü mijloacele de transport in comün? Ce parere are de nümele aplicatiei? “explicatia” de pe siteül stpt… merge asa, intre prieteni la o bere csiki daca vreti sa fiti cheeky.
Am scris mai süs Iüliei cüm mi se par reclamele. Insist, poate poate va ganditi la altfel de monetizare, sa va iasa macar de o csiki. Cat despre share location pentrü algoritmül vostrü… daca ceva e gratis, tü esti prodüsül vandüt. Dar chiar asa? Chiar asa? Si aveti si mülta incredere in secüritatea datelor in it pare ca. Saü nü va pasa, tinerete, optimism, roz si floricele 😂
Noroc.
-
-
-