Incendiul a fost anunțat în dispeceratul ISU Arad cu puțin înainte de ora 6. Salvatorii au fost chemați să intervină după ce locomotiva trenului INTERREGIO 2602 Arad-Timișoara a fost cuprinsă de flăcări. Pe lângă pompierii arădeni, la intervenție au participat și voluntarii de la SVSU Vinga și Șagu.
„La sosirea echipajelor de intervenție incendiul se manifesta la partea partea din față a locomotivei, violent cu flacăra deschisă. A fost solicitată echipaj de la CFR pentru scoaterea locomotivei de sub tensiune. Locomotiva a fost decupată de la vagoane, călătorii fiind coborâți din tren. Până la sosirea echipei specializate de la CFR s-a acționat doar pentru protecție”, transmit cei de la ISU Arad.
Flăcările au fost lichidate în jurul orei 9. Călătorii și cele două vagoane atașate locomotivei au fost transportați în gara din Șagu de Arad. Din fericire, incendiul nu s-a soldat cu victime, numai cu pagube materiale.
UPDATE. Circulația a fost deblocată
Traficul feroviar a fost reluat după aproximativ 4 ore.
„Cauza probabilă a incendiului este în curs de stabilire”, au transmis reprezentanții ISU Arad.
editor Amalia Kui
Trimite articolul
XNu
Nu trenul ci fosila denumita pompos locomotiva.
-
esti prost facut gramada. Locomotivele alea electrice sunt f. vechi dar si f. performante. Dar trebuie intretinute. Cine si cu ce bani?
-
Performante pe naiba. Sunt din anii 1960 in cel mai bun caz, antichitate.
-
Trenurile astea Japoneze …
Dar nu inteleg dece va mirati!!! Locomotivele astea au toate peste 30 de ani de functionare.Sant ramase de pe timpul lui Ceasca.Mintile astea luminate care sau perindat pe la conducerea CFR ului si la ministerul transporturilor ce au mai achizionat vreo locomotiva noua ZERO,vreo linie electrificata ZERO,au cum zic ei au modernizat vechiturile de vagoane,au modernizat vagoanele restaurant intradevar erau super facute a venit MAESTRUL CUC si a spus ca sant nerentabile si se pare ca au si disparut din Romania,au cumparat la CFR mii de lopeti fara coada,echipamente de scafandri,sa nu uitam mii le de WC maro care au fost imprastiate in toate garile si niciodata folosite.Norocul nostru ca am intrat in UE si mai dau aia bani pentru reconditionarea linilor ca alt fel mai ajungeam sa nu mai fie nevoie de locomotive,vagoane ca dispareau si astea cum sant multe lini secundare.Ca fabrica de locomotive ELECTROPUTERE a disparul noroc ca au mai salvat ceva din ea privati,fabricile de vagoane idem,fabrica de boghiuri Bals a disparut.Asta este noua politica dusa de actuali guvernanti
-
Mintile luminate asa cum le numesti, au bagat de seama ca “vrem autostrazi #sieu”. Asadar, hai sa vrem cai ferate, cred ca sunt mai importante pentru omul de rand, autostrazile sunt pentru transportul de marfa, nu sa mearga gigel de 3 ori pe an in concediu. iar cine are “bolid” si nu’s ce restaurante prin Moldova, va avea si drumul mai liber daca generatia ecologista cel putin din vorbe, va trece la fapte sa circule cu trenul, nu doar sa-si faca selfie-uri pe tren. Drula, lasa proiectele de autostrazi si dx-uri pe hartie, vrem transport decent pe calea ferata, drula, macar cu 160km/h.
-
Ce-ar fi să avem și-și?
Autostrăzile și DX-urile sunt absolut necesare pentru transportul de marfă — camioane, dube, chestii de-astea. Strict ca să devii și mai ales să rămîi competitiv. Ca să nu menționăm cu sunt o grămadă de depășiri riscante făcute de oameni care mor încet în urma vreunui camion care merge săracu’ cu limitator.
În paralel, da, ai dreptate că ne trebuie ȘI căi ferate pentru a avea o alternativă sigură la transportul rutier.
-
Ar fi minunat sa avem si autostrazi si cai ferate. Problema “mea” e ca autostrazile si dx urile lui drula sunt doar pe hartie, si ca omul “nou” de tip #, implicat social cica, nu intelege ca autostrazile sunt pentru transport de marfa in principal, si nu sa mearga el la mare sau in maramures sau in bucovina din joi in pasti. Adica hai sa gandim, si sa prioritizam, si sa cerem in cunostinta de cauza cand cerem ceva, nu ca niste copii care se isterizeaza ca vor jucarie sau inghetata. Iar pentru depasiri, sunt suficiente drumuri cu 2 benzi pe sens, sau macar doua benzi cand pe un sens cand pe celalalt, asta cred eu ca s-ar putea face mai repde si mai ieftin. Plus centura pt localitati, sau macar pasaje pietonale(pe sub/pe deasupra) pe DNurile ce traverseaza localitati, si rezolvi mare parte din problema pana sa ai autostrazi.
Pacat ca in aceeasi zi au luat foc de fapt doua locomotive, si nimeni nu are ceva “#” cu salvati cfr, asa s-a dus naiba a doua armata a tzarii, cu ochii poporului doar la autostrazi, pe post de subiect electoral, sau marketing pentru un smecher.
-
-
Foarte bine spus. Atunci când au adus wc-urile au costat câte 7o de milioane bucata. Pe lângă asta au mai dat și truse de scule, din acelea pe care le foloseau tractoriștii pe care nimeni nu le-a folosit niciodata,care au costat și ele 35 milioane (Rol)bucata dar care au dispărut la scurt timp după aceea iar întreținerea macazelor se face cu ulei adus de muncitori de acasă ce să mai spun de telefoanele de seviciu din stații că au data fabricției prin 1945, din alea care trebuie să dai la manivela ca să sune. Cel mai potrivit cuvânt este:,,Dezastru “