Conform IPJ Timiș, accidentul s-a produs în momentul în care un bărbat în vârstă de 50 de ani, care conducea un autoturism pe DN 59F, dinspre Dudeștii Vechi spre Sânnicolau Mare, a surprins și acroșat un bărbat în vârstă de 30 de ani, care circula pe bicicletă, în paralel cu un alt biciclist, având același sens de deplasare.
În urma impactului, biciclistul în vârstă de 30 de ani a murit.
Conducătorul autoturismului a fost testat cu aparatul etilotest, rezultatul fiind negativ.
În cauză a fost întocmit un dosar penal sub aspectul săvârșirii infracțiunii de ucidere din culpă.
Trimite articolul
XDa la biciclist i-au luat probe de sânge sa vadă dacă nu era băut?? Și mai circula și în paralel. Oare când iese miliția romana din păpușoi să amendeze și bicicliștii că indisciplina biciclistilor in top 5 cauze accidente grave!
-
Avand in vedere ca nu scrie in artictol inseamana ca nu bause. Din pacate lipsa de reactie a soferului, noua lege prevede sa depasesti biciclistul la minim 3 metrii distanta, facem noi asta, nu cu totii trecem la fel ca si pana acum, pe langa bicilist, de ce sa mai punem frana, uzam placutele…
-
Daca merg si in paralel si mai adaugi 3m, trebe sa iesi de pe drum ca sa ii ocolesti. Arunca un ochi data viitoare sa vezi cati umbla pe drumuri fara far, stop, vesta sau orice alt element reflectorizant si ai sa vezi de ce mor atat de multi. Legea exista dar selectia naturala e mai presus.
-
Daca tot am inceput discutiile cu “daca”, ce faci daca un biciclist depaseste alt biciclist? Biciclistii n-au aripi, nu pot sa zboare ca sa depaseasca pe verticala deci la un moment dat in depasire vor fi nevoiti sa circule in paralel.
Tu in acest moment ce faci, te bagi ca mistretul “ca circulau in paralel” sau frinezi si astepti sa termine manevra?
-
-
„Pentru asigurarea distanței laterale de siguranță, la depășirea unei biciclete sau a unei trotinete electrice conducătorii de autovehicule, altele decât cele care se deplasează pe două roți, realizează această manevră prin trecerea peste marcajul longitudinal de separare a sensurilor de circulație ori de separare a benzilor pe același sens, cu cel puțin jumătate din lățimea autovehiculului atunci când viteza acestuia de deplasare este mai mare de 50 km/h, sau cel puțin prin încălcarea acestor marcaje atunci când viteza de deplasare este de cel mult 50 km/h”, se precizează în HG 1075/2021.
-
“Surprins și acroșat”, așa cum este scris în articol, minimizează faptele.
De ce este atât de greu să spui lucrurile direct, că omul a fost ucis de șoferul mașinii?
-
Corect. În schimb văd că se concentrează pe faptul că circula în paralel, de parcă asta îi cauzează orbire temporară șoferului sau ce?
numa’ bine se va clasa cu aceeași cauză clasică, indisciplina bicicliștilor, șoferii niște îngeri care n-au nicio vină… -
Ce trist ca nu mai poti merge cu bicicleta in siguranta. Șoferii sunt așa grăbiți, stresați , se uită telefon, nu văd pe unde merg !!!! Pericol public să ieși pe stradă . Trist pentru omul nevinovat .
Vad ca poza e facuta seara, avea biciclistu “bec” ca asa nah intelegem si noi de ce l-a acrosat sau…
-
scrie sub poza Arhiva, deci nu este de la accident
Văd aici mulți deștepți ce își dau cu părerea…..păi fraților,mergeți în Olanda să vedeți cum se circulă cu bicicleta.
-
Pentru că ăia de 50 de ani investesc serios în infrastructură cu bicicleta ca mijloc de transport în prim plan.
Noi din păcate mai avem până să ne convingem cu toții că e imposibil și absolut nesănătos să ne înghesuim toți cu mașinile în centru.