Facebook a anunțat că a generat 2,59 miliarde de dolari în încasări, în al patrulea trimestru din 2013, depășind estimările analiștilor și declanșând o creștere a acțiunilor companiei cu aproape 12%.
„Suntem foarte mulțumiți de creșterea afacerilor noastre, mai ales pentru versiunea mobilă”, a spus Mark Zuckerberg, directorul general al Facebook, în timpul unei conferințe cu investitorii. „Doresc ca 2014 să fie anul în care vom începe să furnizăm noi tipuri de aplicații pentru telefonia mobilă, care să stârnească interesul utilizatorilor”, a mai spus acesta.
Profiturile rețelei de socializare au ajuns la 523 milioane de dolari, în timp ce, în aceeași perioadă a anului precedent, profiturile atingeau doar suma de 64 de milioane de dolari. Versiunea mobilă a site-ului este din ce în ce mai populară, ajungând la 954 milioane de useri activi pe lună, cu 39% mai mult decât anul trecut.
Câștigurile în urma publicității pe partea de telefonie mobilă au ajuns la 53% în al patrulea trimestru și, pentru prima dată, a reprezentat mai mult de jumătate din câștigurile totale de pe urma publicității.
În total, site-ul ale 1,23 miliarde de useri activi pe lună și 757 milioane de useri activi în fiecare zi.
În ciuda rezultatelor impresionante, Facebook continuă să se confrunte cu problema reținerii interesului utilizatorilor tineri. În octombrie, compania a recunoscut că a observat o depreciere a numărului zilnic de utilizatori din rândul adolescenților.
Per ansamblu, Facebook se bucură de o popularitate mare, pe măsură ce se apropie de cea de-a 10-a aniversare. După ultimele cifre și strategii de dezvoltare, Facebook a devenit oficial prima companie care face prioritară versiunea mobilă a site-ului. Mai mult, a infirmat zvonurile conform cărora Facebook va da faliment până în 2017.
„Continuăm să fim o parte inteligentă a populației lumii” a spus Zuckerberg, despre utilizatorii site-ului de socializare.
Citiți principiile noastre de moderare aici!