tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
România
Niciunul dintre marii retaileri din tara nu comercializeaza fructe si legume autohtone ecologice

Niciunul dintre marii retaileri din tara nu comercializeaza fructe si legume autohtone ecologice

la 4 December 2014 13:41
4 December 2014 13:41
Potrivit unui studiu realizat de World Wide Fund for Nature, niciun retailer important din România nu comercializează legume și fructe autohtone ecologice. Mai mult, pe rafturile marilor magazine nu se găsește decât o singură marcă de lapte ecologic.
Scris de T. Ex. - Potrivit unui studiu realizat de World Wide Fund for Nature, niciun retailer important din România nu comercializează legume și fructe autohtone ecologice. Mai mult, pe rafturile marilor magazine nu se găsește decât o singură marcă de lapte ecologic.

Trimite articolul

X

Organizația World Wide Fund for Nature a publicat o nouă ediție a studiului Retailer Scorecard, în care analizează performanţa de mediu a primilor 11 retaileri FMCG din România.

Potrivit acestui studiu, se menţine îmbunătăţirea la nivel de piaţă pentru fructele şi legumele fără certificare ecologică provenite din țara noastră(55%), dar în continuare niciuna dintre cele 11 companii nu comercializează fructe şi legume româneşti provenite din agricultura ecologică.

Mai mult, din totalul de lapte dulce comercializat, 56,5% provine din România, faţă de 54,43% anul trecut. Cu toate acestea, doar 7,8 procente sunt produse cu certificare ecologică şi, la fel ca în anii trecuți, o singură marcă este prezentă în categoria lapte românesc certificat ecologic pe rafturile magazinelor incluse în studiu.

Ouăle provin în proporţie de 99,5% din România, dintre acestea 9,8% având certificare ecologică.

„Studiul ne arată că odată iniţiată conversaţia despre sustenabilitate încep să apară şi rezultatele, scorurile tuturor participanţilor fiind mai bune faţă de anii precedenţi. Cu toate acestea, în continuare niciunul dintre retailerii participanţi nu comercializează fructe şi legume româneşti provenite din agricultura ecologică, avem un singur brand de lapte românesc ecologic şi doar trei retaileri au pe raft detergent cu certificare de mediu”, se menţionează într-un comunicat al organizației.

Trimite articolul

X
Taguri:
fructe ,
legume ,
magazine ,
produse ecologice ,
World Wide Fund for Nature
0 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

    Cele mai citite știri

    1
    Analiză Eurydice: România, printre țările europene cu cele mai puține măsuri pentru combaterea analfabetismului funcțional
    2
    Muzeul mumiilor din Ferentillo: locul unde moartea nu a învins timpul
    3
    Mircea Cărtărescu, considerat favorit la Premiul Nobel, vine la Festivalul Internațional de Literatură de la Timișoara
    4
    Krampuslauf – Demonii iernii care cutreieră Europa
    5
    Simonis susține că nu rămânem cu gunoiul pe străzi. La Ghizela ar urma să se producă energie din deșeuri
    6
    Incursiune emoționantă în poveștile evreilor din Timișoara
    7
    Timișoara se mobilizează pentru siguranța femeilor: manifestație în Piața Libertății
    8
    Fii familia de care un copil are nevoie! DGASPC Timiș caută oameni cu suflet mare
    9
    Loading... Timișoara. Cum participă arhitectura la transformarea orașului
    10
    Fritz, după decizia CCR privind pensiile speciale: „Nu renunțăm la desființarea acestor privilegii”

    Cele mai noi știri

    Turism

    Krampuslauf – Demonii iernii care cutreieră Europa

    Azi în Timișoara

    Ce facem astăzi, 14 decembrie 2025, în Timișoara?

    Ştiri din Timiș

    Winter Sale la Enigma Plant: susținere echilibrată pentru organism în sezonul rece!

    Ştiri din Timiș

    FOTO. Fă bine prin lectură. Cumpără o carte și ajută câinii din adăpost

    Eveniment

    VIDEO. Act de cruzime șocant la Giarmata. Un șofer a călcat intenționat un câine cu mașina

    Ştiri din Timiș

    Diplomația prin limbă și cultură, tema unui eveniment special la UVT

    Mapamond

    Tot mai mulți tineri maghiari aleg să studieze în afara Ungariei. România o destinație tot mai atractivă

    Ştiri din Timiș

    O seară de colinde pentru o cauză bună, la Cinema Johnny. Concert dedicat vârstnicilor

    Ştiri din Timiș

    Banatul, un pas înainte spre titlul de Regiune Gastronomică Europeană 2028

    România

    Premierul Bolojan, mesaj la final de an. Le mulțumește românilor pentru răbdare și spune că efectele corecțiilor economice se vor vedea în 2026
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici