Change Transport este un proiect englezesc, de autobuze ecologice, s-ar spune că primul ar apărea pe Heatrow anul acesta. Siteul apartine unei companii irlandeze care furnizează soluţii de management a flotelor de autobuze: gps tracking, passanger infromation.
Totodată, logoul ar fi putut fi cumpărat, contra sumei de 250 de dolari, de pe un site care conţine o bază de date cu poze.
Firma care s-a ocupat de crearea acestui brand este THR TNS. “Dacă nu găsim un element care să diferenţieze brandul României de al altor ţări, trebuie să inventăm unul. De urgenţă”, spunea, pentru Gândul, în luna martie, Eulogio Bordas, consultantul companiei THR la care Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a apelat.
Firma de consultanţă a lui Eulogio Bordas a cheltuit 400.000 de euro pentru o cercetare care a cuprins interviuri cu 9.600 de turişti din Germania, Marea Britanie, Franţa, Italia, Rusia, Austria, SUA, Ungaria şi România, precum şi studii de fezabilitate privind capacitatea ţării noastre de a atrage turişti.
Sursa: Realitatea.net
Citiți principiile noastre de moderare aici!