Potrivit Reuters, Yum Brands Inc., compania care deține KFC, a anunțat colaborarea cu Beyond Meat, care colaborează deja cu Subway, Del Taco sau Carl’s Jr., pentru a lansa pe piață o versiune reinterpretată, vegană, a celebrelor aripioare care au consacrat restaurantul.
Primul test se va desfășura în restaurantele din Atlanta, SUA. Dacă produsul va atrage cumpărători, va fi lansat pe întreg teritoriul Americii, urmând ca după aceea acesta să fie disponibil și în alte regiuni ale lumii.
Yum Brands Inc. este ultima companie din industria alimentară care introduce produse exclusiv din ingrediente vegetale pentru a atrage clienți vegani sau vegetarieni, dat fiind faptul că aceste diete au din ce în ce mai mulți adepți.
Fast-food-ul KFC este cunoscut pentru produsele sale din pui prăjit, dar mai ales pentru aripioarele servite. Acum, lanțul de restaurante plănuiește să servească porții a câte 6 sau 12 aripioare vegetale, picante și nepicante, pe care s-ar putea să le gustăm și noi în viitorul apropiat.
Citiți principiile noastre de moderare aici!