“În acest an, trebuie să reconstituim comisia pentru desemnarea, prin licitaţie, a unui nou măsurător unic de audienţe TV, pentru că, o dată la patru ani, se organizează o licitaţie pentru desemnarea acestui măsurător. La nivelul lunii martie, vom constitui comisia, aceasta va stabili caietul de sarcini, iar procedurile se vor derula pe parcursul întregului an, astfel încât, la începutul anului 2011, să putem anunţa câştigătorul licitaţiei”, a declarat, joi, preşedintele CNA, Răsvan Popescu, în cadrul şedinţei în care sunt prezentate obiectivele CNA pentru 2010.
În prezent măsurătorul de audienţe TV este compania de cercetare GfK, care a câştigat pe 8 ianuarie 2007 licitaţia pentru măsurarea audienţei televiziunilor din România în exclusivitate, pentru perioada 2008-2012. Postul public de televiziune a contestat în mai multe rânduri măsurătorile făcute publice de GfK, într-o perioadă în care TVR a coborât în topul preferinţelor telespectatorilor.
Sursa: Newsin
Citiți principiile noastre de moderare aici!