Călin Dobra, vicepreşedinte al CJ Timiş, doreşte ca echipa să ajungă la performanţă pentru a veni şi sponsorii. Firme, care doresc reclamă pe tricourile jucătorilor sau pe stadion, ori chiar firme care vor să investească în fotbal, pot cumpăra până la 49 la sută din acţiuni, pentru că autorităţile nu vor ceda niciodată majoritatea.
„Mare parte a bugetului echipei de fotbal este asigurat din bani publici şi încă nu s-a reuşit, prin rezultatele obţinute şi activitatea care se desfăşoară, atragerea de sponsori importanţi pentru a sprijini activitatea fotbalistică. O strategie a clubului pe perioada imediat următoare, pe termen scurt şi mediu, pentru a reuşi să fie o echipă care să aducă performanţa la nivel de fotbal, se poate realiza numai prin implicarea şi a unor surse private”, spune Călin Dobra. Vicepreşedintele CJ Timiş crede că e foarte greu să ajungi în cupele europene numai prin susţinerea autorităţilor publice locale. Oricum, odată intrat în competiţii europene, încep să vină bani, prin simpla participare la acestea.
„Consider că din punct de vedere al Consiliului Judeţean şi al Primăriei Timişoara, ne-am îndeplinit obligaţiile faţă de această echipă, pornind activitatea şi punând bazele, iar acum conducerea clubului are obligaţia, printr-un management performant, de a atrage investiţii private. Prin rezultate, trebuie să reuşească să atragă sponsori”, mai spune Dobra.
Citiți principiile noastre de moderare aici!