„Vom începe un proiect de promovare outdoor a României pe pieţele ţintă (SUA, Germania, Austria, Franţa, Marea Britanie, Spania, Italia etc.), dar şi pe unele pieţe de oportunitate, cum ar fi Israel, Turcia sau Republica Moldova”, a declarat Răzvan Filipescu, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism.
Proiectul se va derula în următorii doi ani și va costa între 5 și 6 milioane de euro.
„Sunt prevăzute diferite modalităţi de promovare outdoor. În Marea Britanie, de exemplu, România va fi promovată de la taxiuri până la clădiri, metrouri şi aeroporturi. Vor fi promovate produsele turistice ale României. Toată promovarea se face în baza unei analize detaliate a fiecărei pieţe. Vom promova turismul cultural, turismul în natură şi ecoturismul”, a mai declarat Filipescu.
Atracțiile turistice din țara noastră vor fi promovate pe 150 de taxiuri din capitala Regatului Unit.
Panourile publicitare vor fi amplasate în zone de tranzit intens circulate precum stații de metrou, pe autostrăzi sau în aeroporturi. În Spania, reclamele se vor putea admira și pe autobuze.
Citiți principiile noastre de moderare aici!