„Inspirat de dragostea necondiţionată a lui Domenico Dolce pentru micuţul său câine fidel Fefé, acest delicat amestec fără alcool combină aromele proaspete şi delicate de ylang-ylang, mosc şi lemn de santal. Un parfum tandru şi încântător, conceput pentru o rutină jucăuşă de frumuseţe”, explică site-ul designerilor italieni.
Parfumul costă 90 de euro.
La acest preţ cumpărătorii primesc o sticlă de parfum, pe care a fost aplicată o labă de câine placată cu aur de 24 de carate şi un colier cu un medalion Dolce&Gabbana.
Însă asociaţia internaţională pentru drepturile animalelor PETA consideră că „pulverizarea (câinilor) cu un parfum conceput pentru a plăcea oamenilor, aşa cum este cazul aici, îi poate afecta considerabil”.
Câinii ar avea „sute de milioane de receptori suplimentari în nări şi pot mirosi de 10.000 până la 100.000 de ori mai bine ca oamenii”, a declarat pentru AFP fondatoarea PETA, Ingrid Newkirk, într-un comunicat transmis AFP.
Aromele pulverizate pe blana lor „le pot provoca iritaţii şi stres şi pot interfera cu capacitatea lor de a detecta alte mirosuri în mediul lor şi de a comunica cu alte animale pe care le întâlnesc”, a adăugat aceasta.
Trimite articolul
XAu unii acum distracție în loc să doneze cei 90 de euro unor copii care mor de foame… Scumpeturi scârboase de prost gust.
-
Prost e cel care cumpara, nu cel care ofera. 🙂