Accidentul s-a produs în noaptea de duminică spre luni, pe strada principală din Moșnița Nouă. Un tânăr de 21 de ani circula dinspre Timișoara spre Buziaș, iar la intersecția cu strada Sofia nu a observat sensul giratoriu și a intrat în el.
În urma impactului, atât șoferul cât și două tinere, de 22 și 23 de ani, au fost răniți ușor și au fost transportați la spital pentru investigații medicale.
Polițiștii de la rutieră au deschis acum, conform procedurii, un dosar penal pentru vătămare corporală din culpă.
editor Amalia Kui
Trimite articolul
XViteza viteza….viteza
Doar asta stiti…80/100 merge acolo 80-100 km/h si de ce? Pentru ca romanii nu sunt in stare sa respecta nimic.
Cel mai retardat popor din Europa
-
Eu respect, si sunt ROMAN!
-
O mie de ani sa traiesti, “india”!
-
Urla indianul din tine care RESPECTE totul :)) vai si amar ce am ajuns, iti dau dreptate
-
Nu-i adevarat. Daca ar disparea politia de pe strazi in D, A, HU asa cum a disparut la noi, si la ei ar fi acelasi haos pe sosele.
La cate sensuri giratorii sunt per km, cred ca le-a pierdut sirul. 😁😁😁
Serios, cand vom incepe si noi sa fim oameni normali si sa facem lucrurile asa cum trebuie?
Acolo solutia ar fi fost doua sensuri giratorii la capetele tronsonului si drumuri laterale de descarcare/incarcare. Nu trebuie inventat nimic, solutiile exista. Dar primaria (Mosnita) a preferat sa cedeze la presiunea dezvoltatorilor imobiliari si sa le permita utilizarea pana la ultimul metru patrat de teren, chiar daca asta inseamna o mare problema in vitor.
Sensul giratoriu este fezabil pana la un anumit volum de trafic, care cam este atins, dupa care urmeaza drumurile de incarcare/descarcare, apoi podurile. In cativa ani ambuteiajele vor reveni, dar teren pentru drumuri nu v-a mai fi disponibil. Si atunci sa vezi distractie cand va deveni necesara constructia podurilor.
Ironia este ca oamenii tac si se lasa “cumparati” de solutiile astea de moment. Ha. Mii de familii s-au mutat din Timisoara (sau din O….tenia 😁😁😁) la Mosnita (si celelalte comune limitrofe) ca sa scape de inghesuiala, galagia si poluarea din oras si au cam dat din lac in put. Si totusi nimeni nu spune nimic, toti “fac politica” doar pe interes personal, iar asta se vede si costa.
-
Marius , mergi la Mako in HU si vezi cite sensuri giratorii sunt , orasel ca si marime intre faget si lugoj
-
Tu n-ai priceput nimic. Alea din Maco sunt intr-un oras istoric, cu un trafic redus si fara perspectiva unei cresteri mari in viitorul apropiat. Sunt intr-o tara cu o politie feroce si aplicata, nu niste “degeaba” ca la noi. E o situatie diferita complet.
Dar daca tie iti place, “Be happy with what you have!”
-
-
Sigur ca noaptea e un trafic înfiorător de mare, sigur ca sensul giratoriu nu e vizibil și la fel de sigur e ca cetățeanul a circulat cu 50 km/h .
-
Pari un pic batut in cap. Nu ai inteles ironia – ok, dar nici emoticoanele?
Evident ca viteza si neatentia au fost reteta “succesului”. Vezi ca am pus “succesului” in ghilimele adica iara sunt ironic. La prima postare nu te-ai prins.
Eu vaceam referire la faptul ca infrastructura e prost gandita, nu e in intrajutorarea cetatenilor, ci a rechinilor imoiliari.
Am inteles ca acei tineri, chiar erau tineri. Tu nu ai fost? Ai trecut prin perioada aceea fiind un model de cumintenie si spirit civic? Hai lasa-ma.
