Ionel Pascota nu a avut noroc nici la cea de-a treia cursă a sezonului. Multiplul campion din Giroc a ales să participe la Plevna, în runda inaugurală a Campionatului European de Est, doar la clasa 600 cmc, sperând că astfel va scăpa de problemele create de noul motor BMW de 1.000 cmc.
Nici de această dată însă motorul nu i-a permis multiplului campion să meargă la potenţialul maxim şi a scos un loc II.
„Cu câteva zile înainte de cursă m-am decis să merg cu Yamaha de anul trecut la cursa de 600 cmc. A trebuit însă să schimb motorul motocicletei şi am rulat cu unul de serie împrumut. Aşa se face că după primul viraj eram al şaptelea. Am muncit din greu şi am terminat pe locul II. Sunt mulţumit de rezultat”, a declarat Pascota.
Girocanul a avut un start modest de sezon pentru că i-a lipsit o motocicletă pusă la punct. Pascota a scos locul IV în prima etapă de la Romanian Superbike şi locul II la debutul Campionatului Naţional, ambele la clasa 1000 cmc.
„Din cauza problemelor de buget nu am reuşit să fim pregătiţi pentru debutul sezonului. Trebuie să ne hotărâm care ne sunt priorităţile…”, a punctat pilotul numărul unu de la Pascota Racing Team.
Celălalt campion timişorean, Cătălin Cazacu, nu a luat startul la prima etapă din Campionatul European de Est, motivându-şi absenţa prin câteva probleme personale.
Ionel Pascota schimba clasa in Romanian Superbike: trece la 1000 cmc
Se incinge asfaltul la Hungaroring: Pascota versus Cazacu
Citiți principiile noastre de moderare aici!