„Trebuie să mă rog mult de cei de la Consiliul Judeţean să-i trimită pe cei de la firma de întreţinere să repare gropile ce apar necontenit”, a declarat supărat primarul Toma. Există un proiect pentru ca această cale de acces să fie refăcută pe patru benzi, pentru a rezista traficului destul de intens în această perioadă. Există şi promisiuni că lucrările vor demara cândva, însă termenul se tot prelungeşte. Circulaţia a crescut de câteva ori, în ultimii ani, pe măsură ce a sporit şi numărul de locuitori şi cel al autovehiculelor. Mai mult, sunt şi multe vehicule în tranzit. Din bani proprii, Primăria Giroc a realizat o cale de acces din Chişoda către CET (Colterm), în drumul europen ce dă în Calea Şagului. Pentru timişorenii ce vor să ajugă în zona de sud a oraşului e o cale mai uşor de urmat. Şi aceasta s-a aglomerat însă, căci atunci când se aşteaptă la barieră, coada de maşini se întinde şi pe un kilometru.
Mult mai bine se stă însă în privinţa străzilor din comună. Toate sunt asfaltate, deşi reţeaua e de peste 30 km. Probleme mai sunt în cartierul lipit de Timişoara din zona Braytim. Se înaintează şi aici, însă mai sunt şi alte lucrări edilitare de făcut. Aici există şi o altă complicaţie, deoarece zona s-a dezvoltat haotic, în primii ani de după Revoluţie. S-a construit pe teren privat, normele de urbanism nu erau aşa de stricte, aşa că unele străzi de aici sunt înguste. „Nu mai avem ce face. Vom introduce sensuri unice”, spune primarul Ionel-Iosif Toma. În acelaşi timp, se înaintează cu trotuarele. Acestea sunt modernizate, în centrul localităţii fiind realizate pavaje. În aceste zile se lucrează chiar în staţia centrală de autobuz. Mai mult, când au fost modernizate străzile, au fost făcute şi podeţe de acces solide, toate cu margini din beton înălţate.
Citiți principiile noastre de moderare aici!