Japan Airlines anunță că în dreptul pasagerilor care sunt însoțiți la bord de copii cu vârsta cuprinsă între 8 zile și 2 ani va apărea o iconiță care să indice acest lucru. Astfel, persoanele care se tem că un copil mic ar putea să le tulbure liniștea își pot rezerva locuri cât mai departe de acesta.
Până la ora actuală, oamenii sunt încântați de această decizie – ”Mulțumesc JAL pentru că mă avertizezi care sunt locurile în care bebelușii plănuiesc să țipe și să plângă în timpul unui zbor lung de 13 ore”, ”Măsura ar trebui să fie obligatorie pentru toate liniile aeriene” sau ”Qatar Airways, luați aminte! Acum două săptămâni am fost înconjurată de trei bebeluși gălăgioși în timpul zborului”, fiind doar unele dintre reacțiile pe rețelele de socializare.
În plus, JAL anunță că persoanele însoțite de copii pot apela la o serie de servicii care să le facă cât mai ușoară experiența din timpul zborului. De exemplu, compania aeriană pune la dispoziție cărucioare care pot fi închiriate de pe aeroport și acceptă cărucioare sau bagaje aparținând copiilor fără a le taxa. În plus, pasagerii însoțiți de copii au prioritate la îmbarcare și primesc scutece la bord, în cazul în care au nevoie.
Citiți principiile noastre de moderare aici!