Incendiul a fost anunțat în dispeceratul ISU Banat în jurul orei 17:15. Salvatorii au fost chemați să intervină după ce un troleibuz a fost cuprins de flăcări, în mers. La fața locului au fost trimiși 11 pompieri cu două autospeciale de stingere și una de primă intervenție.
„La sosirea echipajelor la locul intervenției, incendiul se manifesta la compartimentul motor și în partea din spate a autovehiculului. Pompierii au intervenit rapid, astfel incendiul nu s-a extins, acesta fiind lichidat la ora 17:26.
În mijlocul de transport se aflau 6 călători și șoferul. Aceștia s-au autoevacuat până la sosirea echipajelor de intervenție”, transmit cei de la ISU Banat.
Din fericire, incendiul s-a soldat numai cu pagube materiale și nimeni nu a fost rănit. Pompierii urmează să stabilească acum din ce cauză a izbucnit, cel mai probabil, focul.
UPDATE. STPT: Vor fi verificate amănunțit instalațiile electrice ale tuturor troleibuzelor
După incidentul de astăzi, când troleibuzul de pe linia M11 a fost cuprins de flăcări, reprezentanții STPT transmit că în perioada imediat următoare vor fi verificate amănunțit instalațiile electrice ale tuturor troleibuzelor.
„Incendiul a izbucnit din cauza unui scurtcircuit la un cablu electric, așa cum se arată în procesul verbal de intervenție al Inspectoratului pentru Situații de Urgență Banat.
Pentru a evita astfel de incidente nedorite, în perioada imediat următoare vor fi verificate amănunțit instalațiile electrice ale tuturor troleibuzelor care se află în garajul STPT.
Ne cerem scuze pentru acest incident și îi asigurăm pe călătorii noștri că siguranța lor este principalul nostru obiectiv”, spun cei de la STPT.
Trimite articolul
XTroleibuzele in timisoara merg pe diesel.
-
Bine ai venit la oras.
Muncitorii de la intretinere nu pot inlocui cablurile deteriorate pentru ca sefii lor nu vor sa faca achizitii. STPT este capusat cu tot soiul de analfabeti angajati pe baza carnetului de partid, indivizi absolventi de facultati fantoma care nu au nici o legatura cu domeniul tehnic
Toate acestea se întâmplă pt ca se abuzează de motorul diesel de rezerva, s-a ajuns să circule pe rute unde nu exista cabluri deloc, România aici, totul este exagerat și folosit impropriu.
Asa o sa raminem fără troleibuze… Se aude ceva de intenția de a cumpăra altele noi?
Cand functioneaza pe motorul termic, acestea sunt turate foarte tare si scot un zgomot infernal de spui ca e un utilaj de santier.
Poate ca soferul nu a respectat anumite reguli vizavi de turatii/ viteza/ distanta.
Nu acuz, doar ca au mai ars din mers macarale dar si alte autovehicole fiindca nu au fost respectate niste reguli de exploatare.
Bine ca nu au fost vieti omenesti puse in pericol.
A mai luat unul foc,pe Calea Aradului in 30.08.2022.
Acest “vom face verificari” e apa de ploaie, o minciuna care nu costa nimic.