Gibson a declarat faliment după ce dificultățile financiare cu care se confruntă de mai mult luni au ajuns firma din urmă. Compania trebuia să restituie sau să refinanțeze, până la 1 august, 375 de milioane de dolari în acțiuni.
Gibson a încercat să-și diversifice aria de produse, intrând pe piața sistemelor audio pentru publicul larg, prin achiziția mărcii Philips, în 2014, contra sumei de 135 de milioane de dolari.
Din păcate Gibson a abandonat strategia de extindere. Acum, compania trebuie să restituie 375 de milioane de dolari în acțiuni. Reprezentanții Gibson Brands au ajuns la o înțelegere de refinanțare, cu deținătorii a 69% dintre acțiuni, primind un credit de 135 de milionae de dolari. Acest lucru înseamnă că firma va putea să funcționeze în continuare, în speranța că situația financiară se va redresa, producătorul concentrându-se acum stric pe producția de instrumente și sisteme audio profesionale.
Citiți principiile noastre de moderare aici!