Prestaţia lamentabilă a naţionalei Franţei la CM 2010 a fost pedepsită de suporteri, dar nu rămâne netaxată de sponsori.
Adidas, partener de aproape 40 de ani al Federaţiei de la Paris, reclamă daune de zece milioane, apreciind că jocul prost al naţionalei de fotbal şi scandalurile din vestiar i-au prejudiciat interesele economice. Potrivit ediţiei de vineri a săptămânalului France Football, suma cerută de Adidas este echivalentă cu tricourile nevândute tocmai din cauzele amintite mai sus.
Se pare totuşi că producătorul german de echipament sportiv nu se poate plânge de sărăcie, beneficiile nete în al doilea trimestru din 2010 ridicându-se la 126 milioane euro, faţă de doar 9 milioane în perioada similară a anului trecut.
Media franceză apreciază că de fapt este o tentativă de răzbunare a lui Adidas, din 2011 sponsorul tehnic al naţionalei Franţei urmând să devină rivalii de la Nike. Aceştia vor vărsa în conturile fedraţiei, până în 2018, o sumă astronomică, 320 milioane euro (40 milioane/an), pe când Adidas dă doar 13 milioane pe an.
Sursa: Realitatea.net
Citiți principiile noastre de moderare aici!