-
-
Ce imi place cum esti tu specialist si le cunosti pe toate. Accidentul s-a facut atunci cand nu erau masini multe pe sosea, exact asta este rolul sensurilor giratorii sa-i incetineasca pe tampiti. Sper sa-l puna sa plateasca stricaciunile la sensul giratoriu. Acum soseaua chiar arata decent, daca oamenii nu-s in stare sa conduca masina, atunci sa stea in casa.
-
Tizule, eu am fost ironic, trebuia sa-ti dai seama macar din emoticoane. Evident ca viteza si neatentia au fost cauza directa. Puhoiul de sensuri doar a facilitat, a creat conditiile necesare ca neatentia sa se materializeze in accident.
Dar daca tu crezi ca un sens giratoriu are menirea “sa-i incetineasca pe tampiti” te inseli rau de tot. Menirea sa este de a fluidiza traficul si este potrivit pe un anumit interval de valori ale traficului. Nu e recomandat la un trafic redus (cum e noaptea dar n-ai ce face daca este necesar ziua), iar ziua in curand isi va atinge limitele. Asta am spus. Adica am subliniat lipsa de viziune cauzata de presiunile unor personaje interesate.
Ca soseaua arata decent, foarte bine, asa e normal.
Ca cei ce “nu-s in stare sa conduca masina” ar trebui sa stea acasa … uite ca nu stau!
-
-
Ce bine ca trebe sa stam in casa dupa ora 22, si sa nu mergem pe trotuarul nou facut…ca vine meseru si se urca pe noi, si ne omoara pe loc. Masina si acum e “parcata” langa trotuar. Ar putea sa o puna si la vanzare, poate o vinde direct de acolo…
Marius , mergi la Mako in HU si vezi cite sensuri giratorii sunt , orasel ca si marime intre faget si lugoj
-
Ai postat de doua ori. Citeste raspunsul la prima postare.
Primaria Mosnita si mafia din imobiliare nu vor sa cedeze nici un mp din teren astfel incat pentru siguranta rutiera si fluidizarea traficului nu se face absolut nimic. Ar trebui sa mearga la Oradea sa vada ce inseamna o centura la 4 benzi, un drum de tranzit si drumuri pentru trafic local fara intersectari cu orice rahat de acces la un centru comercial sau straduta laterala.
In Mosnita trebuiau construite drumuri de colectare pe ambele parti avand racordari doar la intrarile in Mosnita! Pentru cartierele noi unde exista spatiu pasaje denivelate peste soseaua principala din banii investitorilor milionari de carton. Autoritati si rezidenti si-au taiat craca de sub… casa, in 5 ani Mosnita = Dumbravita iar dezvoltatorii vor soma, doar niste cretini isi vor cumpara case intre o autostrada si un drum blocat de traficul corporatistilor-sateni :))
tinerelul de 21 de ani era afumat fie umbla cu mana pe cracii unei domnisoare de nu a putut observa sensul giratoriu. Trebuiau amplasati niste baloti de paie pentru ca tembelii care lovesc scuarul din mijlocul drumului sa aiba pe ce se odihni pâna ce se evapora alcoolul
Fac aici un copy-paste de la un alt articol.
“Ca drumul Timisoara – Mosnita Noua inca nu e terminat.
– O bucata de 100m de asfalt probabil va fi terminata la anu’.
– Iliminat inexistent, cei de la consiliu au folosit becuri la festival?
– Marcajul bordurii mediane insuficient, fara “ochi de pisica” iar dunga reflectorizanta este total acoperita de praful adunat langa bordura.
– Sensurile giratorii semnalizate insuficient si cu indicatoare acoperite de cele pentru trecerile de pietoni.
Multumim consiliului judetean pentru grija fata de cetateni si ca urmaresc ca lucrarile sa nu aiba intarzieri si sa fie realizate calitativ.
