În cursul lunii septembrie, primarul Francisc Boldea a participat la ședinţa Consiliului de Administraţie al Spitalului Municipal. “Deocamdată, în urma discuţiilor cu reprezentanţii Casei Judeţene de Asigurari Timiş, am reuşit suplimentarea bugetului contractului cu suma de 1.000.000 lei. Nu suntem foarte mulțumiţi de această sumă, prin urmare am solicitat CJAS o nouă suplimentare în valoare de 3.000.000 lei. Până la această oră, ne încadrăm cu salariile în procent de 68,8 %, faţă de 70%, cât este plafonul maxim”, a declarat ţeful executivului local.
Primăria a alocat de la bugetul local suma de 138.000 lei pentru plata utilităţilor și reducerea arieratelor instituţiei. De asemenea, vor mai fi alocaţi 350.000 lei pentru aducerea la standarde europene a încă două pavilioane, respectiv fostul pavilion de Pediatrie, unde se vor muta secţiile de Paleatie şi Neurologie, şi pavilionul Secţiei de Boli Contagioase, unde va continua să funcţioneze aceeaşi secţie. Totodată, vor fi executate lucrări de modernizare la Secţia de Psihiatrie.
În paralel, se montează aparatura de oxigen pentru noua secţie de Pneumologie, astfel încât, începând din luna noiembrie, în pavilionul din partea stângă a străzii va rămâne să funcţioneze exclusiv Secţia TBC, unde sunt internaţi în medie patru lugojeni pe lună, respectiv opt pacienţi din alte judeţe. Secţia de TBC va ramâne funcţională până la identificarea soluţiei optime, care va consta fie în mutarea ei în alt oraş sau la marginea oraşului, fie în… desfiinţare, spun oficialii Primăriei Lugoj.
Citiți principiile noastre de moderare aici!