Aplicația lansată de CFR Călători, „CFR Călători mersul trenurilor și bilete online”, este disponibilă pe dispozitivele mobile cu sistemul de operare Android (minimum 5.1). Clienții pot trimite recomandări, care vor fi luate în considerare după o perioadă de 30 de zile de testare deschisă, scrie hotnews.ro.
Aplicația permite următoarele funcționalități:
- Confirmarea email-ului direct în aplicație – deschiderea unui email din care se va accesa direct aplicaţia pentru confirmarea înregistrării sau resetarea parolei;
- Autentificarea pe o perioadă nedeterminată, chiar și după actualizări ale aplicației. De asemenea, listarea biletelor nu mai presupune căutarea după o dată de început și una de final, ci sunt afișate ultimele 50 de comenzi descrescător;
- Achiziționarea de bilete standard sau de bilete dus-întors, pentru toate categoriile de pasageri disponibile online. Astfel, utilizatorii aplicației pot realiza selecții ale paturilor, adăuga bilete pentru animale de companie sau de bicicletă, pot prelua/salva datele călătorilor din/în preferințe, pot vedea plecările și sosirile din stații;
- Oferă link-uri rapide pentru funcțiile care sunt disponibile doar în varianta web pentru biletele deja achiziționate (modificarea călătoriei, renunțarea la călătorie sau emiterea de facturi);
- Autentificarea automată în aplicația web la accesarea funcțiilor Modifică biletul, Renunțare la călătorie, Factură bilet din aplicația mobilă;
- Notificări în aplicație în legătură cu biletul achiziționat și informații utile în ziua plecării trenului referitoare la începerea călătoriei (Ex: cu 1 oră înainte de plecarea trenului, călătorul primește mesaj că are cumpărat un bilet la trenul X cu plecare din stația Y);
- Permite accesul la călătoriile curente – prin prezentarea în pagina „Rute + cumpără” de informații rapide privind plecarea și sosirea, cât și vagonul și locurile unde utilizatorul are biletul. La pagina „Trenul meu” sunt afișate următoarele trenuri cu care se va călători și data de călătorie asociată.
- Sugerează, în baza istoricului de bilete cumpărate, locațiile de plecare /sosire pentru următoarea călătorie a utilizatorului;
- Prezintă în pagina comenzii, prin intermediul unui buton direct, schița vagonului în care se află locurile înscrise pe bilet, fără a mai fi necesar a se căuta vagonul în cadrul listei compunerii de la pagina „Trenul meu”;
- Funcționalitate offline – odată încărcată lista comenzilor și vizualizat PDF-ul biletului, aceste operațiuni pot fi făcute și fără conexiune la internet, spre exemplu la prezentarea în tren către conductor într-o zonă fără semnal.
Trimite articolul
XAcum o lună doar pe trenul București Brașov era posibil sa transporte legal bicicleta!
In ce secol este CFR?
-
Ce legatura are sula cu prefectura. Subiectul era despre aplicatia de mobil nu de anumite restrictii impuse pe trenuri.
:)))))))))) reparati liniile de tren mai bine.
Singura recomandare si sugestie este sa se lucreze in timp real pe aplicatie, sa fie mentinuta la zi si sa functioneze.
Sa nu se faca cu ea cum se fac cu anumite pagini de internet ale instituiilor sau ca alte aplicatii de stat ce nu merg corect in 90% din timp.