Probabil ca atat ne mai ramane: ironia. Pana si speranta dispare furata de acesti “gospodari”.
PS: O sugestie redactiei, cand va fi vreme cu ceata deasa mobilizati reporterii pe acest segment de drum pentru relatari sper ca nu foarte triste.”
-
Good!
Nici nu s-a facut receptia la drum ca o luam de la capat cu reconstructia sensurilor giratorii datorita unor astfel de “soferi”. Mai acum cateva luni, o soferita se urcase pe giratorul de la intrare dinspre Albina; A cui este vina? E impartita:
1. Nimeni nu respecta limita impusa de 50km/h – toti se garabesc, mai ales pe acel sector de drum;
2. Nu suntem in stare ca natie sa terminam un drum cap-coada; lipsa iluminat, marcaje chioare..
-
Nu.
Solutia aleasa a fost proasta si nu e cazul ca toti sa taca ca “s-a facut totusi ceva”.
Astfel de accidente nu sunt o cauza, sunt un simptom.
Daca locuiesti in zona vei vedea curand “fezabilitatea” puhoiului de sensuri.
Partea cu limita de viteza de 50 km/h este o marota a nenorocitului de Fritz si a gastii lui de bicicleto-trotinetisti. Ia punctual si fara discernamant anumite lucruri din tarile ce ne sunt exemplu si le foloseste pentru a-si construi propria viziune distopica.
Nu exista o limita universal valabila. Fiecare tronson trebuie analizat in parte DE SPECIALISTI, facut un studiu si simulari, abia apoi implementat. Dar cei de la conducere vor doar sa stapanesca, sa-si impuna puterea data lor de cetateni si sa-si aplice mentalitatea lor bolnava, cel putin in viziunea mea.
Tânărul era vrăjit de cele 2 tinere…
SI luminile alea cand Dumnezeu vor sa le monteze…ca noaptea cand e bezna sau ceata, de-abia se vede bordura dintre sensurile de circulatie…
Sica, problema nu era sensul, ci viteza excesiva. Scuze si prostia (lipsa de experienta, vezi de ce platesti RCA dublu) soferului.
-
Cred ca in primul rand neatentia a fost cauza. Ca daca era atent reducea viteza. Dar are si sensul partea lui. De fapt nu sensul in sine, ci numarul mare de sensuri pe o distanta scurta.
Iar daca stai sa diseci problema, vina de baza (pe langa varsta critica, generatoare de hormoni in exces, a celui de la volan) o are educatia precara a multor tineri. Nu fac referire la scoala, ci la educatie in ansamblul ei, la valorile promovate si acceptate, la preamarirea tupeului si la desconsiderarea bunului simt si a modestiei bine intelese. Dar ma opresc pentru ca, probabil, unii deja au pierdut firul.
Drumul timisoara-buzias-lugoj nu a fost un drum circulat, drept urmare a fost drum judetean. O data cu lucrarile de reabilitare a drumului timisoara-recas-lugoj care au durat vreo 8 ani, varianta cealalta prin buzias a devenit aglomerata. Atunci trebuia transformat in drum national. Apoi a inceput boomul imobiliar in mosnita si a devenit si mai aglorata prima parte. Apoi in ultimi ani a inceput boomul imobiliar si pe localitatiile invecinate, albina, urseni, bucovat, sacos. Deja a devenit insuportabil traficul, clar trebuia facut drum national.
Si acum l-au largit si la un trafic aproape de autostrada au pus sensuri giratorii! In anul 2020 la mega aglomeratie pui sensuri giratorii in mijlocul arterei vitale! Bine ati venit in romanica!
-
Este exact ce tot incerc sa spun si eu dar unii ma contrazic. Solutia era drumuri colectoare si construirea unei variante ocolitoare (a Mosnitei), pentru ca s-a suprapus traficul national cu naveta locala. In cativa ani va fi urgie. Dar au primat interesele mafiei locale a “dezvoltatorilor”.