Potrivit The Verge, creatorii de conținut și cei care dețin diverse afaceri vor folosi aceste profiluri AI pentru a vorbi cu urmăritorii lor în numele lor. Versiunile lor digitale vor putea să facă videoclipuri live și să răspundă la comentarii.
Meta spune că utilizatorii Instagram pot să își creeze o versiune a lor folosind site-ul AI Studio sau direct de pe Instagram, cu ajutorul „AI Chat”. Momentan, funcția este limitată la utilizatorii din Statele Unite ale Americii, dar va deveni disponibilă treptat și în alte zone ale lumii.
Într-o postare pe blog, compania scrie că utilizatorii își pot personaliza varianta digitală, în funcție de conținutul profilului, linkurile pe care doresc să le partajeze și subiectele pe care ar trebui să le evite.
AI Studio permite, de asemenea, crearea unor noi personaje AI care pot fi utilizate în aplicațiile Meta. Aici, Meta concurează cu startup-uri precum Character.AI și Replika, unde oamenii deja vorbesc cu chatboturi.
Prima încercare a Meta a acestui concept a fost să lase câteva celebrități să creeze versiuni AI ale lor cu aceeași înfățișare, dar cu nume și personalități diferite. La acea vreme, Meta a spus că a adoptat această abordare pentru că se temea de faptul că versiunile AI ale celebrităților ar putea spune lucruri problematice.
Compania spune că profilurile AI sunt clar etichetate oriunde apar. Instrucțiunile companiei pentru creatori oferă mai multe detalii despre procesul de personalizare a versiunii AI și se pare că responsabilitatea revine creatorului de a enumera subiectele pe care un AI nu le va aborda. De exemplu, o versiune AI poate fi instruită să nu răspundă la întrebări precum „Ar trebui să investesc în cripto?”.
Citiți principiile noastre de moderare aici!