McDonald’s a anunțat luni că este în plin proces de cumpărare a Dynamic Yeld, o companie israeliană care folosește inteligența artificială pentru a le oferi clienților experiențe personalizate de cumpărături, relatează CNN News.
Reprezentanții McDonald’s au spus că restaurantele vor folosi tehnologia pentru a găti în funcție de ceea ce se anticipează, având în vedere meniurile, vremea de afară, cât de aglomerate sunt restaurantele în funcție de oră, ce preferă clienții dintr-o anumită zonă etc.
În plus, tehnologia le va face recomandări personalizate clienților, prezentându-le oferte sau produse suplimentare, în funcție de comanda lor inițială. Astfel, McDonald’s speră să crească numărul vânzărilor.
CEO-ul McDonald’s, Steve Easterbrook, a spus, citat de CNN, că tehnologia ”va mări viteza cu care ne vom putea implementa viziunea de a le oferi clienților experiențe personalizate”.
Deși reprezentanții companiei fast-food nu au făcut declarații privitoare la suma de achiziție a Dynamic Yeld, The Wall Street Journal spune că valoarea acesteia ar fi depășit 300 de milioane de dolari.
Cumpărarea Dynamic Yeld face parte din strategia ”în forță” de creștere a vânzărilor, anunțată de McDonald’s cu doi ani în urmă.
Citiți principiile noastre de moderare aici!