Bărbatul a fost prins marți, 26 iulie, de polițiștii din cadrul Brigăzii de Poliție Autostrăzi – A1 Deva – Nădlac, pe A1 la km 431, calea 2, sensul de mers Lugoj – Deva, în apropierea localității Margina din județul Timiș.
Acesta, în vârstă de 46 de ani, conducea un Ferrari cu viteza de 230 km/h pe un sector de drum limitat la 130 km/h.
„Conducătorul auto a fost sancționat contravențional cu suma de 1.305 lei, fiindu-i aplicată și măsura complementară a suspendării dreptului de a mai conduce autovehicule pe drumurile publice pentru o perioada de 120 de zile, eliberându-i-se o dovada fără drept de circulație”, spun cei de la IPJ Timiș.
Trimite articolul
XSlab. Trebuia sa ii dea a doua. Amenda abia e un plin la ligheanu ala.
Și confiscata mașina !!!!
-
Dar nu gândești deloc, înainte să scrii ceva??? Păi mașina este un bun propriu, cu ce drept să o confiște!? Doamne…
De ce nu i-au dat mai putin? E cam mult suma aia… Ce habarnisti de joasa speta. La viteza asta trebuia sa-i fie confiscata si masina.
Era o valoare la volan venita de pa franta? Au revenit valorile din concediu, e plina timisoara de ele
Vrem o tara ca afara, deci fara limita de viteza!
-
numeste o tara fara limita de viteza!!! vai mama voastra si in germania daca faci accident la peste 130km/h esti bun de plata asa ca mai lasati vrajeala cu no limit iar in orase sa limitat la 30km /h
-
Afara ?!? Unde? In Germania mai exista ,pe ici pe colo, portiuni de autostrada fara limita de viteza!!Inca!!
Iar bluram nr la infractori? Are si el drepturi, ca doar peste 90 de zile, daca a luat atat, o mai face o data, cel putin o data.
Era suficienta o amenda Costurile pt Ferrari sunt mari iar Administratia te jupoaie.Nimeni nu si-ar mai cumpara Ferrari sa conduca cu v. Sub 130 km/ora Legile nu sunt omenesti.In schimb demnitarii au voie cu antemergator.
Numa?? 230 pentru un Ferrari e ca 80 pentru un Logan. Puteau să ii de-a un avertisment și atât.
Cu ce viteza a circulat cel care l-a prins?
-
Cu viteza luminii. Dar nu in vid. Vid e la tine in cap 🙂
Au venit investitorii inapoi… se intorc valorile in tara, ca in fiecare august.
Era doar in viteza a 3a
Mergea la relantiu omu’
e un cetatean “colorat” cu numere de germania….s-a crezut pe pista lu datatoarea lui de viata
nu inteleg ce e cu atata tam tam. sunt convins ca un ferari poate mai mult. poate l-a prins in franare.
Ce aveti mai cu omul? 230 la Ferrari? E putin.
Bravo, mane! Da-i talpa!
Macar tu sa mai fii liber ca noi saracii suntem bagati la cutie pe diverse motive.
Am citit saptamina trecuta un exemplu similar in Cehia politia a confiscat un Ferrari tot asa de la un vitezoman dupa ce i-au aplicat masurile legii (amenzile si respunderea in instanta) iar continuarea a fost ca politistii au transformat masina confiscata intr-o veritabila speciala de politie pentru interventii rapida .. Se putea face la fel si in acest caz avand in vedere gravitatea faptei si cuantumul vitezei pe acel sector de drum..)
Totusi, masina respectiva sigur e proiectata sa ruleze la min. 250km/h probabil mai mult chiar!
Deci siguranta circulatiei nu este afectata!
In Germania, pe portiunile de Autobahn fara restrictii, este o situatie normala si legala!
-
O fi, dar ciobanu de la Margina nu are cultura si nici posibilatile neamtului.
Ce zici de cazul extrem: daca scapa turma de oi pe autostrada? Ajunge defapt doar sa se plimbe Ion pe jos, ca am mai vazut dinastia: si o sperie tanti Nuti de la Lugoj care nu merge nici pe autostrada mai tare de 80 cu Polo-ul din ’99, ca ‘e periculos’. Nuti trage de volan sa-l evite pe Ion si rastoarna Ferari-ul peste mijloc pe contrasens de unde vine un autocar. Misto la 230km/h, nu? Posibil? absolut.-
Posibil, dar improbabil! La 230km/h tanti schmuți era în pomii de pe margine cu polo cu tot! Și dacă trăgea de volan, ăla era la 2km distanta până apuca ea să schimbe banda! Cât despre ciobanul de pe autostradă…odată face greșeala asta! Restul se învață repede sa nu o repete!
-
-
Iar in Germania, pe portiunile de Autobahn cu restrictii, daca depasesti viteza legala ti-o iei. Indiferent cat de grea ti-e talpa si de cat “poate masina”. Pentru dezlantuit intregul potential te duci o zi pe Nurburgring, unde n-ai decat sa scoti din masina cat poti. Pe drumul public mergi cu cat e voie, oricat te crezi de zmeu.
-
Daca masina poate, nu inseamna ca omul este capabil sa o stapaneasca. Este lege, dar tu vrei tocmeala. daca era pe autobahn in zona fara restrictii ce patea? Ei, asa era si aici. Era in zona cu restrictii de 130.
-
Esti o amiba…pt tine cred ca e chiar compliment, de fapt
ami cer scuze la domni care comenteaza fara sa cunoaste, eu sant devina ca lam blitzuit sa se grabeasca. miam facut steigi 2 la sandero si iam dat talpa sa vad cat duce, si domnu’ nu vroia sa se traga pe banda unu. Io cu 180, el cu 190, io cu 200 si flasuri la greu, el cu 210, eu cu 230, el cu flas poza de la radar.
totusi, clasa iv de amenzi e intre 9 si 20 puncte, iar valoarea la punct e 145 lei noi, deci de ce cip tuningu’ meu ia dat minimu’? ca a depasit cu 100 limita, nu cu 71 chilometri la ora?
Masinile acum are softver, io nam icredere in el, sa mai vazut alte cazuri…
care zambeste, ii dau fum, imi fac steigi 3 daca e nevoie.
Exista brigada de poliție autostrăzi? Pai, unde sunt agenții respectivi când se conduce pe contrasens? Si nu unul, sute de șoferi, cum zice un banc. Sper sa nu fiu acuzat de plagiat.
LImitele de viteza sunt impuse deorece justifica amenda si fara ele amenzile nu ar exista !!!! este o dictatura si un jaf creat de politicieni pentru jefui lumea