Accidentul s-a produs vineri dupămasă pe DN6, la ieșire din Lugojel, județul Timiș. Șoferul unui autoturism, un bărbat de 63 ani, circula dinspre Caransebeș spre Lugoj, iar la un moment dat a pătruns pe contrasens. S-a ciocnit acolo de un autotren, al cărui șofer a tras brusc de volan în încercarea de a evita accidentul. Mașina de mare tonaj a ieșit de pe șosea, iar autoturismul a fost aruncat înapoi pe sensul lui de mers unde a fost lovit de un alt autotren, al cărui șofer conducea tot spre Lugoj.
În urma impactului, bărbatul de 63 de ani și soția lui, pasager pe locul din dreapta, au rămas încarcerați în urma impactului. Bărbatul a fost dus în stare critică la spitalul din Lugoj, acolo unde a decedat. Soția lui, în vârstă de 60 de ani, a fost preluată de elicopterul SMURD și a fost adusă la spital la Timișoara pentru investigații și îngrijiri medicale. Tot la spital a ajuns și unul dintre șoferii de tir, în vârstă de 44 de ani.
„Un bărbat, în vârstă de 63 de ani, a condus un autoturism pe DN 6 dinspre Caransebeș spre Lugoj, iar la un moment dat a pătruns pe sensul opus de mers și a intrat în coliziune cu un tir condus de un bărbat în vârstă de 44 de ani.
În urma impactului, tirul condus de bărbatul de 44 de ani, a ieșit în afara părții carosabile, iar autoturismul a fost proiectat într-un alt tir care se deplasa în spatele autoturismului.
Conducătorul auto, soția sa în vârstă de 60 de ani și conducătorul tirului în vârstă de 44 de ani, au fost răniți și transportați la spital.
Conducătorului auto i s-au efectuat manevre de resuscitare la fata locului, după care a fost transportat la spitalul din Lugoj, unde a decedat”, tranmit reprezentanții IPJ Timiș.
Polițiștii de la rutieră s-au deplasat la fața locului pentru a efectua cercetări. Ei urmează acum să stabilească care au fost împrejurările producerii accidentului și care este motivul pentru care bărbatul a pătruns pe contrasens.
Trimite articolul
XSe impune o noua actiune blitz de amendat pietoni
-
Nu, acum e randul biciclistilor!
Respectivul drum nu a fost proiectat pentru traficul pe care il duce. Adaugand si factorul soferi neimblanziti de amenzi si o politie cu actiuni de fatada, rezulta un drum ce alimenteaza cimitirele banatene…
-
Pe acel tronson putem circula la fel de îngrămăditi, crede ma ca, daca toti am respecta 100% viteza maxima legala, nu s ar mai alimenta nici un cimitir decat poate asa, un mort/an/ 2 ani etc. Mai terminati cu infrastructura, singura vinovata pt tot este politia care nu aplica legea. Crezi ca in alte tari merg regulamentar de civilizati ce sunt?! Nu, merg de frica legii!
-
Nu merge asa, generic, cu “ce face politia”. Face ce poate avand un deficit de personal de 30000 la nivelul tarii. Trei zeci de mii! Asa ca pana aia care comenteaza ca vai, bugetarii, salarii mari munca putina nu-si misca fundul sa se inscrie la scoala de subofiteri sau academie, nu se va rezolva nimic. Pentru vreo o suta de mii de functionari din care or fi zece mii de pile cunostinte si relatii sunt acuzati, bascaliti si dispretuiti la gramada toti “bugetarii” adica politisti, profesori militari, pompieri, medici, asistenti medicali, functionari cocosati de birocratie, magistrati, grefieri etc. etc, nu are cum sa se rezolve absolut nimic.
Divide et impera, nicio smecherie complicata.
-
Ce nu ati inteles dumneavoastra este ca, vrem legea rutiera in strada, vrem sa ii vedem in trafic, ca pe vremuri. De minim 5 ani, nu vad niciunde politia rutiera, nu o vad, iar eu circul zilnic in afara localității de domiciliu. Ca sa fiu mai precisa, daca legea nu se impune, astfel de drame vor continua, iar eu nu imi doresc asta, imi doresc sa circul in siguranta si sa nu mi pun problema ca poate intra vreun vitezoman in mine, eu nu conduc tirul! Daca nu au personal sa puna acele radare fixe peste tot in Romania, pt alea sigur au bani. Nu judec angajații din politie, judec ignoranta sistemului, cam atat!
-
Au personal dar stau ascunși prin birouri! Să îi pună la treabă și apoi dacă ăia nu fac față să mai angajeze!
-
sistemul e “democratic”. si in plus “capitalist”. sistemul suntem noi. sau ar trebui.
-
Vrem multe, si eu vreau multe, suntem dispusi sa platim? acele radare fixe nu pot fi puse din km in km iar bugetarii nu ne plac. Vrem ce nu se poate sau mai bine zis cum nu se poate.
-
Anul trecut alesii nostri au scos din legislatie sanctionarea conducerii agresive din niste articole abia introduse. Daca frica de accidente nu e eficienta, credeti ca doar frica de amenzi ar fi eficienta? E nevoie de educatie generala pentru cresterea respectului fata de semeni si fata de sine, educatie pentru conducere preventiva si defensiva (orele la scoala de soferi sunt de luat un permis si atat, dar la ce preturi vs costuri sunt, ce pretentii sa avem), politie in strada, fie si radare fixe, dar in special de o societate mai calma si nestresata.
-
Ce stiu sigur ca nu merge, este atitudinea “nu ma intereseaza cum, nu e treaba mea, e treaba “alora”, sa faca”. Si fiecare face la fel in domeniul sau, isi gaseste siesi scuze, si-i invinuieste pe altii din alte domenii. Nu are cum sa mearga. Rezolvarea e la alegatori, sa vada cine is aia care voteaza prostii la schimbarea codului rutier si nu numai, si sa voteze altceva.
-
numita ‘Mai precis’ ai trecut prin scoala de soferi precum valiza prin gara. La fel cu toti ceilalti ‘experti’ in literatura tehnica nu aveti cum sa conduceti un tir pentru ca vreun vehicul tir nu exista! Acronimul TIR este doar o insciptionare pe o tablita montata pe un vehicul de tranport marfa care poate fi autotren, cap tractor cu semiremorca, camioneta etc. Precis esti incăltată cu niste adidasi Nike. Romanul a inlocuit de lene substantivul pantof sport cu numele unui brand :))
-
-
-