Gigantul din domeniul fast-food a anunțat că va colabora cu AARP – o organizație non-profit din SUA care reprezintă persoanele în vârstă – pentru a atrage angajați are au peste 50 ani, acest grup fiind deseori ignorat pe piața de muncă, relatează CNN.
Dacă modelul va avea succes, ar putea ajunge în Europa și nu numai. În SUA, măsura va fi implementată într-o perioadă în care la nivel național rata șomajului este foarte mică, de cca. 4%.
McDonald’s speră ca prin noua tactică să găsească angajați dispuși să lucreze în turele de dimineață și prânz. La ora actuală, compania angajează în special tineri, care au un program imprevizibil din cauza cursurilor sau a stilului de viață.
AARP, organizația non-profit, mediază procesul de angajare, găsind candidații potriviți pentru posturile oferite de McDonald’s. În total, McDonald’s ar dori să angajeze 250.000 de persoane care au de la 50 de ani în sus.
Vice-președinta organizației AARP spune că, în ultimii ani, mari angajatori precum Google, CVS sau Macy’s au recunoscut importanța angajaților experimentați și calitatea muncii acestora, bazându-se din ce în ce mai mult pe persoanele trecute de 50 de ani.
Citiți principiile noastre de moderare aici!