Guvernul a adoptat joi, 30 aprilie, o ordonanță de urgență prin care alocă 200.000.000 lei către mass-media pentru derularea unei campanii de informare a cetățenilor cu privire la regulile ce trebuie respectate pe perioada stării de urgență, dar și după 15 mai.
- 47% din această sumă dată de Guvern va fi alocată pentru desfășurarea campaniei la televiziunile naționale
- 53% din sumă este alocată pentru celelalte medii de comunicare – presă tipărită, online, locală, regională sau pentru staţii tv şi radio locale şi regionale.
Campania urmează să se desfășoare printr-o aplicație informatică, fiind publicat și raportul cu sumele alocate pentru fiecare furnizor media.
“Un proiect de act normativ adoptat a fost aşteptat în urma consultărilor pe care Guvernul le-a derulat în această perioadă cu diverse industrii afectate şi, mai ales, ca urmare a necesităţii desfăşurării unor campanii ample de informare a opiniei publice în ceea ce priveşte regulile care urmează să fie respectate după încetarea stării de urgenţă şi în perioada actuală de stare de urgenţă. Vorbim despre măsuri atât în ceea ce priveşte protecţia sanitară pentru limitarea răspândirii coronavirusului, cât şi despre măsurile necesare pentru reluarea activităţilor în domeniul social şi economic. Aceste măsuri necesită o informare amplă a opiniei publice şi Guvernul a decis derularea unei campanii de informare publică în acest sens”, a declarat Ionel Dancă, citat de HotNews.ro.
El a spus că această campanie de informare publică reprezintă și un mecanism de sprijin pentru industria mass-media și jurnaliștii din România care în această perioadă au veniturile din publicitate afectate în mod semnificativ.
Trimite articolul
XO fi 1 aprilie si nu stim ?
CNA de ce tace si nu spune ca de fapt asta este mita electorala , cumpararea presei, devreme ce aceste campanii sunt oricum obligatorii ptr radio/tv . mai ales in regim de stare de urgenta.