New Coke/ Noua Cola a fost un produs lansat de companie în anii `80, în încercarea de a câștiga teren în fața băuturii rivale, Pepsi, care devenea din ce în ce mai populară. Produsul a fost retras după nici trei luni, în urma numeroaselor scrisori primite de către companie, în care consumatorii criticau schimbarea.
Acum, The Coca-Cola Company , cea mai mare companie producătoare de băuturi răcoritoare din lume, se pregătește să lanseze o ediție limitată a New Coke, sărbătorind astfel lansarea sezonului trei al serialului ”Stranger Things”.
Cum s-a ajuns la această colaborare? Creatorii serialului au venit cu ideea de a readuce pe piață New Coke, dat fiind faptul că acțiunea se petrece în vara anului 1985 – când Coca-Cola își prezenta noua formulă.
Reprezentanții The Coca-Cola Company au spus că relansarea acestui produs, care în trecut a reprezentat un mare eșec, este o modalitate prin care demonstrează că uneori este bine să se facă haz de necaz, relatează CNN.
Pentru a recrea produsul, specialiștii au analizat arhiva cu rețete, făcând mai multe încercări până au obținut ceea ce trebuia.
Parteneriatul reprezintă, totodată, o modalitate prin care Coca-Cola încearcă să își mențină relevanța pe o piață care se schimbă și evoluează foarte rapid.
Citiți principiile noastre de moderare aici!